صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

شکرانه ۱

دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶ ق.ظ

خدای مهربونم، ممنونم ازت.
ممنونم که شنبه هفته پیش موفقم کردی کلاس ورزش ثبت نام کنم.
ممنونم که همون روز ماشین جدیدمون رو معامله کردیم.
ممنونم که فرداش موفقم کردی کلاس زبان ثبت نام کنم و در تعیین سطح بالاترین نمره رو بیارم.
ممنونم که ظرفِ یک هفته، کارهامون رو ردیف کردی تا بتونیم پلاک‌مون رو عوض کنیم.
ممنونم که اجازه میدی دوباره بعد از چند سال، پلاک ۸۸ قدیمی‌ام رو ببینم. پلاکی که برام یادآور جاده به سمت امام رضاست و توسلی که بهشون کردم. یادم نمیره که در چه شرایطی من رو ماشین‌دار کردی. ممنونم که کمک‌مون کردی ماشین بهتری بخریم.
ممنونم که رنج من رو کوتاه کردی و دوباره بهم یه ماشین بهتر دادی. خدایا ممنونم که علیرغم کم‌صبری‌هام، رشدم دادی.
خدایا ممنونم که بهم اجازه میدی تقلا کنم. ممنونم که دو روز پیش تونستم به خانم شین زنگ بزنم؛ وضعیت خونه زندگیم رو براشون شرح بدم تا ایشون با رئیس مصطفی صحبت کنه. خدایا ممنونم. از اون شب، مصطفی زودتر میاد خونه.
خدایا ممنونم که دخترام رو دارم و تنها نیستم. اگر این سه تا نبودند، من خیلی باطل می‌گشتم. تنهایی می‌کشیدم. وقتم رو هدر می‌دادم.
خدایا ممنونم که دوستای خوبی مثل نسیم دارم که بهم زنگ میزنن، پیام میدن که بیا بریم تجمع، بیا بریم ایستگاه صلواتی برای حمایت از فلسطین و ... . حالا که مصطفی نیست، من احساس می‌کنم هنوز یک خانواده بزرگ با کلی خواهر و برادر دارم.
خدایا ممنونم که اون روز موفقم کردی مقلوبه درست کنم. من فکر کردم می‌تونم یک ذره فلسطینی بشم اما بهم فهموندی که بین شور و شعور من و یک زن فلسطینی فرسنگ‌ها فاصله‌ است.
خدایا ممنونم که اگر مصطفی نیست، ولی بچه‌ها خودشون راه میرن، همراهن، صبورن، اگر لازمه بغلشون کنم، هنوز جوانم، سالمم. خدایا ممنونم.
خدایا ممنونم که مامانم هست. داداشام هستند. خدایا شکرت که من غریب نیستم. کسایی هستند که وقتی دلتنگ میشم می‌تونم برم پیش‌شون.
خدایا ممنونم که من رو رها نکردی. ممنونم که هستی...
ممنونم که امام زمان هست. وقتی دلتنگ میشم، میدونم کسی هست که وسعتِ خالصه. وقتی رو کنم بهش، در آغوشم می‌گیره.
خدایا ممنونم که هنوز بین من و مصطفی محبت هست، حتی با وجود همه سختی‌های این زندگی مشترک، با وجود کم و کاستی‌های من و مصطفی در قبال همدیگه. وقتی خبر جدایی آدم‌ها رو می‌شنوم ناراحت میشم. به همه آدم‌ها از خودگذشتگی بده. بدون این گوهر، هیچ زندگی مشترکی ادامه پیدا نمی‌کنه.

خدایا ممنونم که اگر مصطفی نیست، ولی خریدهای خونه رو انجام میده. یخچال پره‌. لنگ نمی‌مونم. گرسنه نمی‌مونیم. وقتی شکم بچه‌ها سیره من خیلی خیالم راحته‌. ممنونم که خیالم رو راحت می‌کنی.
خدایا ممنونم که می‌تونم کتابت رو بخونم. آیه‌هاش رو نفس بکشم. ممنونم که نذاشتی عقلانیتم با عقلانیت دین، خیلی فاصله پیدا کنه تا مذهبی صورتی بشم. ممنونم ازت.
خدایا ممنونم که فردا قراره اولین جلسه ورزشم رو برم. متشکرم که اینقدر بهم فرصت میدی. و ممنونم که فرصت‌ها رو در بهترین موقعیت‌ها به من می‌بخشی. ممنونم.
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.

موافقین ۱۳ مخالفین ۱ ۰۲/۰۸/۰۱
صالحه

نظرات  (۳)

۰۱ آبان ۰۲ ، ۱۲:۴۱ زینب صابری

سلام

چقد این شکرانه قشنگ بود مبارک باشه ماشین جدید چرخش بچرخه

ماشین جدید چیه؟

یادت نره به من بااااید شیرینی بدید

پاسخ:
سلام زینب خانم
خیلی ممنونم. حالا چطوری باید بهتون شیرینی بدم؟
همون ماشین قبلی ای که داشتیم: پژو پارس
۰۱ آبان ۰۲ ، ۱۲:۵۷ زینب صابری

منم دلم یه ماشین خوب میخاد برای منم دعا کنید

پاسخ:
ان شاء الله به زودی زود.

خدا رو شکر از این شکرانۀ شیرین و زیبا...

وفقکم الله...

پاسخ:
خیلی ممنون و متشکر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">