صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

چالش اگه یه روز

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۹ ب.ظ

در بحث ارتباطات که این چالش به نوعی باهاش ارتباط پیدا می‌کنه باید بگم که من از زمانی که به خاطر نمیارم کی بود، جمع پارادوکس‌ها شدم. خجالتی و بی‌پروا. بی‌مراعات و مبادی آداب. مهربون و بی‌خود و بی‌جهت بداخلاق. خوشحال و پژمرده. لوس و باحیا.
دخترخاله‌ام که بهم میگه دوقطبی :)
در نتیجه هرچیزی که در این چالش ثبت می‌کنم، ممکنه از حد فانتزی و تخیل فراتر نره.
در مورد تمام آقایون محترمی که این وبلاگ رو می‌خونند و لطف دارند، اگر متاهل باشند، ترجیح میدم با همسرانشون آشنا بشم (پشت هر مرد موفق یک زن موفق...) و با اونا گپ بزنم. اگر مجرد باشند، احتمالا خیلی حرفی برای گفتن ندارم‌. اصلا نمی‌دونم چه واکنشی دارم. واقعا نمی‌تونم پیش‌بینی کنم و تجربه نشون داده که ممکنه گند بزنم :) به جز در مورد آقای چارلی که زحمت قالب وبلاگم رو کشیدند، ازشون تشکر می‌کنم و میگم ناراحتم که نتونستم جبران کنم و از این حرفا... و به جز در مورد یکی از وبلاگ‌نویس‌هایی که _احتمالا خواننده وبلاگم نیست_ نمیدونم چرا همش به فکر اینه که بره خارج زندگی کنه. احتمالا اگر حرفش بیافته خیلی جدی باهاش بحث کنم.
اما در مورد خانم‌ها:
اگر دردانه خانم رو ببینم احتمالا یه ذره گپ می‌زنم و صمیمی که شدیم بهش می‌گم: لطفا منو ببر تبریز رو نشونم بده! بقیه حرفا رو تو راه هم می‌تونیم بزنیم. :)

با بقیه دوستان هم دوست دارم بیشتر آشنا بشم، یه موقعیتی باشه که حضورا با هم گپ بزنیم و چیزای جدید از هم یاد بگیریم. خانم‌ها: پیچک، صبا، پلک شیشه‌ای، مهتاب، هومورو، پرستوی عاشق، کوثر متقی، کاکتوس خسته، سرک خاتون، تسنیم و من... و سپیده و دلاشفت و خیلی‌های دیگه که برام کامنت میذارن و متاسفانه من نمی‌تونم مرتب بهشون سر بزنم یا کامنت‌هاشون رو به سرعت جواب بدم.
البته اگر مامان‌های این جمع رو ببینم احتمالا پاپیچشون میشم که چرا بچه بعدی رو نمی‌آورید؟ و این متاسفانه یک کرمِ خوش خط و خال و بسیار دراز هست که توی وجود منه و هیچ‌وقت ول‌کنِ ماجرا نیست. ازم نخواهید که بی‌خیال بشم چون دست خودم نیست :)
در مورد دو نفر اول که شدیدا دلم می‌خواد خونشون هم برم و مزاحمشون بشم. خیلی کیف میده که بچه‌هامون با هم بازی هم کنند.‌

امیدوارم که انتظار خاصی از من در این چالش نداشته باشید چون میدونم خیلی بی‌مزه بود :) ولی شما بنویسید. مطمئنم مثل من بی استعداد نیستید ;)


 پی نوشت 1: از آقای قلج خانی بابت راه اندازی این چالش بامزه خیلی ممنونم. امیدوارم اتفاق های خیلی قشنگی توی این چالش بیافته و همه مون کلی کیف کنیم.
پی نوشت 2: قطعا قطعا خیلی ها بودند و هستند که توی لیستم نیستند ولی واقعا به این معنا نیست که لذت هم صحبتی باهاشون برام کمه. اون شب که داشتم می نوشتم، خیلی تند تند نوشتم و حافظه ام یاری نکرد. خیلی بده که هی لیستم رو آپدیت کنم اما واقعا دلم نیومد نگم که خانم ها مروه و انار و اینک رو هم خیلی دوست دارم ببینم و باهاشون کلی گپ بزنم.
پی نوشت 3: می ترسم این پست چندین و چند پی نوشت دیگه هم بخوره از بس حافظه من قویه! با تشکر من رفتم تو افق محو شم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۹
صالحه

نظرات  (۱۲)

۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۵:۴۶ مهتاب ‌‌

خوشحالم تو فهرست هستم 😁

پاسخ:
یکی از مرموز ترین شخصیت های قابل اکتشاف برای من بانو مهتابه. مگه میشه تو فهرست نباشی؟
۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۶:۲۵ کوثر متقی

سلام :)

مهربون می نویسی و...

