صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

هک شدم ولی دک نشدم

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۹ ب.ظ

یه سلامی هم بکنم به اون کسی که پنلم رو هک کرد و اسم وبلاگ رو برای چند ساعتی، به یک اسم مضحک تغییر داد! چند تا مطلب رو پاک کرد! تنظیمات رو پاک کرد و روی گزینه حذف وبلاگ کلیک کرد! (به تاریخ 28 خرداد)
سلام ضد آزادی!
سلام خود رای!
سلام عدم تحمل مخالف!
یعنی من اینقدر خار بودم توی چشمت؟
اینقدر استخون بودم تو گلوت؟
(چشم در چشم) « چقدر صرافت به خرج دادی تا این وبلاگ بی ارزش رو هک کنی؟ اینو بدان کارت خیلی زشت بود. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کارت زشت بود!
مطمئنم تو بچه خوبی هستی و فقط کارت زشت بوده. میدونم خودت خیلی بهتر از کارات هستی و میدونم دیگه این کار رو تکرار نمی کنی! میدونم... آفرین بچه خوب!»
متن داخل پرانتز روش تنبیه مادر و پدر یک دقیقه ای هست. دو کتاب از اسپنسر جانسون. مادر و پدرها حتما بخونند. واسه بچه ام انجام میدم خیلی جواب میده!


 بله هک شدم و چند تا از مطالبم رو از دست دادم. اونایی رو که تونستم برگردوندم، ولی همه کامنت‌ها و بعضی از مطالب رو کلا از دست دادم :(


با اجازه شما کامنت ها رو تا قبل از روز جمعه جواب میدم. بعد تا 23 م امتحان دارم. این پست رو گذاشتم که بعد از امتحاناتم با انرژی برگردم :)
موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۱۰
صالحه

نظرات  (۲۱)

اوه مای گاد 
چقدر حس ارزشمند بودن کردی ولی هاااا :) 
پاسخ:
سلام برگ سبز جون. خوبی؟
ای کلک! خوب میدونی آدم تو اینجور مواقع چه احساسی داره ها!

ولی قرائن بهم میگه به خاطر ارزشمندی هکم نکرده! با من دعوای شخصی داشته :|
آخی چه شیوه تنبیه عالی
عمری بود و بچه دار شدیم اگر خدا خواست،رو بچه ام اجراش می کنم!

یاعلی مدد
پاسخ:
ان شاءالله رو بچه هاتون :)))
آره البته اصلا به این معنی نیست که برای خودم همچین حسی پیش اومده باشه :|

پاسخ:
میدونم !
ولی اگر آدم قرار باشه با هک شدن احساس ارزشمنری کنه همون بهتر نکنه :|
سلام

به بیان حتما گزارش کنید تا باگ های امنیتیشون رو اصلاح کنند.

اتفاقا می خواستم بپرسم چرا اون مطلب ارتباط با نامحرم حذف شده.
ای بابا
پاسخ:
سلام رهرو جان
بیان پاسخگو نیست
باید ازش شکایت کنم تا فتا پیگیری کنه. اینطوری امنیت ندارم

اون مطلب رو در قسمت موضوعات: اکتشافات یک ذهن سرگردان میتونی پیدا کنی. خوشبختانه یک نسخه ازش رو کامپیوتر بود. فردا پس فردا میذارمش تو وبلاگ ان شاءالله 
خوش به حالت! چه قدر مهمی! عینک دودی هم میزنی؟!
یکی بیاد منو هک کنه!حسودیم شد...واااییی..خخخخخخخ
سلام
امیدوارم امتحاناتتو عالی بدی؛ ان شاء الله!
پاسخ:
عینک دودی خیلی دوست دارم... یه بار نزدیک بود یک میلیون پول عینک دودی بدم... عینک دودی کلا خیلی تاثیر داره.‌. خخخخ

سلام عزیزم
ممنون از دعای خیرت
من بودم هیچم حسابش نمیکردم و به روال قبل به فعالیتم ادامه میدادم.
پاسخ:
آخه من میخواستم به فعالیتم به مدت یک ماه ادامه ندم :(
نذاشت دیگه... نذاشت...
آخه بی ادب ورداشته خاطراتم رو هم حذف کرده... :|
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۰:۵۹ مهندس رضا عباسی
خیلی زشته هک کردن انصافا
پاسخ:
انصافاً!
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۱:۲۰ محبوبه شب
عجب!!
چقدر شوما بزرگی صالحه : ))))))
 ^_-

موفقیات بانو : )
پاسخ:
نه دیگه... نداشتیم....
اذیتم میکنید ها!


