صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

شکرانه ۲

سه شنبه, ۲ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۵۹ ق.ظ

خدای مهربونم، ازت ممنونم.
ممنونم که تو پاییزت آفتاب دیرتر درمیاد تا من نمازم قضا نشه.
خدایا ممنونم که فرشته‌هات به من انگیزه بیدار شدن از خواب میدن. ممنونم که بهم اجازه میدی برای یکی از فرشته‌های روی زمینت، صبح‌ها تغذیه آماده کنم. ممنونم که فرشته‌ات بهم انگیزه خوردن میده و من می‌تونم باهاش صبحانه بخورم.
خدایا ممنونم که ما توی خونه‌مون دمبل یک کیلویی داشتیم تا مجبور نشم برم بخرم.
خدایا ممنونم که امروز تونستم برم باشگاه و ورزش کنم.
ممنونم که آدم‌ها توی باشگاه انرژی مثبت بهم میدن و از ظاهرم تعریف می‌کنند.
خدایا ممنونم که امروز بعد از باشگاه، همسرم رو دیدم. خوشحال بود از دیدن تلاشِ من.
خدایا ممنونم که قدرت کنش‌گریم رو روز به روز بیش‌تر می‌کنی. جسارت و جرات درست رو، درونم زیاد می‌کنی.
خدایا ممنونم که امروز بعد از باشگاه، دخترام خواب بودند و من به کارهام رسیدم.

خدایا ممنونم که امروز زینب خودش خودکار، شروع کرد به جمع کردن رخت‌خواب‌های خودش و خواهراش.
خدایا ممنونم که دیگه می‌تونم لباس جلو بسته بپوشم و می‌تونم با لباس‌های قدیمیم انرژی بگیرم.
ممنونم که دخترام خوب غذا می‌خورند. سر سفره می‌نشینند و غذاشون رو تموم می‌کنند.
ممنونم که وقت دارم کشوم رو مرتب کنم.
ممنونم که امروز موفق شدم ظرف‌ها رو بشورم. سینک رو خالی کنم. لباس‌ها رو بشورم.
ممنونم که زینب اینقدر داره باهوش میشه و اعتماد به نفسش بالا رفته.
ممنونم که لیلا اینقدر مستقل و ملوس هست و کارهای سختش، پوشک عوض کردن و لباس پوشیدنه.
ممنونم که فاطمه‌زهرا برای نوشتن درس‌هاش داره خودکفا میشه و شاگرد اول کلاسش هست. وقتی میاد خونه خودش بعد از ناهار میره استراحت می‌کنه. 
ممنونم که مامان رُقی هست که باهاش درد و دل کنم.
ممنونم که رفتیم خرید و مایحتاج خونه رو خریدیم.
ممنونم که با اصرار من، بلاخره همسر وقت باز کرد تا آخر شب بهش بگم که چرا اینقدر ناراحتم. و ممنونم که بهم یادآوری کردی که نکات مثبت شوهرم رو هم بهش بگم تا اون بدونه که من خوبی‌هاش و تلاش‌هاش رو می‌بینم.
خدایا به خاطر این گرفتگی عضلانی بعد از باشگاه هم شکر.

موافقین ۴ مخالفین ۴ ۰۲/۰۸/۰۲
صالحه

نظرات  (۳)

کار قشنگیه :)

پاسخ:
چی؟ شکر کردن؟ ;)
۰۲ آبان ۰۲ ، ۱۷:۴۸ سارا سماواتی منفرد

سلام

واقعا عالیه و چه حس خوبی این دو تا پستتون مخصوصا این آخری بهم داد و من هم به شخصه ممنونم از شما برای این پست حال خوب کن و کلی انرژی مثبتتون (((-:

پاسخ:
سلام سارا خانم
واقعا تاثیرات خیلی مثبتی داشته این شکرگزاری برای من
می دونید که من یه مقدار منفی نگرم. یه مقدار همیشه از بالا که مسائل زندگی نگاه می کنم، سختی ها رو بیشتر می بینم. الان واقعا زندگیم قشنگ تر شده با شکرگزاری :)

آره همین پستای شکرانه‌ت

پاسخ:
خدا رو شکر :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">