صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

آخی! شماره مطلبم ۶۶۶ شده :)

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

دو ساعت و نیم بعد از نوشتن مطلب قبلی، بابام زنگ زدند و گفتند بریم عروسی، مامانت هم میاد. دیگه چقدر خوشحال شدم. رفتیم و خیلی هم خوب بود. بلاخره تنوع بود برای احوال ما. عروسی ساده و شلوغ ولی به شدت باصفا بود. مراسم در یک حسینیه بود در سوهانک. رفتیم دیدیم، عه! اینجوری هم میشه :)

همون شب هم خبری که باید می‌اومد و می‌شنیدم، رسید و استرس طولانی‌ مدتم تموم شد. احتمالا خونه‌مون جور شده. هنوز صد در صد اوکی نشده. ولی توکل به خدا. بازم مثل تمام این مدت از امام جواد، مرهم قلب‌های مچاله می‌خوام. آقا به یه گوشه چشم شما حل میشه. خداوند رو به خاطر بودن شما شکر!

زنگ زدیم مدرسه فاطمه‌زهرا ببینیم روپوش مدرسه اضافی مونده یا نه. اونم احتمال داره جور بشه. توکل به خدا.

و رفتم دندانپزشکی و احتمال داره درد دندونم فقط به خاطر آفت باشه. یک هفته باید صبر کنم تا ببینم بهتر میشه یا نه.

خداوند همه‌ی مشکلات من رو با فاصله کوتاهی حل کرد تا بهم نشون بده چقدر باید خجالت بکشم تا میگی "الا الله" شروع می‌کنم به نوشتن غرها و ناله‌هام در وبلاگم.

شما خواننده‌های عزیز و محترم هم حلالم کنید.

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۴
صالحه

نظرات  (۷)

همیشه در دل جلال، جمالی هم هست...شما همون موقع که استدسها رو تحمل میکردید، این جمالها هم توش بوده..منتها ما همون موقع و در صحنه درک نمیکنیم...ان مع العسر یسرا... مع...

ان شالله دلتون آرام به رضای حضرت حق :) و مبارکتون باشه شیرینی آسودگی و راحتیتون

:)

پاسخ:
چقدر دوست دارم ازتون یاد بگیرم خانم الف :)
این آیه رو یه جور دیگه فهمیدم با بیان شما.
چقدر زیباست. میشه ذکرش کرد. تکرار کرد تا خداوند آسانی‌ش رو آشکار کنه.
فقط گاهی غمگین میشم. میگم نکنه چون به خاطر کم‌کاری‌های خودم هست، اون آسانی آشکار نمیشه!؟
هنوزم آسانی معهود آشکار نشده. ولی امیدوارم به زودی بشه.

من از ۹۹ اومدم بیان و تعداد مطالبم هزار و سی صد و خورده‌ای تاست

شما از ۹۵ می‌نویسید و حدودا نصف 

خدایی چرا اینقدر حرف میزنم من😅

 

پاسخ:
چون شما زیاد حرف نمی‌زنید :)
من خیلی صرفه‌جو هستم. گاهی شده صبر کردم خاطرات یک هفته و دو هفته رو تو یک مطلب نوشتم که پست‌هام مصرف نشه :))))

لا الاه الا الله ..... شماره ی پستتون رو گفتم

پاسخ:
جوابم به میخک رو ببین.
همه‌اش استرس دارم که ۳۰۰۰ مطلبم تموم بشه :))))

الحمدلله.

ان‌شاءالله توفیقاتتون روزافزون...

پاسخ:
خیلی ممنونم. دعامون کنید...
۲۵ شهریور ۰۳ ، ۰۰:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے

الحمدلله🥹♥❤

پاسخ:
کاش به اون موقعیت بغضی برسم :) فعلا نرسیدم :)
۲۶ شهریور ۰۳ ، ۰۰:۴۳ پلڪــــ شیشـہ اے

ان شاالله که نزدیکه نزدیکه

ان شاء الله بزودی 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">