صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

از نظر روحی...

جمعه, ۸ دی ۱۴۰۲، ۰۸:۳۳ ب.ظ

از نظر روحی نیاز دارم، به اندازه خریدن یه خونه باغ تو زعفرانیه، به مساحت سفارت انگلیس در تهران، پول داشته باشم و بخرمش و ازش استفاده غیرشخصی بکنم.
از نظر روحی نیاز دارم، به اندازه خریدن صدتا بنز c200 آخرین مدل پول داشته باشم، اما نخرم و با همین پژو پارس سالم اینور اونور برم.
از نظر روحی نیاز دارم، شوهرم رو در قامت موفق‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و بااراده‌ترین آدمی که در طول زندگیم ملاقات کردم، ببینم.
از نظر روحی نیاز دارم، مقالات و مکتوباتی که توی ذهنم دارم رو هرچه زودتر بنویسم و تبدیل به یه آدم حرفه‌ای در تخصص خودم بشم.
و بدجوری به این مورد آخر نیاز دارم. بدجوری.

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۰۲/۱۰/۰۸
صالحه

نظرات  (۲)

۰۹ دی ۰۲ ، ۱۹:۵۲ عبدالعظیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرونی

اون یه دونه مورد آخر رو نباید بهش (ای کاش...) بدید ، یاعلی

پاسخ:
ای کاش نداره. فقط نیاز روحیم رو نوشتم. ممنونم.

چرا بعضی از حرفای حق شعاری میشه؟

یعنی دیگران میگن شعاریه...

میگن خودمون میدونیم اما انگیزه حرکت نمیشه...

اومدم بگم چون خدای اون باغ تو زعفرانیه رو دارید چون خدای اون بنزها رو دارید و خدای اون مقالات رو... پس همه اش رو دارید... 

حتی واقعی تر از اونکه سندشون به نامتون باشه... اما دیدم، شعاری میشه...

برای همین روز اول نظر نذاشتم

 

حالا که برای خودم داره اتفاقاتی می افته که جرات نمی کنم تو این فضا بیانش کنم برای خودم ملموسه که بذای خدا کاری رو شروع کنی تمام نظام هستی امکانات شما میشن...

پول مرپم مال شما میشه

دارایی شون مال شما میشه...

مثالش حاج قاسمه...

با بالگرد رفت تو دمشق... هی چی نداشت...

عراق و سوریه رو آزاد کرد...

 

این روزا اتفاقاتی رو با چشم خودم میبینم که جرات نمیکنم به کسی جز همسرم بگم...

حتی همکارام که روزی هشت ساعت کنارم هستن...

به نمونه اش اینه، تو وبم نوشته بودم بذج ده به لحاظ مالی خیلی ماه سنگینی هست بذام... واقعا نمی تونستم چک هام رو پاس کنم...

به امید نقشه ای بودم که طراحی کرده بودم و مشتری هم پسندیده بود... اما اون مشتری کلا سر م.ضوعی خیلی ناگهانی ارتباطش با کارخونه مون قطع شد...

تمااام...

ولی نه تنها پول چک هام جور شد بلکه این روزها حتی دارم سبک سنگین میکنم که یه گام دیگه در ساخت خونه ام بردارم...

پول از محیط کار برام جور نشده هااا

ولی اگر به همکارام بگم که یه جوری با خدا تا کنید که خدا هم نصرتتون کنه و مثال این نصرتی که بهم شده رو بزنم... نه تنها باور نمی کنن بلکه حسادت هاشون هم کار دستم میده...

 

همه اش رو دارید...

با بالایی یک دله بشیم زندگی خیلی هیجان انگیز میشه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">