صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

کاش‌ها

پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۴۲ ق.ظ

خیلی کم پیش میاد موقعیت‌هایی که آدم با خودش روبرو بشه و مثلا، مثلِ منی، بفهمه که چه قدر ناشکر هست... چقدر...
من ساعت ۴ صبح مثلِ امشبی متولد شدم.
اما امشب بعد از ۲۸ سال از اون شب، موقع خداحافظی همسر، وقتی که زود رفت و من با دلتنگی و غصه درِ خونه بابا‌اینا رو به هم کوبیدم...
وقتی بچه‌ها صدبار بهم گفتند مامان تولدت مبارک، مامان لوزت مبالک! و همدیگه رو بغل و بوس کردیم و مامان بهم میگفت خوش به حالِ تو...
وقتی بچه‌ها رو با حوصله خوابوندم...
وقتی به گره پیچیده زندگی فکر می‌کردم و آرزو می‌کردم ای‌کاش واقعا آرزوی روزِ تولد برآورده میشد، تا آرزو کنم گره کارِ ما باز شود...
وقتی مشغول نوشتن شدم و ساعت ۲ و بیست دقیقه که داشتم می‌خوابیدم ناگهان دیدم صدای گریه اومد...
و بیشتر از نیم ساعت درگیرِ گریه‌های بلند بلند فاطمه‌زهرا بودم که از دندون‌درد بی‌تاب شده بود...
وقتی بیشتر از ده بار به همسر زنگ زدم و در دسترس نبود...
اینجا بود که پیامک دادم بهش که تو کجایی که الان که لازمت داریم نیستی. اگر بودی این بچه رو دلگرم می‌کردی که اینقدر گریه نکنه...
و من باختم. بدجور باختم.
رفوزه شدم و خراب کردم.
میانِ امتحانِ خدا ای‌کاش آرزوهای قشنگ‌تری می‌کردم...
کاش به همسر نمی‌گفتم...

کاش وقتی اسرار برملا نشده بود، نشون میدادم که ظرفیتش رو دارم...
کاش به جای اون پیام‌ها، وقتی دیدم خواب از سرم پریده، با یه سجاده، یه تسبیح، ساعت تولدم رو بهانه صحبت با یار می‌کردم...
حالا فرصتِ گذشته از دست رفته ولی بازم آینده رو دارم. فقط ای کاش اینقدر ناشکر نبودم...

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۰۱/۱۰/۲۹
صالحه

نظرات  (۴)

۲۹ دی ۰۱ ، ۱۴:۵۰ مهتاب ‌‌

بیخیال! تولدت مبارک❤️☺️

پاسخ:
ممنونم مهتاب جون. همون که خودت گفتی: بیخیال :)))
۲۹ دی ۰۱ ، ۱۵:۱۸ زهرا یگانه

میگن صد بار اگر توبه شکستی بازآ.
 

تولدتون مبارک، ان شاء الله سال رسیدن‌ها باشه.

پاسخ:
ممنونم زهرا خانم :)
۳۰ دی ۰۱ ، ۰۷:۱۳ .. مَروه ..

اینکه به عیب خودت پی ببری، خیلی خوبه. 

به تشخیصت احترام بذار و آینده رو دریاب. 

 

تولدت مبارک💝 

الهی که سال پیش رو سراسر رشد و معنویت باشه

پاسخ:
ممنونم مروه جان
فکر کنم دعاهات داره مستجاب میشه. :*
۳۰ دی ۰۱ ، ۱۱:۳۴ فاطمه زهرا

تولدتون مبارک. ان‌شاالله که سال پیش رو براتون پر از رشد باشه.

پاسخ:
ممنونم بانو :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">