صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

یا من اضحک و ابکی

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۱۹ ق.ظ
خدای من، مهربان، دلسوز، خلاق، بخشنده، فهمیده و شوخ طبع است.
(بابا لنگ دراز، سومین نامه جروشا ابوت از لاک ویلو)
هر بار که این جمله رو خوندم، احساس کردم نمیشه برای خداوند، وصف شوخ‌طبعی رو به کار برد... ولی پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) مزاح می‌کردند! اما هنوز هم نمی‌دونم میشه یا نمی‌شه... شاید بشه... شاید هم نه!

هیچی دیگه... سرتون سلامت! عیدتون مبارک! :)

+ می‌دونم خنداننده‌های خنداننده‌شو این‌جا رو نمی‌خونند ولی ازشون تشکر می‌کنم. روزهایی که حالم خوب بود که خوب بود! ولی لحظاتِ تلخی از زندگیم بودند که باید شیرین می‌بودند ولی نبودند. اون لحظاتِ تلخ رو فقط اونا تونستند شیرین کنند و باعث شدند از تهِ دل بخندم. ازشون ممنونم.
+ شبِ عیدِ غدیره و رونمایی از قالب جدیدِ وبلاگم رو در این شبِ عزیز به فالِ نیک می‌گیرم. ممنونم از چارلی (حفظه الله) و خودش می‌دونه که نمی‌تونم حقِ تشکر رو ادا کنم. خوب و مهربان و مودب هست، دعا می‌کنم، خوب و مهربان و مودب بمونه... تا ابد D:
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۸
صالحه

نظرات  (۹)

چقدر قالبت قشنگه
چشم نوازه
دمشون گرم واقعا

هر جا سخن از ابتکار است
نام زیبای چارلی می درخشد

به قول خودشون ← D:
پاسخ:
خدا رو شکر 
ممنونم عزیزم
آره واقعا دمِش گرم!

:)
چرا نشه گفت خدا شوخ طبعه؟ از شوخ طبعی خدا همین بس که گفت همسرانی آفریدیم که در کنار هم آرامش بگیرید :)) 
قالبت خیلی خوب شده :)
عیدت مبارک
پاسخ:
دلت میاد!؟؟؟ آیه به این جدّیت!
:)))
ممنونم عسیسم.
عید شما هم مبارک :)
در مورد شوخ طبعی یاد داستان موسی و شبان افتادم 
قالب جدید هم خیلی قشنگ وچشم نوازه ، عیدت مبارک:)
پاسخ:
آخه اون داستان انگار سندیت نداره! :|
ممنون عزیزم... سلیقه‌ام خوبه؟ D:
عید شما هم مبارک :)
اووو من خودم با خدا شوخی دارم :)) و به نظر منم خدا فانه
تو بگو چرا میگی نیست؟ 
پاسخ:
به نظرم خدا خیلی عظمت و جلال و جبروت داره. خدا خیلی دوست‌داشتنی هست ولی اگر عشقِ به خدا باعث نشه که ازش اطاعت کنیم، رابطه‌مون باهاش خیلی ترسناک میشه. 
رابطه با خدا مثل هیچ رابطه‌ای نیست. مثل مادر و فرزندی نیست... مثلِ رابطه‌ی نور و اشیائه که اگر از نور دور بشیم، از بین می‌ریم... البته تشبیه بدی بود... ولی برای تقریب به ذهن گفتم
نظر من اینه... تو چی فکر می‌کنی؟
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۰۸ وحید عبدی پور
سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

رنگ صورتی

نمی دونم چرا بانوان رنگ صورتی رو دوست دارن


مثلا رنگ بنفش جیغ چه عیبی داره
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

چون رنگِ گلِ محمدی هست... گلِ پیامبر! 
پیامبر هم که می‌فرمود: من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم. زن! عطر و نماز!
خب حرفتو قبول دارم ولی این برخلاف فان بودن نیست :)
خدا برای من فانه بخاطر امتحاناتی که ازم گرفته :) 
پاسخ:
معلومه با اون امتحاناتِ خدا داری عشق بازی می‌کنی... دمت گرم چوگو... عشقی تو اصن!
عید سعید غدیر خم مبارک باد

سلام 

قالب چدید واقعا قشنگه ولی به نظرم یکم فونت نوشته ها درشت تر بود بهترنبود ؟؟؟
پاسخ:
سلام. عید شما هم مبارک :)

فونتِ این پستِ اخیر رو که درشت تر کردم! بازم ریزه؟
چه قدر کتاب بابالنگ دراز قشنگه
اخیرا خوندمش

عیدتون مبارک
پاسخ:
آره :) 

عید شما هم مبارک بانو :)
سلام
واهاهاهاهااااااااای چه قالب خوجلییییییی...من عاشق گل گلی و این چیزام
شیطون شدی پست رمزدار می‌ذاری ناقلا😉
پاسخ:
سلام
قابلِ شما رو نداره. ارزونیِ نگاهتووون!
چیز خاصی نیست. فقط یه ذره پستِ سنگینی بود :|

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">