صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

پیامی که امروز صبح نوشتم و فوروارد کردم

جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴ ق.ظ

دوستان عزیز سلام.


دیشب حجم زیاد هجمه برای تغییر نظرات امت حزب الله رو دیدیم. عده‌ای تلاش کردند هر طور شده حتی کسانی که رای‌شون آقای جلیلی هست، نظرشون رو تغییر بدن. با وجود اینکه می‌دونند آقای جلیلی پیشتاز هست در نظرسنجی‌ها. و این بی‌اخلاقی رو در روز ممنوعیت تبلیغ برای انتخابات کردند.


من خواهشم اینه...

دوستان!

اگر نظرتون آقای جلیلی بوده تا قبل از دیروز و دیشب، نظرتون رو تغییر ندید.

و اگر نظرتون آقای قالیباف بوده تا قبل از دیروز و دیشب، باز هم طبق تصمیم و تشخیص‌تون عمل کنید.


وارد این موج‌ها و فضای روانی تبلیغاتی شب انتخاباتی نشید تا ان شاءالله با تشخیص و بصیرت خودمون، رستگار بشیم و امام زمان ازمون راضی باشه.


لطفا لطفا به اطرافیان‌ و دوستان‌تون هم همین مطلب رو برسونید.

ان شاءالله از شر فتنه‌ها در امان باشیم.

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۰۳/۰۴/۰۸
صالحه

نظرات  (۵)

ان‌شاءالله بهترین‌ها نصیب کشورمون بشه.

دیشب خیلی حالم بد شد. مخصوصا با پیام‌هایی که در گروه رفقای قدیمی‌ام می‌اومد. یک سری از بچه‌ها که به تصمیم نرسیده بودند، مدام پیام‌های این کار رو کنید که دولت سوم روحانی نیاد و چرا اجماع نکردند  و هرچی سرمون بیاد تقصیر خودمونه و ... می‌نوشتند با ادبیات سیاه و ناامیدانه.

 

نوشتم براشون:

بچه‌ها من دیروز با پویش بیسکال زنگ زدم به آدم‌ها و دعوت کردم به انتخابات و رای به جلیلی.
کلی تماس گرفتم. اکثرا روستا و شهر کوچک 
یک نفر قالیبافی نبود.
اگر جریان عادی مردم رو می‌ذاشتن بره جلو، شاید انتخاب واقعی‌تری داشتیم.

فهمیدن قالیباف عاشق سینه چاکی نداره مثل من که تو گرما بچه‌هاش زو جمع کنه بره مسجد که تماس بگیره با ملت، از سلبریتی‌های مذهبی و نظامی مایه گذاشتند 

من از حق خودم نمی‌گذرم و یقه اینایی که موضع گرفتند شب انتخاباتی که ممنوعه تبلیغات ر.... یقه‌شون رو روز قیامت می‌گیرم.
شوهرم یک هفته‌است دارع میدوئه تو ستاد... میگه خسته نشدم تا امشب 


گند زدند به تلاش های مردمی
می‌فرمودند انتخابات رو می‌خواهیم فرمایشی برگزار کنیم از اول تکلیفم معلوم بود اینقدر شب ها با خوشحالی نبودن شوهرم رو تحمل نمی‌کردم به امید آینده روشن
خون به دلم شد

تا اینکه این پیام رو سه صبح در گروه دیگری از دوستان دانشکده دیدم. بیانات آقاست در ایام انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و من این رو یک هفته ده روز پیش خونده بودم ولی درک عمیقی ازش نداشتم... اما دیشب واقعا فهمیدم و حالم خیلی خوب شد.

یکی از چیزهایی هم که الان به این مناسبت، در این برهه‌ی زمانیِ بخصوص لازم است عرض بکنم، [اینکه] سعی کنید از گسترش نفوذ و کلمه در سطح کشور در مسائل زودبازده -مثل انتخابات و مانند اینها استفاده نشود. یعنی واقعاً به‌ نظر من حیف است کار وسیع فرهنگی که انسان بخواهد انجام بدهد، وسیله‌ای قرار بدهد برای اینکه مثلاً در انتخابات یکی جلو بیاید، یکی عقب برود. این تشکیلات را تا آنجایی که ممکن است صرف این‌ جور کارهای زودبازده [نکنید] -حالا من به‌ عنوان مثال مسئله‌ی انتخابات را گفتم، چون حالا در پیش است- این کارها را باید برای تقویت بنیه به کار برد. ما باید یک بنیه‌ی فرهنگی قوی‌ای، هم در خودمان و در مجموعه‌ی نظام به‌ وجود بیاوریم، هم در تک‌تک مردم به‌ وجود بیاوریم. هدف والای ما ایجاد یک تمدّن اسلامی به معنای حقیقی کلمه [است] که در آن هم دنیا هست، هم آخرت هست؛ هم عزّت در ملأ اعلیٰ هست، هم عزّت در روی زمین هست. اگر بخواهیم به این هدف برسیم -که این خودش وسیله‌ای است برای آن تعالی معنویِ روح انسان و عبودیّت واقعی که خدای متعال ما را برای آن خلق کرده- احتیاج داریم خیلی کار بکنیم، خیلی تلاش بکنیم؛ و برای پیشرفت بنیه‌ی قوی لازم داریم، باید بنیه‌ی فرهنگی خودمان را و بنیه‌ی آحاد مردم و تک‌تک مردم را قوی کنیم.

بیانات حضرت آقا ۱۳۹۲,۲,۲ در جمع فعالین فرهنگی

امروز صبح که پیام بالا رو نوشتم، به نظرم یک ادبیات جدیدی خلق کردم. ولو اینکه نحیف هست. ولو اینکه الان تریبون ندارم.

اما خود این ادبیات‌ جدید برای مقابله با فتنه‌های عجیب و غریبی که داریم می‌بینیم، خیلی لازمه و باید تولید بشه.

 

یه نکته بی‌ربط هم بگم. در این سری، من چیزی که کم دیدم، تفکر عمیق برای رسیدن به تشخیص بود. اما همون تعدادی که دیدم، به نظرم خیلی مبارک اومد.

تفکر باید زیاد بشه در فضای انتخابات.

میگن مشارکت ۳۲ درصده 

راسته؟؟؟

پاسخ:
تا ساعت ۸ و نیم ۳۲ درصد بوده متاسفانه :(

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">