صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

استرس‌های خوب

شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ

پست قبلی رو یک ماه پیش نوشتم... و به همین راحتی یک ماه گذشت! بدون اینکه بتونم چیز مناسبی بنویسم :(
بهم حق بدید. درسام سنگینه و زیاااااد. هرچند اکثر دروسم رو واقعا دوست دارم. اما امتحانات نزدیکه...
کسایی که این وب رو از بهار امسال دنبال کردند می‌دونند که من چقدر در فصل امتحانات، گیج و درگیرم. نمی‌تونم بنویسم.
نمیتونم بنویسم...
حتی از این سفر مشهدی که رفتیم و شب یلدایی که اونجا بودیم... بهترین سفرم در طول زندگی مشترک!
حتی از مصاحبه علمی‌ای که اخیرا دادم و ذهنم هنوز هم درگیرش هست...
حتی از ایده‌ای که به سرم زده تا بعد از تموم شدن لیسانس، کلیدش رو بزنم!
حتی از اینکه چققققدر سالاد شیرازی با خورشت قیمه رو دوست دارم و یقین دارم هیچ‌کس به خوبی من این دوتا رو درست نمی‌کنه!!! :)))
من میگم: استرس شب امتحان چیز دلچسبیه. می‌دونی که به زودی تموم می‌شه و هرچقدر قبلش تلاش کنی، ثمره‌ش رو می‌بینی.
استرس شب امتحان خوبه. چون می‌دونی تموم میشه.

ولی امان از اون استرس‌هایی که نمی‌دونی کی تموم میشه... دندون‌ها رو خراب می‌کنه و معده‌ها رو درد میاره و سردرد‌ها رو زیاد می‌کنه... 

الهی همیشه به استرس‌های خوب :)))

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۸
صالحه

نظرات  (۷)

۰۸ دی ۹۷ ، ۱۹:۰۹ جناب قدح
سلام
رسیدن بخیر :)
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون :)
۰۸ دی ۹۷ ، ۱۹:۴۲ پیـــچـ ـک
سلااام!خوبی؟!😍😍
چه خبر؟
درس تموم میشه به قول خودت. حتی غرزش استرس تموم شدنی رو هم نداره. باور کن!
پاسخ:
سلاااام! بله! به زعم پیچک خانم درس خوندن اصلا ارزش اینو نداره که یه مدت استرس درس رو در کنار وظایف دیگه داشته باشی... تو خونه رو جارو بزن... خدا برکت میده :)))
خوبم خدا رو شکر. فکر کنم تو هم حالت بهتره الحمدلله! :)
زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی
که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتنش را از بین میبرد
پاسخ:
:)
ممنون از این حس خوب
۱۳ دی ۹۷ ، ۱۷:۴۲ جناب منزوی
کلاً استرس خوب نیست، قلب آدم رو از جا می کنه
ان شاءالله موفق بشید
پاسخ:
سلام
بله. واقعا چیز ناجوری هست :))
خیلی ممنونم
۱۸ دی ۹۷ ، ۰۷:۱۵ انـ ـــار
سلااااام
خوبی؟
نی نی خوبه؟


دلم تنگ شده بود برای گل گلی های اینجا :)
پاسخ:
سلام انار جون
خوبم
خوبه
شما چطورید؟
آره... میبینی یه طوری قالبش ساخته شده که کاریزماتیک باشه :))
۲۰ دی ۹۷ ، ۰۰:۵۸ پیـــچـ ـک
جدی گفتی اینو؟ کن من همچین حرفی زدم؟! دارم میگم به خودت استرس نده. 

پاسخ:
شوخی کردم :)
۲۰ دی ۹۷ ، ۱۷:۲۰ پیـــچـ ـک
آره باباااا! من خیلی بهترم. قدرت بدنیمم اندازه تراکتور بالا رفته خدا رو شکر. گوش شبطون کر. ماشاءالله هزار ماشاءالله! 
پاسخ:
وااای ماشاءالله‌ت باشه دختر... ماشاء الله، لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم :)))
حالا منم امروز مثل چی، تو خونه کار کردم. الانم که شبه مهمونایی دارم که دست به سیاه و سفید نمی‌زنن. اییششش... :))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">