صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

بارانِ درس

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۸ ب.ظ

وقتی روزی چند تا فایلِ صوتیِ درس‌های عقلی و محض گوش میدم و سرم سنگین میشه به خاطر افراط در شنیدن صدای استاد با ۱.۵ برابر سرعت معمولی و بعد لذت می‌برم از دردی که میکشم...
پوشه بارانِ عشق رو باز می‌کنم و اشتیاقِ عاشقانه رو می‌شنوم و بعد، خواب!
انگار توی سرم بارون میاد...

اگر کمتر میام و بهتون سر‌ نمی‌زنم، به‌خاطر درس‌هامه.
رَمَضان کریم! :)

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
صالحه

نظرات  (۲۲)

کریم 
و خیلی کریم 
خدای رمضان 
پاسخ:
مهمانیِ خدا!!!
خدا قوت پهلوون =))
پاسخ:
دارم می‌میرم :(
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۴۵ چارلی ‎‌‌‌
بعد از این همه روز، وقتی تو آپدیتا وبلاگتون رو دیدم بسی خوشحال شدم :)

+ من اگه همین تلاش شما رو داشتم تو کنکور دیگه خیالم راحت می‌بود :(
ایشالا که موفق میشین، همه این خستگی‌ها هم تبدیل به خوشحالی میشه :)

+ رمضان شما هم کریم D:
پاسخ:
ممنون :)
حس خوبی دارم 
اولین باره همچین حس خوبی دارم 
منو دعا کن صالحه خانم 
چه اسم قشنگیم داری 
الان رفتم منوی وبلاگتو خوندم 
پاسخ:
لایق دعا کردن نیستم ولی چشم
منم وبلاگت رو تو این چند روز میخوندم... چراغ خاموش 😘
ماه رمضونه دیگه... باید حالمون خوب بشه :)
خدا نکنه :(
پاسخ:
راستی خانومی چرا رفتی آزمایش دادی؟
خوب راستش این ماه رمضون انگار فرق داره 
شروعش با بیست و چهار ساعت بارندگی مداوم همراه بود 
پاسخ:
چون امسال ماه رمضون قدم به اردیبهشت گذاشته :)
تو پوشه‌ی باران عشق چی دارین؟ :)
پاسخ:
اون پوشه همون آلبوم بارانِ عشقِ مرحوم چشم آذره دیگه!
rain of love
و passion of love و sleep همون هایی اند که بیشتر دوست دارم :)
آها! چون زیاد موسیقیایی نیستم نمی‌دونستم، البته هنوز هم نمی‌دونم، اینا فقط چند تا اسمه واسم 😅

موفق باشین در دروستون. تو بلاگستان هم خبر خاصی نیست، اگه سر نزنین هم شاید چیز زیادی از دست ندین :)
پاسخ:
چیه این بلاگستان اصن!!!
همش بازی وبلاگی و حرف های تکراری :)))
واااللله!
درس چی می خونید مگر؟

یک سوال: علمی کاربردی ، ارشد مدیریت هم دارد؟

سایتش چیزی نزده...برخی می گویند دارد

برخی می گویند ندارد

گیج شدیم والله
پاسخ:
والله منم نمیدونم!
ولی بعضی از مراکز مشاوره تحصیلی هستند که تو اینترنت می تونید شماره هاشون رو پیدا کنید و تماس بگیرید
سلام
قبول باشه..هم تلاشتون برای کسب علم هم طاعات و روزه ها.
پاسخ:
از شما هم قبول باشه :)
این درس هم هیچ وقت تمومی نداره خداییش. :)
پاسخ:
آره و اصلا نمی‌تونم تصور کنم که یک لیسانسه بمونم :)
شایدم اردیبهشت سعادت ماه رمضونو داشته 
اردیبهشتهای قبل اصلا اینجور نبود 

پاسخ:
صد در صد :)
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۲۵ نیوشا یعقوبی
رمضان خوبی داشته باشی و التماس دعا
موفق باشی تو درس هات
پاسخ:
ممنونم نیوشا جان. چشم.
وقت دعا تو هم منو فراموش نکن
موفق باشی عزیزم :)
پاسخ:
ممنون آسوکا جان :)
رنج رشد شیرینه...گوارای وجودت....
موفق باشی
التماس دعا 😊
پاسخ:
ممنونم سرک جان 
محتاجیم به دعا!
موفق باشید ⁦^_^⁩
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
خدا قوت و طاعات قبول

پیشاپیش دلم تنگ شده برای رمضان...چون چند روز دیگه اگه زنده باشیم نماز عید فطر می خونیم و بعد با بغض باید ناهار بخوریم...یه بغض قشنگ و دوست داشتنی و خدایی...و بعد دوباره روزهای عادی بدون رمضان تااااا سال آینده...


