صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

شکرانه ۷

سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

خدایا شکرت به خاطر دیروز

خدای مهربونم، باورم نمیشه هم کلاس ورزشم رو رفتم، هم ناهار درست کردم و هم زبان خوندم و هم پروژه با نسیم رو جلو بردم.

ممنونم که بعد از چند روز، سوره های قرآنی که باید هر روز بخونم، خوندم.

خدایا شکرت که هنوز می تونم برم مامانم رو ببینم. شاید چند وقت دیگه، دیگه نتونم ببینمش. برای اون زمان هم شکر. هر چی تو بخوای حتما خوبه.

خدایا شکرت که به من کمک می کنی بعضی از کارها رو سریع انجام بدم و قال قضیه رو بکنم. مثل سم زدن توی آشپزخونه.

خدایا شکرت به خاطر دیشب

نمی دونم چه حکمتی داشت مریض شدن من و فاطمه زهرا. می خواستم امروز صبح کار پایان نامه رو جلو ببرم اما باز هم نشد. به خودتون سپردم. از حضرت معصومه خواستم. خدایا خودت کارم رو جلو ببر و تمومش کن.

خدایا شکرت که امروز صدای 1:20 رو چند بار گوش دادم و باهاش اشک ریختم. من نیاز دارم دلم برای حاج قاسم تنگ بشه. من نیاز دارم که او به یاد من بیافته. خدایا شکرت به خاطر این دنیای زیبایی که ساختی تا حاج قاسم الان بیشتر از قبل و زنده تر از قبل در کنار ما باشه.

خدایا شکرت به خاطر اینکه کارهای خونه رو می تونم انجام بدم. چقدر یه زمان هایی هست برای ما زن ها که نمی تونیم همین کارهای ساده رو انجام بدیم. ولی وقتی می تونیم، قدر نمی دونیم.

خدایا شکرت به خاطر سلامتی. حتی ساده ترین دردها انسان رو می اندازه. خدایا شکرت که همیشه می خوای وجود خودت رو به ما یادآوری کنی.

خدایا شکرت که من رو متوجه وقت هایی می کنی که دچار شرک می شم. وقتی منتظرم که مربی ورزش برام مت بیاره و نمیاره، اون لحظه من می فهمم در کنه وجودم از کسی غیر از تو چیزی می خواستم. تو به من میگی: فقط از من بخواه.

مهربان ترین، دوستت دارم.

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۰۹
صالحه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">