صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

نخبه

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ب.ظ
وقتی فهمیدم دخترِ دخترِ دختر خاله‌ی مامانم، تو دانشگاه امیرکبیر با دختران نخبه ای هم نشین شده که دو رشته دانشگاهی رو باهم میخونند و کارهای بسیج دانشگاه رو روی انگشتشون میچرخونند و حتی بعضی هاشون متاهل اند و بچه دار اند و با این وجود معدلشون ۱۸ به بالاست؛ دارم فکر می‌کنم کاش میتونستم باهاشون دوست شم...
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
صالحه

نظرات  (۹)

۱۰ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۷ اقای متحیر
و البته دو رشته ی دانشگاهی رو با هم خوندن و معدل بالای 18 داشتن بیش از اینکه به نخبگی ارتباط داشته باشه در بهترین حالت یه برنامه ریزی موفق بوده

ما از کجا میدونیم که واقعا شرایطشون چطوری بوده.شاید اون معدل بالا اثری روی خانواده، فرزند و یا کارهای تشکیلاتی گذاشته باشه...

پاسخ:
منم گفتم نخبه! نگفتم باهوش یا استعداد درخشان و از این جور چیزها

نخبه به نظر من یعنی کسی که ظرفیت موجود رو میشناسه و ازش به بهترین نحو استفاده میکنه...

دقیقا من هم به خاطر همین چیزها دوست دارم باهاشون آشنا شم که ببینم زندگیشون چه جوریه!

راستی پیشنهاد میکنم مطلب قبلی نه قبلیم با عنوان یک واکسن ساده رو هم پیشنها  میکنم بخونید :) ممنون
نوه دختر خاله مامانتون؟!

گاهی اوقات دیدن کسایی که بهره بیشتری میبرند و پربارتر هست روزمره هاشون برای ما مثل آلارم هست که هی فلانی بجنب
پاسخ:
نوه دخترخاله مامانم چند سال ازم کوچیکتره فقط

دقیقا!

راستی مطلب قبلی نه، قبلیم: یک واکسن ساده رو هم پیشنهاد میکنم بخونید :)
احسنت چقدر خوب 
منم آرزو دارم ای کاش با یه همچین آدمایی همنشین بشم شاید یکم به راه راست هدایت شدم:))
پاسخ:
البته دوستای خوبِ نخبه زیاد دارم ولی بازم میخوام :)))

راستی مطلب یک واکسن ساده رو هم بخون اگه دوست داشتی :)
خب شما نوشتی دخترِ دخترِ دختر خاله ی مامانم. مگه این نمیشه نوه دختر خاله؟

شایدم یک دختر اضافه تر نوشتید :)) گیر دادم فعلا به این....

خوندم مطلب رو اما برای من جای حرف و سوال زیاد داره
پاسخ:
منم تایید کردم... نوه دختر خاله مامانم همون دختر دختر دختر خاله مامانمه دیگه! 

خب بگو... مثل تسنیم
یه استاد داشتیم که میگفت خانوم های متاهلی که دارن درس میخونن رو به من معرفی کنید ، اونا مثل پیامبران. یکی از بچه پاشد گفت اونایی که بچه دارن چی ؟ اسناد گفت اونا دیگه اولوالعزمن
پاسخ:
یا ابالفضل... یعنی انقدر الان من خوبم!!!! ووووه!
۱۱ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۸ وحید عبدی پور
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

نخبه زن خوب شوهردار هست...زنه فقیه...این نخبست به نظرم
پاسخ:
سلام علیکم و رحمت الله و برکاته 
زنِ فقیهه یا زنِ یک مردِ فقیه؟

دایره زن نخبه تون خیلی تنگ نیست؟
۱۱ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۴ علیــ ـرضا
خب درست استفاده کردن از زمان ! به بهترین نحو
خب مگه چی میشه 
سلام
به به
ما شاالله بهشون
و خدا قوت عمیقا
که همه اش رو با کیفیت خوب پیش ببرن...
*
ما هم میخوایم از این دوستا
که خانواده و درس و تشکیلات رو با هم خوب پیش ببرن
پاسخ:
سلام... 
آره واقعا
من که از این دوستا دارم ولی بازم میخوام :)
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۴ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ✿✿
ماشالله 

موفق باشند.

کاش داره ؟

""البته دوستای خوبِ نخبه زیاد دارم ولی بازم میخوام :)))""

اگه وبلاگی و کانالی چیزی دارن به ما هم معرفی کنید :))

خوشا بحالت :)
پاسخ:
یکی از دوستان بهم گفتن که انجمت اسلامی دانشگاهه امیرکبیر، اینستا گرام داره
منم سرچ کردم اومد
لینک کانال تلگرامشون هم بود ولی من تنبلیم اومد فیلتر شکن روشن کنم :)

حالا مهم نیست خیلی... این پست انگیزشی بود که خودمون هم استارت نخبه شدن رو بزنیم :)))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">