صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

من سپاسگزار نخواهم بود این‌چنین

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ق.ظ

خدای بزرگ، من توبه میکنم از ناسپاسی.

امشب دوباره تلنگر خوردم از تو. ممنونم از تو.

چقدر به من‌ نمایاندی فقر و مشکلات مردم را تا بفهمم چه‌قدر حالم خوب است!؟

حی زین العابدین دمشق

حلبی آباد کنار جمکران

خانه‌های کلنگی کنار حرم بانو معصومه س___ آدم‌هایی که فقط نفس می‌کشند

خانه‌های از جنگ ویران شده___ آواره ها

زنی در به درِ یک قران پول، با یک شوهر جانباز، مطرود حتی از بنیاد شهید

بچه‌ های محروم از درس، آینده، اعتبار

خدایا ببخش... من اصلا نمی‌دانم، نمی‌فهمم روی چه حسابی به من عطا کردی؟

خدایا ببخش... چطور می‌توانم تو را شکر کنم؟

خدایا ببخش... که جنبه ندارم! باید حتما کیف و کفشم فلان و بهمان باشد! باید مانتو ام با روسری ست باشد! باید همه چیزم چنین و چنان باشد! چون... باید مطابق شان و منزلتم باشد!

خدایا به من بنما.... رسالتم را!

*

چقدر امشب به این فکر کردم چگونه می‌توان دنیا را از این بدبختی‌ها نجات داد. چرا به نتیجه ای نمی‌رسم؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
صالحه

نظرات  (۳)

نباید مانتو با روسری ست باشد؟!
پاسخ:
چرا باید ست باشه چون مومن باید زیبا باشه و به زیبایی اش برسه. اما وقتی میری یه مانتو میخری بعد باید کلی دوباره خرج کنی تا بقیه چیزا رو باهاش ست کنی، مشکل از اینا شروع میشه!
آدم باید هر چند وقتی بره زندگی قشر ضعیف و ببینه و شکر کنه وگرنه که فقط کمبوداشو میبینه :(
مرسی ک اینو نوشتی ♡
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم...
خدا از دهنتون بشنوه :) 
+ کاش این لباسفروشیا همه چی رو یکجا داشتن واسه زنا :)

پاسخ:
حتی اگر یکجا همه چیز رو داشتن هم، زن ها میرن تمام بازار رو میگردن بعد یه چیزی انتخاب میکردن😁

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">