صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

فاطمه، فاطمه است.

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۲ ب.ظ
دوستم، فاطمه، که گفتم توی کلاس فلسفه با همیم، اون همسایه حافظ قرآنم نبود. یعنی اشتباهی گرفته بودم. اون همکلاسیم توی ترم تابستونی بود که شبیه آنجلینا جولی بود... یادمه روزای آخر کلاس رفتم بهش گفتم که شبیه آنجلینا جولیه. اونم گفت که قبلا بهم گفتن. ولی الان که دیگه هم مباحثه‌ای شدیم حس می‌کنم اصلا هم شبیه بهش نیست. اصلا دخترِ مومنه عالمه، حتی اگر شبیه یه خارجی باشه، تفاوتش، تفاوت زمین تا آسمونه.
اون دفعه هم توی صفِ بازرسیِ بیت (ما فقط یه بیت داریم!) یه دختره کپیِ آن هاتاوی بود. این‌بار فقط نگاش کردم... فکر کنم این بار می‌دونستم که چقدر کارِ احمقانه‌ایه گفتنِ این مساله.
الان دارم فکر می‌کنم من چرا به فاطمه گفتم که شبیه آنجلینا جولیه؟ چرا؟ واقعا چرا؟‌ الکی! بی‌خودی!!! :(
موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۷/۰۷/۱۶
صالحه

نظرات  (۴)

موندم تو اینا رو از کجا میشناسی!!!
پاسخ:
ای بابا! مگه ستاره های فوتبالن که نشناسمشون :/ :)
سلام

خوبی صالحه بانو ؟
ظاهرا شبیه ولی خب در عقیده متفاوت
پاسخ:
سلام. ممنونم.
نه! فرقشون در عقیده نیست فقط... از زمین تا آسمونه :)
آن هاتاوی! 
آنجلینا جولی! والا من تا وقتی نرفته بودم ارشد نمدونستم جولی کیه 
اونجا هم یه دختر بسیار زیبا بود که گفت بهم میگن شبیه آنجلینا هستم منم رفتم سرچ کردم بعد گفتمش که خیلی از اون زن زیباتره 
ولی تو 
تو مگه همسرت روحانی نیست؟ بازیگرای خارجی رو از کجا میشناسی؟ یعنی فیلم هالیوودی می بینین؟  o____O همه صحنه دار هستند که 
پاسخ:
تلویزیون این همه فیلم ازشون میذاره!!! من بعضی از فیلم‌هاشون رو تو تلویزیون دیدم. بعضی‌ دیگه رو هم دبیرستانی که بودم...
همین آن هاتاوی رو من اولین بار توی فیلم نیکلاس نیکلبی که تو تلویزیون گذاشت دیدم
یا جولی رو تا آقا و خانم اسمیت
بعدم من عادت داشتم همیشه تیتراژ رو می‌خوندم :))
آقا و خانم اسمیت رو ندیدم شما کجا دیدی؟ چون شنیدن دلستانشو :|
نیکلاس چی چی؟ والا من هنوزم آن هاتاوی را نمیشناسم 
من دبیرستانی بودم هر هفته هر سه شبکه هر شب سریال داشتن همممممه رو میدیدم والا! 
ولی هییییچوقت با هیچ بازیگر هالیوودی آشنا نشدم :| 
دبیرستانی که بودی اگه سی وی و فیلم و این چیزا نگاه می کردی چجوری از سر از خونه یه روحانی درآوردی؟ (اینا رو به قصد بی ادبی نمیگما) منظورم اینه روحانی جماعت هم میره از یه خونواده شبه خودش زن می گیره دیگه غیر اینه؟ 
آی ام پوکر فیس الان! :|
پاسخ:
خخخخخ
میدونی خیلی تصوراتت عجیب و غریب هست؟؟؟
من و شوهرم هر دو خانواده های مذهبی ای داشتیم ولی این میزان دینداری و کیفیت و چگونگیش کم و زیاد داره. اما مثلا شوهرم تو کل فامیل و ایل و تبارشون یه طلبه یا یه روحانی نداشتند هیچ وقت!!!
من خیلی سی دی نمی‌گرفتم از دوستام. تک و توک پیش اومد که گرفتم (اونم فیلم‌های سانسور شده :) ) اما اصلا مشتریِ این برنامه‌ها نبودم! بیشتر همون تلویزیون بود... من مطمئنم تو هم اگر به تیتراژ‌هاشون دقت می‌کردی و همون متنِ انگلیسی‌ای که سریع رد میشد، همون cast رو می‌خوندی اسماشون رو یاد میگرفتی. بعضی از این سینمایی‌ها رو فقط یکی دو بار پخش می‌کنند. مثلا شب چهارشنبه سوری یا ۱۳ روز عید نوروز! یا تو جشنواره های فیلم‌های اقتباسی شبکه چهار! البته بیشتر شبکه سه از این فیلم ها پخش میکنه یا شبکه نمایش!
حالا با این توضیحات یعنی ما اهلِ کارهای بد بد بودیم؟؟؟ :)))
ولی کلا خبط و خطا مالِ جووناست دیگه! طبیعیه... اگه چیزی هم بوده توبه کردیم تموم شده رفته :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">