صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

صالحه با پا‌پوش‌های نمدی

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ب.ظ
اینا رو جدیدا خریدم. (۳۰ شهریور) اما عکس مالِ مهمونیِ پاگشایِ عروسمون هست. (۶ مهر) وقتی پام می‌کنم، الکتریسیته ساکن از دستام جرقه می‌زنه به هر چیزی که لمس می‌کنم.
کی فکرش رو می‌کنه که فرشای ماشینی و موکت‌ها و روفرشی‌ها و دمپایی‌ها این‌همه بارِ الکتریکی توی بدن ایجاد کنند؟ متاسفانه بدن‌ هم چون رساناست، اینا رو تو خودش نگه ‌می‌داره.
ضمنا خیلی‌ هم فایده نداره که فرشِ دست‌باف بخریم چون معمولا نمی‌شه همه‌ی خونه رو باهاش فرش کرد. زیر سینک و گاز و دمِ دستشویی و ... چون گرونه و آدم دلش نمی‌آد.
اما این پاپوش‌های نمدی واقعا غنیمته.
هم نمی‌ذاره بار الکتریکی توی بدن بمونه، هم بدن رو گرم می‌کنه، هم خستگی رو کم می‌کنه، هم آدم میخچه نمی‌گیره. (همین نسیمِ عزیزم... میخچه گرفته! تازه فرشاش هم دست‌بافه :/) شب موقعِ خواب هم می‌پوشمشون و باعث شده سینوزیتم خوب بشه :)
پاییز و زمستون داره میاد و حالا که اینا رو دارم خیلی خوشحالم!

راستی به اینجا هم سر بزنید. لباس‌های زیرِ و زیرپوش و شلوار راحتیِ پنبه‌ای داره. واقعا کارهاش تعریفی هست... اینا هم در راستایِ پوشاکِ سالم :))
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۷/۰۷/۰۶
صالحه

نظرات  (۱۰)

۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۷:۱۴ کرگدنِ بنفش
یعنی منشا سینوزیت انباشت بار الکتریکی در بدنه ؟ :)
+من حالا مامان بابام عادتشونه همه جااا رو بپوشونن...
برعکس خودم دوست ندارم ! باید زمین ها پیدا باشه ، نهایت یه فرش تزیینی گرد اون وسط :)) 
خدا بیامرز مامانبزرگم تا زیر سینکم فرش دستباف زده بود و همه اش پوسیده بود...
پاسخ:
نه!!! بار الکتریکی و سینوزیت رو به هم دیگه ربط ندادم! :|
مامان بابات طبع‌شون سرد شده ولی تو هنوز جوانی و گرمات زیاده :)
:)))

۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۷:۱۵ کرگدنِ بنفش
جنسهاش واقعا نخ پنبه اس ؟ یا پلاستیکه ؟ این قیمت های ارزونش به پنبه نمیخوره مشکوکه ها :)))
پاسخ:
من خریدم. واقعا از جنس‌های پنبه‌ای دیگه ای که خریده بودم بهتره.
بعضی دوست‌هام هم که خریدن باهام هم نظرن :)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۸:۱۱ پیـــچـ ـک
سلام
آدم عکستو میبینه حس میکنه اون بالا بیل دستته داری میری آبیاری!خخخخخخ

واقعا سینوزیتو خوب میکنه؟! من الان آنفولانزا گرفتم دارم میمیرم!
پاسخ:
آره... تو مهمونی همه بهم می‌گفتن :)))
یه عده فکر کردن گیوه است اصلا!!!

آخی! خب سعی کن استراحت کنی. خیلی قرص و دارو نخور با اون وضعیت!
فکر کنم می‌تونه باعثِ پیشگیری از سرما خوردگی میشه.
۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۸:۱۶ پیـــچـ ـک
پاپوشاتو از کجا خریدی؟
پاسخ:
از یه فروشگاه موادِ طبیعی و طبِ اسلامی و سنتی. تو قم. دور میدون مفید. ضلعِ خودِ دانشگاه مفید.

۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۹:۵۸ کرگدنِ بنفش
وااای پس منم بگیرم اینجوری که میگی 
قیمت هاش خیلی خوووبن 
سایت این مدلی خبر داشتی خبر کن :)
پاسخ:
بچه پووولداااار! حالا قیمت‌هاش معمولیه! پایین هم نیست خیلی :| :)))
بااااچه!
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۶ پیـــچـ ـک
لطفا اسم فروشگاه و آدرسشو دقیق بگو من اومدم قم برم بخرم. هم برای خودم هم برای بچه ها
پاسخ:
اسمِ فروشگاه یادم رفته ولی این آدرس که گفتم دقیقه. 
از سمتِ زنبیل آباد به سمت میدان مفید، نرسیده به میدان.
امیدوارم وقتی میری، سایز‌هایی که دلخواهت هست رو داشته باشه
چه جالب در مورد بار الکتریکی و نمد نمیدونستم.من اغلب به هرچی دست میرنم برق میگیرتم!! :O پس بگو بارم زیاده :))

شنیدم میگن موقع خواب پای چپ و نپوشونین چون در راستای قلبه! اینو از یک فروند پدر قدیمی و کهنسال شنیدم
پاسخ:
نه اتفاقا. احتمالا تو چون مرتب توی آب میری، بارهای الکتریکی‌ت رو از دست میدی. به همین خاطر حساسیتت به اشیاء باردار زیاده.

خانم‌ها با آقایون فرق دارن یه مقدار. ولی در کل، موقع خواب، گرم نگه‌داشتنِ پا بهتره. برای همین قدیم‌ها کرسی میذاشتن... :)
جدی؟؟؟؟ چه جالب . موچکرم از اطلاعات علمیت دوستم D: پس دیگه جای نگرانی نیست
پاسخ:
خواهش میکنم :)
البته من ۸ سال پیش، آخرین باری بود که فیزیک خوندم. بازم باید یکی بیاد غلط‌هام رو بگیره :)
ولی موهام بعضی وقتا خیلی الکتریسیته میشه همش رو هواست :/ 
پاسخ:
احتمالا مالِ سشوار یا شونه‌ی پلاستیکیه. نمی دونم :°
صالحه 
مامان 
تو طب سنتبه که موقع خواب پا رو بیرون از پتو بذاری که؟ 
پاسخ:
نه. من هیچ جا ندیدم. 
ولی افرادی که کبدشون گرمه، خود به خود نمی‌تونن پاهاشون رو زیر پتو نگه دارند چون داغ می کنه. ولی آدم متعادل همیشه یه چیزی رو بدنش میکشه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">