صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

پایان‌نامه‌ی خیلی عزیزم :)))

جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۱۲ ب.ظ

خواب خیلی بهتر از چرخیدن توی فضای مجازیه و حرف زدن با کسی که آرومت کنه خیلی بهتر از خوابیدنه و من دیشب هیچکدوم از این دو اصل رو رعایت نکردم.
همه‌ی حالِ بدم توی پست قبلی ریخته شد. همه‌ی خستگی‌هام و کلافگی هام‌.
امروز صبح یه بار بیان مساله پایان‌نامه رو برای همسر خوندم. بچه‌ها رو بردم حمام. چند صفحه کتاب درسِ تاریخ تحولات رو خوندم. امتحان این درس آخرین امتحانه و قطع به یقین کمترین انرژی رو برای دادنش خواهم داد. یه ذره میوه خوردیم دور هم. توی آشپزخونه با همسر سناریوی حل مشکلی که دیروز دپرسم کرده بود رو چیدیم و بعدش ناهار خوردیم.
الان به ضرورت و اهمیت تحقیقم دارم فکر میکنم.
می‌خوام پا شم. برم دو رکعت نماز بخونم و به اصلاح و تکمیل پروپوزال بپردازم‌.
فقط خواستم این پست رو بذارم که پست قبلی رو بشوره و ببره...
شاید کامنت‌ها رو بتونم عصری جواب بدم...


پ.ن: کامنت‌ها رو همه رو جواب دادم. دو تا از کامنت‌ها به خاطر قطع شدن اینترنت وای‌فای موندند در لب‌تاپ تا بعد که نت وصل شد، ارسال بشن. ممنونم از صبوری‌تون.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۰
صالحه

نظرات  (۳)

این مدل روزمره نویسیت خیلی باحاله

گاهی این مدلی نوشتن خیلی آدم رو سبک می‌کنه

مطلب دیروزمو من با این سبک تو نوشتم. خیلی خوب بود. 

دو دل بودم برای انتشارش، ولی جواب دوستان واقعا بهم کمک کننده بود. آرامش گرفتم

 

پاسخ:
می‌بینی مروه جون چقدر حس خوبی داره؟
گاهی فکر میکنم وبلاگ برای همین ساخته شده. یه گوشه از دنیای سایبر؛ با یه اسم مستعار (البته اسم من مستعار نیست) و بدون اینکه مخاطب‌هات از مخاطبای توی گوشیت به جمع خواننده‌هات پیوسته باشن، میتونی مغزت رو خالی کنی.... از گفتگوهای درونی؛ از خاطرات؛ رنج‌ها و حسرت‌ها و لذت‌ها.
و تهش یه عالمه رشد و معرفت به خودت برمیگرده اگر درست بنویسی... 
و اینکه اصلا اهمیت نده دیگران چی میگن اگه حلال و حرام خدا رو رعایت میکنی.
و اینکه حتی اگر دیگران با پیشفرض‌های غلط خودشون تو رو نفهمند، مهم نیست و مسئولیتی نداری...
بنویس برای خودت و کیف کن. خودت رو تا جایی که میتونی سانسور نکن. هر وقت خیلی مطلب زنانه بود یا شخصی بود، رمز بذار ولی بنویس.
منم مطلب اخیرت رو خیلی خیلی دوست داشتم...

سلام عزیز

اولا ممنون بابت پاسخ‌تون، چون واقعا توقع پاسخ نداشتم با این حجم مشغله‌ای که دارید...

مطلب دومتون رو هم خونده بودم و واقعا تحسینتون می‌کنم، فقط شرمنده که تنبلم در کامنت گذاشتن

 همین که فکر می‌کنید روی نظرات دیگران ، خیلی هنر می‌خواد، شاید خود من اصلا همینقدر نقدپذیر نباشم... 

ان شاءالله‌ پایان تامه هم بخیر و خوشی کارهاش ردیف بشه و بسهولت بگذرونیدش

پاسخ:
سلام بانو
اختیار دارید، جواب دادن به کامنت وظیفه وبلاگ نویسه و من واقعا سعی می‌کنم برای مخاطبم احترام قائل باشم. یه طوری بنویسم که رشته حرفام از دستش در نره. به نظراتش احترام بذارم ولو اینکه قبولش نداشته باشم (اونایی که نیش میزنند البته حسابشون جداست)
و فکر کردن هم کمترین کاری هست که میتونم بکنم. چون شما وقت میذارید و مطالب با جزئیات من رو می‌خونید؛ بی‌توجهی به نظرتون خودخواهی و سرخود رفتار کردنه از نظر خودم. چون با یک وجدان جمعی مواجهم اینجا.
ممنونم از دعای خیرتون. خدا خانواده شما رو براتون حفظ کنه و سایه‌ی شما رو بر سرشون مستدام.

حالا صالحه جان بگو ببینم با خونه داری چه میکنی؟

من با اینکه خیلی برنامه ریزی میکنم و خیلی دوره شرکت کردم برا نظم(مثلا شرکت در دوره خود به خود منظم مینمایاند ما را!!) ولی خیلی زیاد در بحث خانه داری میلنگم

دلم میخواد هرسه بچه ها بیرون باشن تا من با آرامش خاطر به کارها برسم

البته گاهی همسر این شرایط رو فراهم میکنه ولی خب خونه بچه دار یه مامان فرز میخواد که اون مامان من نیستم☹️

پاسخ:
فقط می تونم بگم الان شرایطم از نظر خودم مطلوب نیست.
بچه که به دنیا میاد از نظر من تا یک سال خیلی سخت میگذره. همین الان خونه نا مرتبه و نیاز به جارو داره و گازم هم دو هفته‌ست تمیز نکردم. چند تا ظرف هم تو سینکه و ...
یه پست می‌خواستم بذارم در مورد این چیزا اتفاقا...
ولی الان باید برم درس بخونم. کارا هم میمونه :) 
فعلا فقط سعی می‌کنم لباسا رو به موقع بشورم و پهن کنم و جمع کنم‌. 
و در یه حدی خونه و ... رو تمیز می‌کنم که آرامش بصری‌م نابووود نشه‌.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">