صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

۷ رمضان ۱۴۳۹

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۷ ب.ظ

+ حس میکنم داستانِ این سریالِ بچه مهندس رو از کتاب بچرخ تا بچرخیم الهام گرفته اند!
بچرخ تا بچرخیم یک کتابِ کودک هست ولی به شدت سیاسی و فرهنگی است. و ارزش این رو داره که ما بزرگ‌تر ها هم حداقل یک بار بخونیمش. (بیشتر از این هم توضیح نمیدم :) )( پویانمایی این کتاب هم ساخته شده )

+ سریال ها رو نمی‌بینم. حتی همین بچه‌مهندس رو.
+ ماهِ عسل رو هم نمی‌بینم. احسان خیلی داستان‌ها رو کش میده :(
+قرار بود به یکی از دوستان کتابی رو در مورد نگارش و وجهِ درمانی اون معرفی کنم. هرچی گشتم اون دوست عزیز رو پیدا نکردم! کتابِ "نگارش درمانی" نوشته سوزان زیمرمان. انتشارات آستان قدس رضوی"به‌نشر"
+ سرِ سفره افطار و تو قنوت نماز: اللهم اغفر للمومنین و المومنات، الاحیاء منهم و الاموات...
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۲
صالحه

نظرات  (۱۴)

این سریال کنارم باش؟ رو من بیشتر شبا می بینم :)
زمانش مناسبه
شبکه 3
پاسخ:
رهایم نکن...
من که بعد از افطار از ساعت ۱۱ تا ۱ میخوابم و بعد تا صبح درس میخونم
دیگه توبه کردم از سریال دیدن :)
بله اگه درس میخونید که خیلی خوبه

رهایم نکن!! :)
اسمشو هم نشنیدم. کلا تلویزیون نمی‌بینم.
مگه اینکه چــــی بشه ماهی یکی دوبار چه برنامه خاص و متفاوتی بده.
حس میکنم ماه عسل هم دیگه مثل اوایل نیست.
پاسخ:
منم کاملا اتفاقی ده دقیقه اول قسمت دیشب سریال رو دیدم.
ماه عسل خوبه ولی بگیر نگیر داره. پارسال خوب بود... البته خوب تر بود چون هر روز با دوستانم میدیدمش... ولی امسال تنهایی اصلا صفا نداره :|
راستش یخورده هم از مجریش خوشم نمیاد که باعث میشه نبینم.
وگرنه سوژه‌هاشون گاهی اوقات خوبه.
پاسخ:
مجریش... دست رو دلم نذار که خووونه... :))))
گرچه توی کارش استاده ولی همین استاد بودنش گاهی آدم رو اذیت میکنه. مثل همون وقتی هایی که خیلی صریح سوال میپرسه... :(
کلا ندیدم :) 
تعریف این کتاب رو قبلا هم شنیده بودم 
خوب من مجردم سدی با این کتابها ندارم :) 
پاسخ:
من این کتاب بچرخ تا بچرخیم رو توی اردو جهادی خوندم که برای بچه ها اجراش کنم. و گرنه بچه خودمم 2 سالشه. این کتاب به دردش نمی خوره :)
به جای اون دوست عزیز ما استفاده می کنیم ان شاءالله :)
پاسخ:
خودم خیلی نتونستم ازش استفاده کنم :))) من فقط بعد از خریدن اون کتاب و اینکه کمی ازش رو خوندم با جدیت بیشتری خاطراتم رو نوشتم... همین :))))
چون به اون دوست عزیز گفته بودم که این کتاب هست و اینا و قرار بود ناشر و نویسنده ش رو بهش بگم اینجا نوشتم

البته بخونید و لذت ببرید که خیلی خوشحال میشم... ان شاءالله :)

یعنی در حدی تلویزیون نمیبینم که یادم نبود سریال ماه رمضونی تولید و پخش میشه
تلویزون تو خونه ما بیمصرفترینه
بارها بهشون گفتم بفروشین جاش یه آکواریوم بذارین لااقل میبینیم دلمون واشه
پاسخ:
من و شوهرم که اصلا تلویزیون نخریدیم... ولی پدر شوهرم به زور برامون یه دونه خرید! که همون یه دونه ش هم زیادیه... واللاََ!!!
۰۲ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۹ علیــ ـرضا
:/ حالا بهتره احیا شده براتون کتاب 
ماه عسل چیه من حاشیه هاشو میبینم 
پاسخ:
حاشیه هاش چیه؟؟؟
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۰۰ چارلی ‎‌‌‌
ماه عسل من فقط اونایی رو میبینم که موفقیت خاصی کسب کردن و درباره سیر تلاش کردن هاشون توضیح میدن! الهام بخشه اون قسمتاش :)
پاسخ:
آره... ولی احسان علیخانی انقدر کشش میده که باید نیم ساعت بنشینی تا بفهمی طرف بلاخره کوه مشکلات رو از جا کنده یا نه!!!

