صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان
امروز صبح که خبر حمله تروریستی به مردم و نظامیان در اهواز رو شنیدم، احساس کردم این خبر مالِ ایران نیست. یعنی انقدر دور از تصورم بود... درست مثلِ حمله تروریستیِ به مجلس.
آره! همینه که شب عاشورا، حضرتِ آقا، سرِ سردارش رو می‌بوسه! یعنی: سَرِت سلامت سردارِ امنیتِ این خاکِ مقدسی که باید به قدومِ آقا متبرک بشه ان شاءالله...
امروز به این فکر کردم که ممکن بود من جایِ یکی از این شهدا می‌بودم... ممکن!

نظرات  (۶)

 احساس کردم سکوت یعنی مرگ.
۰۱ مهر ۹۷ ، ۰۰:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے
شما هم اهوازید?
من به این فکر می کنم که میگن در باغ شهادت بازه یعنی این ...
منم خیلی متعجب بودم.
سرشون سلامت...
خدا آقامون و حفظ کنه ...
پاسخ:
نه. (کامنتِ مرتضی د )
خدا این امنیت تحت لوایِ جمهوری اسلامی رو ازمون نگیره به خاطر ناسپاسیِ عده ای.
دلم سوخت 
از خدا بی خبرها 
خدا نابودشون کنه 
پاسخ:
آمین
۰۱ مهر ۹۷ ، ۰۶:۲۶ کرگدنِ بنفش
برام سواله که همچین رزمایشی اینقدر خر تو خر بوده که ۴ نفر با لباس مبدل اونجا مسلح جولان بدن و کسی هم نفهمه ؟ 
آدم میخواد یه همایش علمی بره ۶۰ تا کارت و شناسایی و کوفت ... 
هوووف...
پاسخ:
جواب این سوال ساده است اما خودت پیداش کن :)
شما هم اهواز بودید?
پاسخ:
خیر :)
باید اونجا باشم که احتمال ترور باشه؟ اگر این امنیت نبود در هیچ کجا نبود. فرقی نداشت!
سلام
درود بر سردار
روح شهدا شاد ان شاءالله
پاسخ:
سلام علیکم :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">