صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

چمه من؟

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۱۱ ق.ظ

چرا همه بهم میگن قیافه‌ام اخموئه؟
چرا استرس و خستگی اینقدر راحت چهره‌م رو متاثر می‌کنه؟
وقتی بین فامیل شوهر هستم، بازخورد این شکلی می‌گیرم و همه فکر می‌کنند اهل معاشرت نیستم. دوهفته پیش خانم سادات چون مادرانگی‌ش خیلی عمیقه فهمید که خسته‌م. سما امروز بهم می‌گفت. یادم اومد پارسال خانم شین هم خیلی بهم می‌گفت‌.
هیچ‌کس نمی‌دونه که من خیلی روی میمیک چهره‌م تسلط ندارم وقتی حالم خوب نیست.
خدایا! چقدر ضعف! یعنی تا این حد؟
ناشکری نمی‌کنم. من از خودم ناراضی‌ام. وگرنه نمی‌دونم چه سرّی هست معمولا سنِ منِ ۲۶ ساله رو ۱۸-۱۹ سال حدس می‌زنند.
اما خدایا منو ببخش که از ظرفیت‌هام نمی‌تونم استفاده کنم.
من باید قوی باشم ولی حتی حتی حتی چهره‌م ضعف‌هام رو لو می‌ده.

یعنی چی آخه؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۲
صالحه

نظرات  (۳)

۲۲ دی ۹۹ ، ۰۷:۲۲ محمد اسماعیلی

معمولا این روز ها اکثر آدم ها یک مقدار کسل و گرفته ان. ولی مهم اینه خود آدم هیچی براش مهم نباشه جز خودش.

پاسخ:
شوهرم هم همینو میگه ولی قرار نیست توی ذهنم زندگی کنم. من اینجام توی دنیا. باید تعامل کنم.

استرس و خستگی و اخم ازتون دور باد :)

۲۲ دی ۹۹ ، ۲۰:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام عزیزم. خوبید؟

منم دقیقا همین طورم.

به نظرم شاید بروز این چیزا توی آدمای مختلف متفاوته. ماهایی که بهتر میتونیم احساساتمون رو ابراز کنیم، معمولا توی صورتمون مشخص تره این داستان. البته این نظر منه

پاسخ:
سلام خانومی :) الحمدلله
جالبه. اینم مساله قابل توجهی هست. خوندن احساسات بعضی از چهره‌ها سخته‌. ولی برعکس بعضی از چهره‌ها سریع خودشون رو لو میدن. مثلا بعضی از بازیگرهای سینما نشونه‌های ویژه و منحصربه فردی برای بروز احساسشون دارند که خیلی ریز و جزئی‌ترند و همین هم جذابشون می‌کنه‌. از نظر من این نشانه‌ها عموما کمتر بین مردم عادی دیده میشن. شاید در موقعیت‌های خاصی بروز و ظهور پیدا کنند. آدم‌هایی که کمتر احساس تمرکز توجهات به سمت خودشون رو دارند، احساساتشون رو راحت‌تر و بی‌پرده‌تر بروز میدن و البته آدم‌هایی که از کسی پروا ندارند که احساسشون رو متوجه بشن.
... من از دسته دومم. یه جورایی متاسفانه.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">