اتفاقا چند روز پیش دلم برای کتاب زندگی دکتر حسابی تنگ شده بود. خیلی دوستش داشتم. بعد از ازدواجم گمش کردم و با اینکه چند بار خوندمش ولی دوست دارم بازم بخونمش انقدر این کتاب خوبه... الهام بخش! به معنی واقعی کلمه :)
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۰۶ میرزا مهدی
سلام از اونجایی که خیلی آقای ارجمندو دوست دارم و کاراشو دنبال میکنم، بچه مهندسو میدیدم که یهو شهید شد.... پس تایم شبکه سه و شبکه ی دومِ من آزاد شد. از فرط بی کتابی افتادم به خوندن مجدد کتابهای کتابخونه ی کوچیکم. کاش کتاب ارزون تر بود :D کاش دانلودشون رایگان بود... :)) و هم مرسی بابت پیشنهاد  کتاب... طاعات هم قبول...
پاسخ:
سلام. من که کلا ده دقیقه از فیلم رو که دیدم داستان رو تا ته حدس زدم
حالا چطوری شهید شد؟ 

+کتاب خوندن خیلی بهتره. حتی اگر تکراری باشه.
البته من از خرج کردن پولم تا قرون آخر توی کتاب فروشی ها خیلی لذت میبرم! یعنی گاهی ده تومن، گاهی صد تومن، گاهی هم یک میلیون
مامانم بهم میگه تو حرص میزنی برای کتاب ولی خودم اینطوری فکر نمی کنم :(
من در حالت عادیم تی وی نمیبینم چه برسه به ماه رمضونا که دیگه ذیق وقتم داریم :))
پاسخ:
منم همینطور... 
واقعا موجود بی خاصیتی هست این تی وی :\
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۳۴ میرزا مهدی
البته من از خرج کردن پولم تا قرون آخر توی کتاب فروشی ها خیلی لذت میبرم! یعنی گاهی ده تومن، گاهی صد تومن، گاهی هم یک میلیون......

البته این برای یه مرد خونه که تو این مملکت و وضع اقتصادیش داره جون میکنه مقدور نیست... :D داشتتم چند روز پیش به یکی میگفتم. امسال اومدم نمایشگاه فقط نگاه کردم....فقط نگاه. آخرش هم یه کامیون کتاب باجناقَمو رو دوشم حمل کردم. تا باشد که به  من هم امانت دهد. آمین.. :)
پاسخ:
بعله... ولی بلاخره ما هم یه مرد خونه و بیرون دااااریم!
البته من تو نمایشگاه ها خرید خیلی کمی میکنم. بیشتر دوست دارم از کتابفروشی بخرم و معمولا هم کتاب های داستانی رو امانت میگیرم. بلاخره اگر هر کتابی رو که بخوام بخونم بخرم، کتابخونمون میترکه!
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۶ میرزا مهدی
:)))) اتفاقا چند روز پیش با دچار سر همین مسئله حرف میزدیم میگفت من کتاب به کسی نمیدم. من گفتم کتابی که میخونمو نگه نمیدارم... طاق میزنم. امانت میدیم. و غیره.....
کلا سی تا به زور بتونم کتاب جا بدم تو کتابخونم که تعداد کثیریش هم قرآن و نهج البلاغه و .....میباشد.
باورتون میشه هرگز عضو هیچ کتابخونه ای نبودم؟در حالی که تو سالن کتابخونه ی شهرمون زیاد میرم و میام. نمایشگاه عکس و نقاشی و غیره.... 
پاسخ:
منم بیشتر از دوستای خودم و شوهرم امانت میگیرم. البته یک جای خیلی خوبی هم هست که مرکزش تو قم هست و شعب دیگه زیادی تو شهرای دیگه داره: مقرّ کتاب. اونجا خیلی راحت کتاب امانت میدن. خیلی راحت... یعنی چند تا چند تا میشه کتاب برد و هزینه عضویتش هم خیلی کمه. 
+منم قبلا نمایشگاه عکس و نقاشی بیشتر دوست داشتم... الان کمتر! 
فازم عوض شده...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">