صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

فقط و فقط و فقط متاهل ها بخوانند!

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ب.ظ

می‌ری فست فود و بچه‌ات رو می‌ذاری اتاق کودک؛ بعد که می‌ری سراغش خاله‌ی مستقر در اونجا بهت می‌گه: داشت شعر منم باید برم رو می‌خوند بعد من که بهش گفتم بخون!!! دیگه نخوند! منم بهش گفتم اگه نخونی منم بهت از این فرفره ها نمی‌دم؛ اونم دوباره شروع کرد به خوندن.
تو هم اشک شوق تو چشات جمع می‌شه و میگی: همه‌اش دو ساله‌شه! میدونی؟؟؟
معلومه با اون صدای ناز دخترونه، شعر منم باید برمِ رضا نریمانی دلبری می‌کنه. 
وقتی واسه باباش ماجرا رو تعریف کردم و دو تایی با هم ذوق کردیم و اشک شوق تو چشمامون جمع شد، بهش گفتم: می‌دونی؟ بچه‌مون "خیلی" میفهمه!


چیه؟ انتظار مطلب مثبت هیجده داشتی؟

نه خیر! از این خبرها نیست. اینو نوشتم که متاهل ها زودتر بچه بیارن تا این لذت‌ها رو درک کنن!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
صالحه

نظرات  (۸)

درود بر متاهل ها :)
پاسخ:
 درود!
بچه دو ساله هرچی بشنوه میخونه. باید این تبریک رو به پدر مادرش گفت
پاسخ:
ممنون. البته بچه‌ی ما هنرهای زیادی داره ولی برای اینکه چشم نخوره نمیگیم
وقتی متاهل شدم میام میخونم :)))
پاسخ:
آهان. خوب شد گفتی که یه پست هم بذارم فقط برای مجرد ها! :)))
خخخخخخخخ :)

راه افتادینا!
پاسخ:
در چه مورد؟
تیتر جذاب میزنی!

در مورد جذاب نویسی و کار رسانه ای و این صوحبتا!


پاسخ:
الان قیافه ام با خوندن این پیام یه طوری شد که قابل وصف نیست!
قبول دارم یه ذره شیطنت کردم ولی واقعا اینطوری نوشتم که متاهل ها بخونند بچه بیارن، نسلمون که منقرض نمیشه هیچ؛ کلی حال هم میکنیم!
همه ازدواج میکنن که تولید مثل کنن حالا اینکه موانع تولید مثل چیاس،بحثش جداس.
پاسخ:
یعنی چی؟ اگه هدف از ازدواج تولید مثل باشه که خیلی هدف سطح پایینیه!
ینی مرد و زن برای اطفای شهوت و نتیجتا تولید مثل ازدواج میکنن.ازدواج کردنایی که تولید مثل توش جایی نداشته باشن اصلا نقض غرض و غیرعلمین.البته ازدواج موقت منظورم نیس.
پاسخ:
خیلی عالی!
شما ادامه بدید... ! :/
تیتر رو ندیده بودم
اخر مطلب که دیدم چی نوشتید کلی خندیدم :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">