صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

ضمانت‌نامه

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۶ ب.ظ
بهترین و هنرمندانه‌ترین کالکشنی بود که می‌تونستم داشته باشم. بهترین‌ها از بهترین‌ها اما نمی‌دونم چند ماه بود که داشت خاک می‌خورد گوشه‌ی یکی از پوشه‌های گوشیم. خیلی وقت بود...
شاید یکی دوبار از شرِّ شلوغیِ مترو، هدفون گذاشتم تو گوشم و غبارِ یکی از تِرَک‌ها رو پاک کردم و گذاشتم روی تکرار ولی هیچ وقت نتونستم یک بار از اول تا آخر، کالکشنِ محبوبم رو گوش بدم... یعنی انگار یه جورایی، برای این‌ کار باید به خودم فشار می‌آوردم...
همیشه وقتی می‌رم سمتِ Samsung music گوشیم که اوضاع خیلی داغون باشه. بعد متناسب‌ترین تِرَک با حال و روزم رو انتخاب می‌کنم و می‌ذارم روی دورِ تکرار.
گهگاهی هم که نه خوبم نه بد، بلند بلند اون آواز رو از بر می‌خونم...
اما مدت‌ها بود که حالم خوب بود.
تا این‌که توی دهه اول محرم! _نمی‌دونم... روز پنجم بود فکر کنم!_ دوباره اون موزیکِ لعنتیِ خاطره‌انگیز، داشت از سیمایِ جمهوری اسلامی پخش می‌شد که من هوس کردم دانلودش کنم. می‌دونستم با اون موزیک، یه خواننده آواز هم خونده اما...
هر چی بود، شیطون خوب می‌دونست که من از چی خوشم میاد... از آهنگ‌های دهه ۱۹۸۰... فقط و فقط.
و نه قرتی بازی‌ها و جفنگ‌های این نوجوان‌هایِ دو دهه اخیر! من نوجوان هم که بودم از اینا خوشم نیومد، چه برسه به الان :))
خلاصه شیطون خوب می‌دونست ذائقه‌ام چی رو می‌پسنده.
طوری بود که فقط قبل از گفتنِ تکبیره الاحرامِ نماز، صدایِ اون قطع می‌شد و سلام رو که می‌دادم دوباره شروع می‌شد!!!
پس‌فرداش رفتیم پیش DJ، همین که شروع کرد به نوشتن، ازم پرسید موسیقی هم گوش می‌دی؟ و من، مِن مِن کردم... آخه خیلی برام سخت بود که این همه مدت گوش نداده باشم و عَدل! DJ همون روزایی که گند زده بودم ازم این سوال رو بپرسه.
کارِ خدا بود دیگه... انه کان بکم رحیما... چون وکان کید الشیطان ضعیفا و چون وکان الانسان کفورا!!!
من تو زندگیم از این معجزات زیاد دیدم ولی این‌بار فرق داشت. DJ ضمانت‌نامه نوشت برام. گفت دعای ۱۷ صحیفه سجادیه رو هر روز بخون.
و از اون روز که خوندم، صدایِ اون موزیک کاملا قطع شد.
حالا هر روز می‌خونم...
حالا دیگه، حتی نمی‌تونم به صدا یا متنِ اون موزیک فکر کنم...
خیلی عجیبه! خودم می‌دونم این عادی نیست. این دعا مثلِ سپرِ محافظِ اون پسره تو شگفت‌انگیزانه. ولی معلومه خیلی قوی‌تره. چون محافظتش از درونی‌ترین نقطه‌ی وجودم شروع میشه... تاااا می‌رسه به دنیایِ پیرامونم... همه‌ی دنیا! همه‌ی عالم...
خلاصه این‌که دیگه دیدم این کالکشن هیچ فایده‌ای نداره‌. همه رو پاک کردم! (شبِ نهم محرم)
امیدوارم کبد و مغزم و روحم و قلبم همیشه با هم اینقدر هماهنگ بمونند. امیدوارم :)
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۲
صالحه

