صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

بلاخره نوبت منم شد

شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

چند شب بعد از تولدم شمسی‌ام بود. سوار ماشین بودیم و داشتیم از خونه مادرشوهرم‌اینا برمی‌گشتیم به سمت خونه خودمون. از یه خیابون طولانی و تاریک و خالی می‌گذشتیم که فقط نور زرد چراغ‌های وسط خیابون، روشنش کرده بود.
بچه‌ها آرام بودند. من و مصطفی ساکت بودیم.
بعد من یه نفس عمیق کشیدم و به مصطفی گفتم: می‌دونی؟ من دیگه ناراحت نیستم که قسمتم نیست برم کربلا. حتی اگر هیچ‌وقت هم نرم...
_‌میریم ایشالا.


چند روز بعد، مصطفی دیگه دلش طاقت نیاورد و گفت: تو یه کاروان ثبت نام کردم... می‌خوام ببرمت کربلا. همون موقع هم که گفتی من قسمتم کربلا نمیشه، ثبت نام کرده بودم. می‌خواستم غافلگیرت کنم. ولی حس کردم شاید زودتر بگم، خوشحال‌تر بشی.


بال درآوردم. انقدری بال‌هام واقعی هستند که می‌تونم باهاشون هزاربار خودم رو تو حرم نجف و کربلا و بین الحرمین تصور کنم...

الان بیشتر از یک ماهه که به رفتنمون که فکر می‌کنم، تو دلم میگم: "بلاخره نوبت منم شد." بعد یه بغض شیرین به گلوم می‌چسبه و زود رها میشه.
شیرینی‌ فکر کردن به این سفر مثل خالص‌ترین شیرینی دنیاست برای من. دلم می‌خواد این دو سه روز... کِش بیاد. کش بیاد. کش بیاد‌...


برای ۲۹ سال سن، یک کربلای کوتاه و دو تا اربعین خیلی کمه...
اما مدت زیادی نبود که حس می‌کردم برای رفتن به کربلا، نیازی به این همه تقلا نیست. بدون رفتن هم میشه در آغوششون بود.
و بعد که کارت دعوت اومد، فهمیدم فقط کافی بود یه ذره بهشون اعتماد می‌کردم، یه ذره بهشون خوشبین می‌بودم... :')


عیدتون مبارک! امیدوارم حال و هوای نیمه شعبان‌تون خیلی  خوب باشه. اگر مثل پارسال من خوب نیست، خوش باشید که این خاندان خیلی کریم‌ هستند.
کادوی تولد گرفتم ازشون. حالا ۱۷ شعبان، روز تولد قمری‌ام؛ می‌تونم اون‌جا نفس بکشم :)


دعاگوتون هستم. طبعاً به یاد بعضی‌ از عزیزان بیشتر. دوشنبه سه‌شنبه اگر دل‌تون راهی شد، شاید به من توفیق دادید که براتون آمین‌ بگم. التماس دعا.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۰۵
صالحه

نظرات  (۱۱)

التماس دعا 🥲❤️ 

پاسخ:
همین امشب برات تو حرم سیدالکریم حضرت عبدالعظیم دعا کردم به هر چی می‌خوای برسی :)
توفیق داشته باشم برای دعاهات اونجا آمین می‌گم :')

لطفا منم دعا کن صالحه خانومی... زیارت قبول پیشاپیش♥️

پاسخ:
حتما مهتاب عزیز. برای دعاهات آمین میگم. الهی عاقبت به خیر بشی :)

وای ممنون..🥺

پاسخ:
سلام حنانه‌جان
حرم امیرالمومنین دعا گوت بودم :)
۰۶ اسفند ۰۲ ، ۰۴:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے

سلااام

به به

الحمدلله الحمدلله

آدم روحش تازه میشه وقتی خوشحالی بقیه رو میبینه. خداروشکر. نوش روحتون😍❤️

به شدت نیازمند دعا هستم. دعای فرج و گشایش

پاسخ:
سلام زهرا جان. دعاگوت هستم حرم امیرالمومنین
ان شاءالله حاجات دنیا و آخرتت روا بشه :*

سلام

رزق هر سال تون ان شاء الله

التماس دعا

پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم. ان شاءالله قسمت شما بشه به زودی.
ان شاءالله دعا می‌کنم.

سلام صالحه جان التماس دعا برای شفای مریض های ما هم دعای خیر کن برای اینکه من کسی راندارم مادرم که سیده بود غصه خواهرم خورد رفت به رحمت خدا  پدر مهربانم که مظلوم غریب رفت به رحمت خدا  خواهرم برادرم همین شش ماه پیش غریب مظلوم رفتند به رحمت خدا 😭😭😭😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🖤🖤🖤🖤

پاسخ:
سلام دختر خوب. الهی بگردم... چقدر سخته... معلومه دعا می‌کنم‌... همین الان تو حرم حضرت پدرم... 
:') 
۰۷ اسفند ۰۲ ، ۲۱:۴۸ فاطمه زهرا

زیارت قبول. خیلی خیلی التماس دعا دارم 

پاسخ:
سلام و ممنونم. حتما میدونید خیلی دعا کردم براتون. ان شاءالله قسمت‌تون بشه سفر کربلا. حاجت‌هاتون روا.

سلام علیکم
زیارت قبول و التماس دعا!

ان شاء الله بهره‌ی فراوان ببرید.

پاسخ:
سلام علیکم‌. خیلی ممنونم. الحمدلله سفر خیلی خوبی بود. ان شاءالله روزی شما بشه و حاجت روا باشید. من که خیلی دعاگوی بیانی‌ها بودم.
۰۹ اسفند ۰۲ ، ۱۳:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے

واااااای عزیززززم

ممنووووونم ازت

بسیااااار محتاج دعام

خدای من. ‌نمیدونی چه ذوقی کردم

پاسخ:
زهرا جان حتما دعا اثر داره ولی حتما اگر قسمتت‌ شد و رفتی کربلا، به خاطر دعای خودت و قلب خودت هست که آتش اشتیاق درش شعله می‌کشه. حتما به خاطر اینه که از بقیه دست شستی و چشمت فقط به دست خودشونه.
ان شاءالله به زودی و در بهترین زمان قسمتت بشه زیارت عتبات و رفتی منم دعا کنی که دوباره دعوت بشم.

الان چرا مطالبه گری برای رسیدگی به سیل زدگان نمیکنی؟ استاد پاکستان حمله کرد گفتی ایرانی نبودن حالا چرا درباره سیل لالی؟ فقط مردم غزه آدمن و مردم سیستان و بلوچستان خودمون توله سگن؟

یه وقت بد نشد روز انتخابات شکووووووهمند نبودی که رای بدی؟

پاسخ:
نه در جواب شما و بلکه به صورت کلی می‌نویسم.
ما بعد از اینکه سفرمون قطعی شد فهمیدیم که اونجا نمیشه رای داد.
ولی بازم ان شاءالله اردیبهشت در دور دوم رای خواهیم داد.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">