طرف دعوا داشته با من، دستش نمی رسیده له و لورده م کنه، اومده اینجا رو هکیده... 
کدوم موفقیت؟


ولی دیدی محبوبه جون... آخرین کامنتی که فرستادی بی جواب موند؟ یارو پست رو زد هک کرد؟ 
نه نترسیدم... یعنی اولش ترسیدم ولی با خودم گفتم این خارجی ها وزق و قورباغه رو میخورن، منم باید بتونم بغلش بگیرم :)
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۵ محبوبه شب
عاقا اونی که هک کرده من بودم (عینک ریبوند و اینا)
دیدم کامنتمو تایید نمی کنی ناراحت شدم و گفتم حالتو بگیرم 😒

خخخ ولی چقدر بیکار بوده اومده وب تو رو هک کرده 😂😉
پاسخ:
:/ ببخشید


آره... اصلا نمیفهمم چرا! 
من پستاتو تو ‌inoreaderم دارم. از اونجا می‌خوندمت. هر کدومو نداشتی و خواستی بگو بفرستم برات
پاسخ:
شباهنگ جان من چقدر سعی کردم به توصیه تو، تو این اینوریدر برای خودم حساب باز کنم ولی نتونستم، برای همین بیخیال شدم.... این خوبی ها رو هم داره پس؟
اون مطلبِ زن گل است
و یک مطلب به تاریخ ۲۲ خرداد ۹۷... این دو تا رو ندارم. 
فکر کنم دیگه چیزی نبود. خودم هم حل شدن مساله جنسیت و فوتبال افیون و ۲۵ خرداد و خداحافظی خداحافظی رو پیدا کردم! اگر بیشتر حذف کرده دستت طلا، برام بفرست بی زحمت. خدا خیرت بده شباهنگ جان :*
عجبا :/ چه حرکتیه هک و این چرندیات :|
آدم با کسی دعوا داره میره چشم تو چشم دعوا میکنه :دی
پاسخ:
آره دیگه... منم همینو میگم! 
سلام علیکم
خوبه آدم دشمن هم داره درست حسابیش رو داشته باشه...
موجب هشیاری میشه دشمن...
شنیدم در یک جنگلی اومدن شیرها رو از آهوان جدا کردن تا آهو ها دیگه توسط شیرها شکار نشن... و هر روز شاهد صحنه های خشن شکار نباشن انسانها..
همه چیز خوش و خرم باشه... به شیر ا هم از طریق دیگه ای غذا بدن...
این کار رو که کردن دیدن تعداد آهو ها زیاد شده...چون زاد و ولدشون همه به ثمر مینشست... بعد چون نمیدویدن دارن چاق و فربه شدن و از شکل زیبا شون خارج شدن... بعد این تعداد زیاد هر سرسبزی ای که در اون طبیعت بود رو خوردن و به خوردن درخت ها روی آوردن... دیدن داره محیط زیست اونجا به خطر می افته...
شیر ها رو برگردوندن...
همیشه خیری در وجود شرور هست... به قول ابن سینا نبودن شر ، شر عظیم است...