قول دادی که سال آینده 
با بهاری دوباره می آیی
سال آینده ما اگر باشیم
سال آینده ای اگر باشد...
پاسخ:
طاعات شما هم قبول! 
و من هم تا چندین روز، بعد رمضان، هنگم! جاش واقعا خالی میمونه!
گرچه روز عید قربان برام یه حسِ بسیار دلنشین داره. انگار آفتابِ اون روز یه طورِ دیگه ای میتابه...

شعر خودتون هست. نه؟‌ خیلی قشنگه :)
ما و این شعرها؟ از جناب مبین اردستانی است خدا حفظش کند
پاسخ:
من خیلی اهل شعر نیستم :(
دوست دارم ولی پی ش نمی رم.
کلا شعر رو مغز های گرم و تر میسرایند...
اتفاقا دو سه روز پیش پدر محترم می فرمودند گرم و تر بهترین طبع است
بنده عرض کردم گرم و ترم! ولی دلیلی برای اثبات تر بودن نداشتم! الان پیدا شد :)
ممنونم
پاسخ:
گفتم مغز های گرم و تر... چون هر عضوی مزاجی داره. البته طبیعتِ مزاج مغز سرد و تره در قیاس با بقیه اعضا ولی وقتی از حد تعادل خارج میشه و به سمت گرمی میره، میگن فلانی مغزش گرم و تره
و اینکه ممکنه بقیه بدنتون مزاجِ دیگری داشته باشه :)
و اینکه بهترین مزاج، معتدل ترین مزاجه. ولی بعد از اون گرم و تر. مادامی که به حد غلبه نرسه :)
کلا مزاج شناسی به نظر من جزو اون علم های بسیار پیچیده است
پی ش برید خب...شعر خوب بخونید...
گاهی یک بیت شعر کار هزار ساعت حرف را می کند.

مخصوصا برای شما که سخنور توانایی هستید....مفید است قطعا ان شاءالله

+شاید شعرهای فاضب نظری به کارتون بیاد


از این ها گذشته آرامشی در انسان تداعی می شود که نظیرش در دکان هیچ نویسنده و اهل قلم و اهل هنری یافت می نشود گشته ایم ما!
پاسخ:
در دوران نوجوانی بیشتر اهل شعر بودم! الان ولی همسرم عاشق شعره. ولش کنم میره تمام کتاب شعر های شاعرای قدیم و معاصر رو میخره
من سهراب رو دوست دارم و حافظ رو... و نثر سعدی

بعدش هم آقای مسلمان من سخنور نیستم... مگه نمی بینید که لحنم چقدر محاوره ای هست
بعدش هم به فرض که من سخنور توانایی بشم، به دردم نمیخوره. من یک زنم
و زن بودن محدودیت است؟
پاسخ:
زن بودن الزاماتی دارد که مرد بودن ندارد و تکالیفی ندارد که مرد بودن دارد.

امام خمینی که فرمودند من شما زن ها رو به رهبری قبول دارم... ولی خب همه مثل امام فکر نمی کنند!
شاید...
شاید هم نه...

سخنور خوب هم الزاماتی دارد که مرد و زن بودن ندارد!
مثلا اطلاعات بالا
دغدغه ی فکری
پشتکار
که همه رو شما دارید الحمدلله

و سخونر توانا الزاما نباید پشت تریبون سخنرانی کنه...گاهی نوشتن تاثیر بیشتری داره.

لطفا دم اذان دعا بفرمایید...
و یک دنیا ممنونم بابت تحمل تون نسبت به عرایض حقیر
پاسخ:
پس من برم درسم رو بخونم دیگه :D 

زحمتی نبود. رحمت بود

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">