خاموش میخونمت (عذرخواهم)

 

پاسخ:
سلام بانو. ممنون که می خونید. دلگرمم به بودنتون.
۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۶:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے

خوب بود که.😅😌👌👌

پاسخ:
ممنون عزیزم. حالا نی نی ت کی میاد ان شاء الله؟ :))
۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۹:۰۷ دُردانه ‌‌

هوای اینجا چند روزه سرد شده و داریم می‌ریم که یه زمستون برفی رو تجربه کنیم. با خودت لباس گرم هم بردار :))

پاسخ:
آرهههه ... تهران هم سرد شده.... راستی تبریز پیست اسکی داره؟ :)
۰۹ مهر ۹۹ ، ۲۰:۳۷ پرستوی عاشق

سلاااام

من راضی بودم از پستتون 😄

چقد ذوق برانگیز ناک بود که اسم منم تو لیست بود

منم واقعا خیلی دلم میخواد شما رو ببینم 🤩

پاسخ:
سلام. خدا رو شکر :)
پس حسمون دو طرفه است :)
من که واقعا از خوندن کامنت های شما انرژی میگیرم. دروغ نیست که اگر این پیام ها نبود من هرگز تصور نمی کردم که پشت این دیوار شیشه ای کسی حرف هام رو میشنوه و قطعا دلسرد می شدم و حرفی نمی زدم. چقدر خوبه که هستید و انرژی میدید. :)
۰۹ مهر ۹۹ ، ۲۰:۵۹ دخترِ بی بی

و من نیز جمع اضداد و پارادوکس هام:)

پاسخ:
خوشبختم بانو :)
۰۹ مهر ۹۹ ، ۲۳:۲۱ دُردانه ‌‌

خود تبریز نه، ولی کوه‌های سهند و سبلان آره دارن

 

پاسخ:
ای واااای.... نه قبول نیست. من می خواستم برم یه جای لاکچری که منو مهمونم کنی.... اونجوری که میمیرم! :)))))
۰۹ مهر ۹۹ ، ۲۳:۵۴ محمّد قلج‌خانی

نوع برخوردتون با آقایون جالب بود، و البته عجیب.

تشکر از مشارکتتون

پاسخ:
خواهش میکنم. البته نوع برخوردم با آقایون خیلی هم عجیب نیست. فکر نکنم!!!
حالا بد نیست اگر خانم ها این کامنت رو خوندند نظر بدن، عجیب هست یا نه.

سلام

از کامنت خانم دردانه یاد این بیت از شعر دزده و مرغ فلفلی افتادم: کوه سهند و سبلان/ سرکشیده به آسمان😂

 

تشریف بیارید

خوشحال میشیم.

التماس دعا

پاسخ:
سلام صبا خانم. ممنون :) من البته فعلا آدرس وبلاگتون رو دارم فقط :)))
۱۰ مهر ۹۹ ، ۰۰:۴۳ مهتاب ‌‌

عاقا من از بچگی همیشه عاشق چیزای مرموز بودم! الان که می‌گی خودمم یکی از اونام، حس می‌کنم به دستاورد خاصی رسیدم :دی

۱۰ مهر ۹۹ ، ۰۸:۱۱ پرستوی عاشق

بله بله دو طرفه س :)

در مورد نظر آقای قلج خانی باید بگم برخوردتون برای من عجیب نبود. منم اگر بخوام تو این چالش شرکت کنم فقط خانوما رو مینویسم :) به همون دلیلی که شما گفتید...

من گاهی تو نظر گذاشتن برای وب آقایون هم شک میکنم و حس عذاب وجدان دارم من باب اعتقاداتم. برای آقا پسرهایی که از خودم کوچکترن راحت تر نظر میذارم. یه حس خواهر بزرگتر دارم نسبت بهشون حتی گاهی حس مادرانه!

ولی بازم حس میکنم باید محدود تر کنم خودمو...

چون نا محرم، نامحرمه...


گاهیم فکر میکنم اگر همسرم جای من بود و میخواست با خانم ها چنین مراوداتی داشته باشه حتی در حد مجازی من خوشم میومد یا نه...


کلا خیلی به این چیزا فکر میکنم. هم از بعد شرعی و هم از بعد عرفی و هم از بعد اخلاقی

اما در مورد دیدار حضوری و این چیزا تقریبا مطمئنم که برنامه ای برای آشنایی بیشتر با آقایون ندارم مگر به قول شما با همسراشون.

مثلا خیلی دوست دارم با همسر آقای گوارا ، آقای پدر و آقای قلج خانی آشنا بشم با توجه به مطالبی که تو وبلاگاشون از همسراشون خوندم.


البته یه چیز دیگه م هست که شاید این چالش صرفا فانتزیه یعنی منظورش این نیست که حتما ما وبلاگ نویسا رو ببینیم...


اما بازم من دلم نمیخواد یه چیزایی برام عادی بشه


چون گفتید بقیه خانما هم اظهار نظر کنن گفتم.

آدرس میدیم خدمتتون!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">