با تاکید موکد میگم این حرف دلیل نمیشه که ما در پی از بین بردن شرور و دفع شر نباشیم...
مطلقا همچین منظوری ندارم...
خواستم بگم دشمن وجودی هست که تهدیدش برای انسان ظاهره و فرصتش برای انسان باطن...
اهل ظاهر فقط تهدیدش رو میبینن
اهل باطن، هم ظاهر رو می بینن و هم باطن رو...
قلیل من عبادی الشکور
پاسخ:
سلام علیکم 
چه داستانِ قشنگ و عبرت آموزی بود. مثل اون انیمیشن بری زنبوری که اومدن حقوق زنبورها رو بهشون برگردونن فلذا دیگه عسل هاشون رو نگرفتن و اونا تنبل شدن...
اتفاقا خودم هم دیشب داشتم به شرور فکر میکردم که انگار طنزِ دنیا هستند... نباشند دنیا، دنیا نیست.
ولی این جمله ابن سینا خیلی عالی بود: نبودن شر، شر عظیم است.
ما هم راضی ایم به رضای خدا... بعد از این ماحرا فکر کردم دیدم حتما خیر بوده..
۱۱ تیر ۹۷ ، ۰۹:۵۴ آقای مُرَّدَد
سلام بک آپ بگیرید خوب. از طریق یکی از فیدخوانها میتونید راحت تر این کارو بکنید.
پاسخ:
سلام. ممنون... ولی پیشنهادی ندارید که دیگه هک نشم؟
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۰۳ آقای مُرَّدَد
سایت بانک مرکزی هم هک میشه. این که بلاگه...
در حاشیه نباشید . علیرغم اینکه میدونم نیستید. دشمن برای خودتون نطلبید. که میدونم همچین آدمی نیستید. افراد ابله و بی خرد هم دور و بر خودتون راه ندید.
با جاهلان و بیخردان هم مجادله نکنید.
که مطمئنم هیچکدومشون در مورد شما صدق نمیکنه. 

پاسخ:
درست میگید...
یعنی در حاشیه بودن باعث هک شدن میشه؟ جالبه‌. یعنی ممکنه طرف به خاطر خداحافظی کردنِ یک ماهه ام از فرصت سوءاستفاده کرده! 

۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۵ آقای مُرَّدَد
البته که یک ماه نشد خداحافظیتون.
منظورم از حاشیه دشمن تراشیدنه....
دشمن تراشی هاست. نمیدونم راستش این نظر شخصیِ منه. مثل زرگر ها، مطلب ارزشمند یا حتی انتقادی که انگشت اشاره‌تون به سمت شخص خاصی‌ستُ از جلو چشم بردارید برای یه مدت. 
پاسخ:
حالا فعلا اونایی رو که زده حذف کرده رو عدم نمایش در صفحه اول کردم :|

ولی واقعا هیچ وقت قصد دشمن تراشی نداشتم...

۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۴ چارلی ‎‌‌‌
اتفاقا من یکی دو روز پیش دیدم یه سری از پست‌هاتون نیست، فکر کردم خودتون پاکش کردین. و البته بعدش تعجب کردم، چون شما شخصیت خیلی محکم و قاطعی داشتین همیشه و بعید بنظر میرسید که یه پست رو بخاطر حرفای بقیه حذف کنید.

+ ما منتظر برگشتنتون هستیم خلاصه :)) و بدونید که اگه همچین دشمنایی دارین توی بیان، بجاش دوستانی هم دارین :)

+ به خود بیان گزارش ندادین؟ مسئولیت اونا هست رسما حفاظت از وبلاگ :/
پاسخ:
خسته نباشید با کنکور آقای چارلی! ان شاءالله که یه جای خیلی خوب قبول بشید :) ما هم منتظر بودیم شما برگردید. بودن تو بیان با وجود این همه دوست خوب و عالی واقعا لذت بخش میشه...

+ شخصیتم قاطع نیست! اعتماد به سقف زیادی داره :))
+ فعلا که پاسخ نگرفتم از بیان. اصلا تلفن رو جواب نمیدن! 
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۰۷ چارلی ‎‌‌‌
خیلی ممنونم :))

+ منظورم بیشتر این بود که واقعا به چیزی که میگین اعتقاد دارین :)
پاسخ:
ممنون :)
اووووووووو چه بد:((
پاسخ:
یه جورایی :(
سلام ! 
باورم نمیشه ! :/ هک وب ! 
به بیان پیام بزنین و موضوع رو بگین...
پیگیری میکنن.... 
پاسخ:
سلام!!! 
صد دفعه به ۶۱۵۳ زنگ زدم اما پشتیبانی شون گوشی رو برنمیداره. به وبلاگ بیان هم کامنت دادم. اونم هنوز جواب نداده. فک کنم شرکت بیان رو دزد زده :)))

۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۳:۳۹ علیرضا آهنی
اولین وبلاگی هستید که توی بیان هک شده
پاسخ:
:(
۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۹:۰۳ علیرضا آهنی
بیانم مثل ماستس

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">