صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

عیدی بدم؟؟؟😉

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ب.ظ

🌺عید ولایت هزاران بار مبارک🌺

اللهم صل علی محمد و آل محمد

+ آقای مهربان

*عیدی برای خودتون نیست برای بچه‌هاتونه که گوش بدن و حال کنند :))

برای خودتون برید مداحی "منی که از تولدم تو کشوری بزرگ شدم ... " رو دانلود کنید :))

*سیدم ها!!!! از طرف مادر :)

*راستی پست بعدی در مورد اینه که تو این چند روز چیکار کردیم. شما هم فعال باشید و بعدش بیایید تعریف کنید ببینم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۷
صالحه

نظرات  (۶)

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أمیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام...

سلام. عیدتون مبارک.

 

ولی عیدی بچه ها دلچسب تر بود...
 

پاسخ:
الحمدلله

سلام. عید بر شما و همه‌ی عالمیان مبارک.
لینک کار کرد براتون؟ فکر کنم خرابه! 
من خودم اون مداحی رو خیلی دوست دارم ولی نذاشتمش چون از اول نیتم همین سرود بود :) باشد که مقبول دوستان افتد.

پ.ن: لینک خراب نیست. خدارو شکر

عید شما مبارک

پاسخ:
عید شما هم مبارک!

بله. لینک سالمه.

پاسخ:
ممنونم. اولش خودم برای امتحان دانلودش کردم دیدم فقط یه فایل pdf هست.تقصیر این سرویس‌دهنده محترمه :/ 
۱۸ مرداد ۹۹ ، ۰۵:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے

سلااام سلاام. عیدتون مبارک باشه

الهی که بهترین ها رو از جانب صاحب این عید عیدی بگیرید.

:*

التماس دعا

پاسخ:
سلام عزیزم. ممنونم. عید شما هم مبارک باشه. ممنوت از این دعای قشنگت. نیت کردم... ان شاءالله به واسطه لطف و کرم این خاندان دست خالی نمونم. محتاجیم..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أمیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام.

 

سلااام :) عیدتون مبااارک باشه :)

سلام

عیدتون مبارک

یکی از دوستان که از سمت مادری سید هست رو بهش میگیم میرزا :دی

ینی از دیروز هرکیو دیدم همین مولودی منی که از تولدم گذاشته بود :دی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">