صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

در مورد مطلب رمزدار قبلی

شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۸:۴۱ ب.ظ

سلام دوستان. خوب هستید؟ دعاگوی همه شما در مشهد بودم اگر قابل بوده باشم. 

راستش نوشتن مطلب قبل خیلی طول کشید و من بنا نداشتم که اون رو رمز دار کنم.

اما چیزهایی در اون بود که واقعا صلاح ندونستم به صورت غیررمزدار منتشر بشه. متاسفانه خیلی از مطالب من کپی شده و در وبلاگ های فیک و جعلی اقماری منتشر شده و من واقعا راضی نیستم و این مطلب هم ملاحظات خاص دیگری داره که ابدا راضی نیستم هیچ جایی نه منتشر بشه و نه ذخیره بشه.

این مطلب و یکی دو مطلب که از عید تا الان رمزدار منتشر شده، هم مطالب مهم و هم مطالب طولانی ای هستند. مثلا مطلب پست قبل پنج هزار کلمه است و من به جد ازتون می خوام که اگر قول میدید کپی نکنید و اگر می خواهید بخونیدشون و اگر من شما رو می شناسم، برام پیام خصوصی بگذارید که بهتون رمز رو بدم. البته فعلا فقط رمز این مطلب رو میدم.

مخصوصا اگر مطالب قبلی براتون شبیه یک معما شده و دلتون می خواد به آب روی آتیش برسید و یک جواب بی برو برگرد بگیرید که آدمی شبیه من باید چیکار کنه...

اگر شرایط های سه گانه ای که گفتم رو ندارید، ازتون می خوام که من رو ببخشید و پیام ندید و نگران نباشید. من باز هم این حرف ها رو در قالب ها و زمان و مکان دیگری میزنم تا به گوشتون بخوره. ارادتمندم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۳
صالحه

نظرات  (۴)

۰۳ تیر ۰۲ ، ۲۳:۵۰ زینب صابری

سلام صالحه خانم

من پست قبیلتون پیام گذاشتم.

واقعیت، من دوست دارم مطالبتون رو بخونم.

مخصوصا یه جاهایی، سناریو زندگیتون مثل یک معما شد برای مثل منی که مدت هاست دارم مطالب رو مطالعه میکنم...

ممنون میشیم رمز بهم بدید

تشکر 

۰۴ تیر ۰۲ ، ۰۱:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام عزیزم

اه چه حرکت افتضاحی. آخه واسه چی کپی میکنند. 😒😤😮😯😓😑

لطفا منم رمز

پاسخ:
سلام زهرا جون :')
خیلی اذیت میشم واقعا... به قول بروجردی‌ها: خیر نیِدییَ ها :))
خصوصی برات میفرستم تو وبلاگت

سلام

اولین باره میام وبلاگتون

آیا انقلاب اسلامی اسم رشته ی تحصیلی شما هست؟ و سطح دو حوزه عمومی هست چرا نوشتید فلسفه؟

پاسخ:
سلام. خیلی خوش اومدید..
مدرسی انقلاب اسلامی یا مدرسی معارف انقلاب اسلامی
و سطح دو هم در جامعه الزهرا گرایشی میشه. من گرایش فلسفه اسلامی بودم.

ممنونم از پاسخگویی تون

 

پاسخ:
خواهش می‌کنم.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">