صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

شکرانه ۴

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ

خدای مهربونم شکرت. عظمتت رو شکر. تو یک موجود کوچک و تقریبا بی‌آزار آفریدی به نام سوسک که از اسرائیل و آمریکا و تمام عالم کفر و الحاد ترسناک‌تره. چه قدرتی بالاتر از این؟
دیگه این‌که امروز سر صبح، دو تا خانم با هم توی کوچه دعوا کردند! یکی‌شون با روسری افتاده روی شونه، فحش ناموسی می‌داد! :( اون‌جا بود که من فهمیدم که ما مذهبی‌ها چقدر می‌تونیم عامل هم‌بستگی جامعه باشیم؛ (نمیگم هستیم، فقط می‌تونیم) چون وقتی فطرت انسان پوشیده شد، هیچ چیز دیگری انسان‌ها رو به هم پیوند نمیده. ممنونم که در این چیزهای ساده، درس‌های بزرگ قرار میدی.
خدایا شکرت که امروز دومین جلسه ورزشم رو رفتم و رکورد جدیدی رو در تاریخ ورزشم ثبت کردم! باورم نمیشه من هیچ وقت دو جلسه از ورزش ایروبیک یا پیلاتس یا آمادگی جسمانی یا بدنسازی رو نگذروندم. ولی وقتی تو باشی، همه چیز عالی پیش میره.

خدایا شکرت برای خوردن گرانولا سرِ صبح. 

خدایا شکرت به خاطرِ پیام‌های استادم. اونم این روزها که دلم خیلی برای خودش و کلاسش تنگ شده. وقتی یک پیام فوروارد می‌کنه، یعنی به یادتم، یعنی حواسم بهت هست.

خدایا شکرت که لوله خرطوم جارو برقی با ضمانت‌نامه‌اش تعویض شد. ممنونم به خاطر استجابت دعام :')

خدایا ممنونم به خاطر شکلات صبحانه تلخ؛ به خاطر نصفه موز توی یخچال، به خاطر نگندیدن گوجه‌ها، به خاطر دو بار صبحانه خوردن در یک روز، به خاطر خورده شدن انگورهای قرمز با خانواده... با مامان؛ زینب و لیلا، خاله و عمو؛ عارفه و نازنین و آقاجان و مامان‌زهرا. به خاطر ذوقِ لیلا به دانه‌های شفافِ انگور.
خدایا ممنونم که بهم فهموندی فقط باید در انتهای هر تشکری از مخلوقاتت، رضای تو و شکر تو رو مقصد قرار بدم.

خدایا ممنونم برای شسته شدن لباس‌ها، توفیق اجباری شدن شستنِ رویه بالشت‌ها و رخت‌خواب بچه‌ها. برای شسته شدن ظرف‌ها. برای مرتب شدن آشپزخونه.
خدایا ممنونم که امروز عارفه بهم گفت که بهترین گزینه برای قرینه کردن بیشتر صورتم، ماساژ صورت هست. چقدر لذت می‌برم از این چیزها... راه‌های ساده‌ و رایگانی که خودت در عالم خلقت قرار دادی. شکرت.
خدایا ممنونم که امشب دلم رو به دریا زدم و رفتم قهوه‌فروشی اون دستِ خیابون. دو تا قهوه کاراملی با شیر خریدم. آوردم برای خودم و نسیم. چقدر چسبید.
خدایا باز هم ممنونم به خاطر ماشینِ خوبمون.
خدایا ممنونم به خاطر مهیا شدن این تراپیِ* آخر شب. هدیه تو بود و خستگی‌ام رو در کرد.


* توی گروه دوستان، یک چیزی به نام سیناتراپی ارسال کردند. براتون عکس‌هاش رو میگذارم: این و این.

موافقین ۳ مخالفین ۳ ۰۲/۰۸/۰۴
صالحه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">