نظرات  (۸)

هووووه :) 
پاسخ:
:)))
چی بود؟ نظرت رو بگو خب!
۰۲ مهر ۹۷ ، ۲۳:۰۷ پیـــچـ ـک
 سلام
ان شاءالله دوباره خیلی زود سلامتی میاد سراغت. 
این آهنگو توی ذهنت میشنیدی؟!یعنی وسواس فکری بود؟
پاسخ:
سلام.
ممنونم عزیزم
نه! چون اونو زیاد گوش داده بودم، توی ذهنم تکرار میشد. یعنی به خاطرم میومد :)
ولی وسواس هم سوداست. این تکرار هم جنسش سوداست :) شبیه هم اند
۰۳ مهر ۹۷ ، ۰۳:۲۷ پلڪــــ شیشـہ اے
:( 
ای کاش آدرس این دکترجون تون رو به ما هم می دادید. بلکه ام شر این بیماری از سرم دفع بشه. :'((
پاسخ:
خصوصی پیام بده عزیزم و بگو کدوم شهر زندگی میکنی.
اینطوری بهتر می‌تونم کمکت کنم.
ببخشید کالکشن چیه؟آهنگشم بذارید برای ما تا شیطونو بیشتر بشناسیم!
پاسخ:
کالکشن یعنی مجموعه. 
مجموعه‌ی آهنگ‌های مورد علاقه‌ام یا مورد علاقه‌ی هر کسی که اونا رو در mp3 یا پخش‌کننده‌اش نگه‌میداره تا دمِ دستش باشن، همون کالکشنِ اون فرد اند :)

نه دیگه :))) شیطونِ هر کسی با شیطونِ دیگری فرق داره :)
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۳ پیـــچـ ـک
سلام.
اومدم ازت بابت اون توصیه ت به سویق تشکر ویژه کنم. در مورد سویق شنیده بودم ولی نمیدونستم ایییینننقدددررر خاصیت داره و ایییینننقدددر برای الانم لازمه.
ممنونننن😍🌺🌺💐
پاسخ:
سلام.
خواهش مبکنم عزیزم. خدا رو شکر که خودت به اهمیتش پی بردی. :)
خیلی خوشحالم :)
خدا رو شکر
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۳ چارلی ‌‌‌
چه همتی! پس تا روزِ عاشورا پاکِ پاک شده بودین :)

+ منم کنجکاوم که بدونم چه کالکشنی بوده D: با توجه به اینکه هر آهنگی نمیتونه روی شما اثر بذاره :-"
پاسخ:
ای بابا! پاکِ پاک که معلومه نشدم :| دست رو دلم نذار
+ :))) یادمه یه بار یه موزیک گذاشتی تو وبت. گوش که کردم گفتم: اَه! این چقدر بی‌خود بود :)))
حالا امروز صبح داشتم اسکرین شات های دورانِ طراحیِ قالبم رو پاک می‌کردم، دیدم چقدر خوشگلش کردی. گفتم الان دوباره ازت تشکر کنم. خیلی ممنون :)
+ راستی رسیدی به سلامتی به دانشگاه؟ جات خالی نباشه :))
۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۸:۰۷ پیـــچـ ـک
خب این همون وسواس فکریه دیگه. بله منشأش غلبه سوداست. 
فکر تکرار شونده آزاردهنده ای که توی ذهن بیاد و نتونی کنترلش کنی(برای همین آزار دهنده میشه) میشه وسواس فکری.
پاسخ:
آره :)
به خاطر همین حکیم منع‌م کرد از موسیقی گوش دادن :))
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۰ پیـــچـ ـک
اصلا موسیقی شدیدا سودازاست.مخصوصا موسیقی جدید. 
پاسخ:
آره...
اتفاقا حکیم گفتند که مداحی گوش دادن عیبی نداره :))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">