صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

معادِ من...

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ب.ظ

امروز روز قشنگی هست برای یادآوری این مطلب به خودم:
شاید من، سید علی رو از نزدیک نمی‌شناختم اما در اینکه هردومون، امروز به دنیا اومدیم مشترک بودیم و هستیم. بودیم چون او یک سال هست که دیگه توی دنیا نیست. هستیم چون هنوزم توی شناسنامه‌ش نوشته تاریخ تولد: ۷۳/۱۰/۲۹
با این تفاوت که او یک تاریخ دیگه هم داره: تاریخ وفات
منم دارم... اما هنوز توی شناسنامه‌ام نوشته نشده. با این وجود، از ابتدا با من همراه بوده اما عادت داشتم همیشه مبدا رو ببینم، معاد رو نبینم.
وفات، یعنی همون تولد باشکوهی که در انتظار ماست. آینه‌ی تمام‌نمای وجود ماست. زیبا یا زشت؛ خودِ ماست.
منم مثل بقیه آدم‌ها، هر لحظه به اون تولد نزدیک تر میشم چه تلاش کنم چه نه. ولی آرزو دارم وفاتم زیبا باشه، از جنس شهادت باشه. باید یه جوری تو دنیا زندگی کنم که تهش لایق هدیه خدا باشم. فقط همین‌‌.


ببینید و بشنوید: دریافت
حجم: 17.1 مگابایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۹
صالحه

نظرات  (۴)

سلام 

تولدت مبارک 

انشاءالله به آرزوی خوبت میرسی 

سیدعلی مذکور کی هستند؟

پاسخ:
سلام :) ممنونم عزیزجان. 
ایشون پسر دوست خانوادگی ما بودند و یکی از بچه های جهادی.

فطرت آخر بر معاد از سعی اکمل می زند

رشته چون تابیده شد خود را به مغزل می زند..

 

سلام.

تولدتون مبارک و هر روزتان قشنگ.

 

 

پاسخ:
سلام علیکم و سپاس فراوان.

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک :)

پاسخ:
ممنون فرزانه خانم. خیلی متشکرم :))))

تولدت مبارک صالحه جانم

پاسخ:
سلام اینک خانم. خیلی ممنون که فراموشم نکردید. خیلی به یادتونم :*

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">