صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

۲۳ تیر ۹۷

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ب.ظ

انا لله و انا الیه راجعون

اعوذ بالله من نفسی
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم لا ینفع کتاب و لا جزوه! الا من اتی الامتحانَ بِمُخ مملوّ!


خوشحالم!
بلاخره به بهشت رسیدم!
وقتی از امتحانِ آخر برگشتم و دخترم میخندید و من با تمامِ وجود خنده‌اش رو خندیدم و درک کردم. با اینکه فقط یک ساعت از آخرین لحظه‌ی با هم بودنمون میگذشت، دلش برام تنگ شده بود. اومد بغلم و تا ده دقیقه محکم همدیگه رو بغل کردیم. اونم می‌دونست که دورانِ سختی تموم شده...
۷ روزِ گذشته، ۶ امتحان داشتم. حتی در پنج‌شنبه و جمعه و تعطیل رسمی. حواس پرتی گرفته بودم. سه بار نزدیک بود تصادفِ جدی کنم و بارها و بارها ناخودآگاه خلافِ رانندگی کردم و دنده معکوسِ نابجا کشیدم! دردِ ستونِ فقرات! چشمایی که نیم درجه‌ای ضعیف‌تر شده‌اند و کمی سودا در اطرافشون رسوب کرده! ده روز غذای غیرِ خانگی... ده روز فقط درس و درس برای ۲۰ واحد از سخت ترین و آخرین واحد‌های دوره‌ی عمومیِ جامعه الزهرا. درست مثل ترمِ قبل... همه‌اش به خیر گذشت.
و دخملِ دوسال و سه ماهه اون سختی ها رو میفهمید...
حالا تا دو ماه میتونم بدونِ دغدغه، کتابم رو ببندم و ببرمش پارک، باهاش نقاشی بکشم و براش کتاب بخونم...
من به بهشت رسیدم.

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۲۳
صالحه

نظرات  (۸)

:)
سلام
میفهمم!
پاسخ:
سلام.
:)
سلام 
تازه الان که زیادش کردن تو نه ماهگی باید شش ساعت از بچه دور باشن 
قبلا که شش ماهگی بود 
شرکتی ها الانم شش ماهگیه 
اونایی که سابقه بیمه شون پانزده روزه سه ماهگیه!!!!! 
دوره مرخصی زایمان را میگم 
پاسخ:
سلام.
متاسفانه... متاسفانه هنوز ارزش فرزندآوری در روحِ جامعه خیلی کمه.
و مسئولین هم رسیدگی نمیکنند!

حالا ربطش به پست چی بود برگ سبز؟
نفس عمیییق...

آخیش...

مبارکه

عیدتون هم مبارک
پاسخ:
واقعا! نفس عمیق!


عید شما هم مبارک :)
سلام

به سلامتی. خداروشکر
اما عنوان رو دیدم کمی ترسیدم که نکنه خبر بدی باشه
پاسخ:
سلام.
برگشتنِ به مبداءِ وجود برای ما آدم ها خبرِ بدیه. فکر کنم چون خودمون رو گم کردیم.
تو امتحاناتم خودم رو گم کرده بودم...

ارتباطِ تیتر و متن رو حال میکنی؟:)
چه جور جایه ؟ :)
ان شاءالله که زندگی پر برکتی داشته باشید
پاسخ:
گرکسی وصفِ او زمن پرسد
بیدل از بی نشان چه گوید باز
عاشقان کشتگان معشوقند
برنیاید ز کشتگان آواز

ممنونم
گفتم قدر بدونی 
قدددر
پاسخ:
آره...
:))))
۲۴ تیر ۹۷ ، ۰۸:۳۰ آقای مُرَّدَد
سلام خدا قوت قهرمان!

قدم دریغ مدار از جنازه صالح (چون گفتی انالله و انا علیه راجعون) ـه :D
که گر چه غرق کتاب است می‌رود به بهشت
بهشتتان مستدام....بیشتر به خلسه میمونه تا بهشت :)
خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است؟
پاسخ:
خخخخ
سلام
بهشتِ من، بودنِ با دخمل‌مه دیگه! 
(ولی تیتر غلط اندازه. میدونم)

ممنون
نه اتفاقا من آیه استرجاع رو دوست دارم.
اما چون معمولا ما در مورد از دست دادن عزیزانمون استفاده می کنیم، انتخابش برای عنوان، باعث شد احساس کنم خبر خاصی می خواید بدید.
خدا شما و همه عزیزانتون رو حفظ کنه
پاسخ:
آره :)))) آدم یاد آگهی ترحیم می افته.. :|
ممنونم عزیزم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">