صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

نیست گاهی هیچ راهی جز به شاهی رو زدن 💫

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۵۹ ب.ظ

قبلا از این کارها نمی‌کردم. به گمونم چون بلد نبودم. اما امشب، شب زیارتی مخصوص حضرت شمس الشموس و انیس النفوس علیه آلاف التحیه و الثناء برای همه‌ی کسانی که در این بیان قلم می‌زنند و وبلاگ ناچیز من رو می‌خونند، زیارت امین الله خوندم بالنیابه.

بعضی از خوبان به طور ویژه در خاطرم هستند و دعا می‌کنم ان شاءالله حضرت سلطان، امورشون رو به طور ویژه سامان بدن.

خدایا شکرت. 

الانم نشستیم در همین زاویه عکس و پشت سرم یک حاج آقای سید با شال سبز (که تیموتی شالامی خیلی شبیهش هست و البته این کجا و آن کجا) داره روضه و دعای توسل می‌خونه.

قسمتتون بشه الهی به زودی.

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۱۱
صالحه

نظرات  (۱۰)

سلام

زیارت قبول، روزی مکررتون باشه الهی

خیلی خیلی ممنون که به یاد اهالی بیان بودید

خوبان عالم در بهترین مکان‌ها و زمان‌ها به یادتون باشند ان شاء الله

 

پاسخ:
سلام. دعای قشنگ شما حالم رو خوب کرد. ممنونم.💗 ان شاءالله زیارت حضرت امام رضا به زودی زود نصیبتون بشه.
حداقل کاری بود که کردم.

زیارت قبول.

دعایتان مستجاب ان‌شاءالله.

 

ممنون که به یاد بیانی‌ها بودید.

پاسخ:
کنار چایخانه یاد شما افتادم. 
ان شاءالله توفیقاتتون مدام و روزافزون.

یا رضا گفتم و وا شد به نگاهت گره ها .....

چه خبر ها که رسید از دل این پنجره ها ....... :)

 

 

+ بگید آقای امام رضا (ع) صبا خیلی بهتون سلام می رسونه . مهدیه و صبا دلشون براتون تنگ شده .

++ خیلی التماس دعا .....

+++ برای ع‌ر‌س و س‌م‌ط‌‌ح‌م و س‌ق و ا‌ا ، س ، ف ، زس ، س د و یه دختری که نمی دونم اسمش چیه ولی دیروز نامزدش فوت کرد هم دعا کنید .....

++++ خدا خیرتون بده :)

پاسخ:
همه رو گفتم. عیناً! :)
زیارت شما قبول :)
۱۱ خرداد ۰۳ ، ۲۳:۱۶ معتاد چایخونه ی حرم

چثدر دلم مشهد میخواد

چقدر دیر امام رضا رو شناختم...چقدر دلتنگ نشستن دوباره تو صحنشم

خیلی ممنون که به یاد بودین..‌.. حالم خوب شد

زیارت قبول :) و التماس دعای شدید دارم....

پاسخ:
معتاد چایخونه حرم :) چه اسم قشنگی. ما هم رفتیم اونجا معتاد چایخونه شدیم :)
ان شاءالله به زودی قسمتت بشه دوباره و چندباره :) این پیام رو هم توی حرم خوندم. زیارت قبول.

سلام

زیارتتون قبول باشه

برای انتخابات پیش رو هم دعا کنید

چند روز پیش به یکی از دوستان وبلاگی که گفته بود عازم مشهده، گفتم از قول من به امام رضا بگو نیاز دارم نشونه های دوستش داشتنش به خودم رو ببینم

فشارها زیاد شده و کثرات و درگیریم با مردم دنیا زیاد شده... چشمام نمیبینه نشانه ها رو...

این مطلب شما رو میذارم به حساب پاسخ امام رضا به خودم

پاسخ:
سلام. خیلی ممنون.‌ ان شاءالله به زودی قسمت شما با خانواده. 
سخته... واقعا خدا قوت. اینکه نشانه می‌بینید لطف شماست ولی واقعا در این زیارت خیلی برای شما دعا کردم.
۱۲ خرداد ۰۳ ، ۱۰:۲۱ شاگرد خیاط

صالحه جان از طرف همه مردم ایران یه طلبی رو زنده کن

احتیاج داشتیم به یه رندی مثل تو 

میری به آقا میگی 

عوض اون همه دعا که شب میلادت برای زنده برگشتن آقای رئیسی کردیم 

فوقع ما وقع

العاجل سه تا دعای مستجاب طلب یک یکمونه

یکیش هم نجات غزه است!

یکیش هم اینکه خدا از رئیسی بهتر رو برسونه

سومیش هم منوی بازه برای امورات شخصیمون

طلب رو زنده نکردی برنگرد....

پاسخ:
رند خودِ خودتی :)
من می‌دونم، مطمئنم... مگه میشه با این شور و شعوری که مردم در تشییع شهدا نشون دادن، بازم یادمون بره که چه آدمی رو انتخاب کردیم و حالا باید چیکار کنیم.
از بالا مدیریت میشه این چیزا.
دروغ چرا، احساس می‌کنم اگر برای این چیزا دعا کنم، یعنی خیلی خودم رو قاطی آدم حسابیا کردم. من خیلی کوچولوتر از اینام که بخوام این طلب‌های عظیم رو داشته باشم.
اینا دعاهای قنوت نماز شب‌های آقا و سیدحسن نصرالله و رزمنده‌هاست. 
هرچند شاید منم بد نباشه خودم رو قاطی‌شون کنم... هییعی.

دوستش داشتنش رو اصلاح میکنم:

دوست داشتنش

۱۲ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۴۰ پلڪــــ شیشـہ اے

😭😭😭😭 ای جان. قربون معرفت امام و محبت شما. 

زیارتتون قبول باشه. الهی که روزی هر ماهه تون. 

خدا به مدد این دستهای بلند شده، عاقبت ملت اسلام رو بخیر کنه. 

پیروزی غزه رو زود زود ببینیم. انتخابات مون عاقبت بخیر بشه. 

حال این روزهامون باهامون بمونه

آقا اربعین بطلبن مون

پاسخ:
الهی آمین زهرا جان. الهی به دعای خوبانی مثل شما، برآورده شدن‌ این دعاها رو با چشم ببینیم.

ممنونم که یاد من بودید.

ان‌شاءالله هرچی از خدا میخواهید، بهتون عطا کنه.

خودتون، آقاتون و دخترای گلتون زیر سایهٔ امام زمان موفق و سرافراز باشید.

سلام علیکم

قبول درگاه حق!

خیر و بهر‌ه‌ی فراوان نصیبتان!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">