صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

یک توضیح کوچولو

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ب.ظ
دوستانِ عزیزم
من توی وبلاگم هم خاطراتم رو ثبت می‌کنم و هم دغدغه‌هام رو. 
پست‌های خاطره، تاریخِ روز رو در عنوانشون یدک می‌کشند و من قسمتِ نظرات رو می‌بندم، نه به خاطرِ اینکه نمی‌خوام حرف‌هاتون رو بشنوم... بلکه به این خاطر که نمی‌خوام برای کامنت‌ گذاشتن به زحمت بیافتید. در واقع خاطراتِ من، گاهی ارزشِ خوندن رو هم ندارند... چه برسه به نظر گذاشتن.
امیدوارم از این مساله برداشتِ دیگه‌ای نکرده‌ باشید.
و ممنون که این‌جا رو می‌خونید.
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۷/۰۵/۲۵
صالحه

نظرات  (۷)

خو بذار وا باشه دیگه :|
هر کی خواست کامنت مِذاره
هر کی م نخواست نِمِذاره خو
پاسخ:
نمی‌دونم 🙁
محبوبه ؛ والاااا 
پاسخ:
آخه خسته نمی‌شید اینهمه روزانه‌نویسی‌های من رو بخونید؟
@دلژین
خو گوش نم گیره چیکارش کنوم
تاحالا ده بار بش گفتوم همو کامنتدونی ر وا بذار :||


خودت کوشی اصن که توقع داری صالحه به حرفام گوش بده ://
پاسخ:
حالا نگاه کن ببین دلژین چی نوشته... ادامه ی بحث بعدا!
نع
خسته نمیشیم :|
پاسخ:
خب بخونید دیگه.
نظر مثبت و منفی هم بذارید
اگر دوست داشتید نظر pv :)
وبلاگ 
به نظر من جاییه که هرکس مختاره سبک خودش رو اجرا کنه 
اگر دوست داری روزمره هم بنویسی 
بنویس 
و خواننده ها انتخاب میکنن که بخونن ، نخونن ، نظر بدن ، ندن...
هرکس خوشش نیاد ، ضربدر بالای صفحه رو میزنه :)
از طرفی به عقیده ی من روزانه نویسه و اتفاقات روزمره خوندنش مثل خوندن یک داستان کوتاه و تجربه گرفتنه ... 
من شخصا از روزانه نویسی ها استقبال میکنم ، خودمم یک روزمره نویس بودم :) 
پاسخ:
ممنونم دلژین جان... 

به نظرم رعایت احترام به مخاطب در وبلاگ و حفظ حریم هایی که وبلاگ نویس دوست داره اون ها رو داشته باشه، گاهی همچین کارهایی می طلبه.

ممنونم بابت کامنت دلگرم کننده ات
ممنون که به فکر مخاطبید


شما اگه سرزدید قسمت نظرات براتون بازه:)
پاسخ:
ممنون
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۶ آقای مُرَّدَد
سلام یک احسنتِ بزرگ برای دلژینِ  گرامی. برای این : "وبلاگ 
به نظر من جاییه که هرکس مختاره سبک خودش....."
پاسخ:
:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">