صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

رُمنتیک تایم

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ب.ظ
امروز یه ذره حالم گرفته شد. سعی کردم به چیزای خوب زندگیم توجه کنم.

اینکه چقدر خوبه که یه دختر احساساتی داری که توی دنیاش، حتی چراغ مطالعه ها هم می خوابند...


اینکه مثل توی فیلم ها، روسری بافت سفیدم رو میندازم روی دوشم و میرم توی حیاط و هوا می خورم... 

اینکه باغچه ما چقدر «حال خوب کن» هست تو فروردین...


و چقدر آسمون این خونه برای «من» زیاد و بزرگه... 



و وقتی حالم خوب شد، مهمونامون اومدند با یک دسته گل ... اینم کوفته تبریزی، شاهکار یک عدد صالحه لُر!!!



امروز به یاد عصرهای جمعه افتادم. برای من دلگیر نیستند خیلی... نمی دونم چرا. ولی امروز عصر پنج شنبه برام مثل غروب های جمعه بود...

فردا به انتظارت خواهم بود ای آواره بیابان ها، برای فقط و فقط و فقط هـــــــزار و صـــد و هـــشتاد و چـــهار سال...
اللهم عجل لولیک الفرج
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۳
صالحه

نظرات  (۹)

سلام صالحه بانو :)

چه تصاویر قشنگی ...

ای کسانی که ایمان آورده اید ، مبادا با کوفته های خوشمزه دل مردم را آب کنید .

چرا چراغ مطالعه و عروسک جز لاینفک زندگی خانم هاست ؟ :)
خدا حفظشون کنه براتون ان شاءالله
پاسخ:
سلام. ممنون جناب قدح. 
خوشبختانه چون کوفته ها خورده شده اند، دیگه محسود واقع نمیشن... من خیالم راحته.
ممنون... شما بچه ندارید؟
در حال حاضر نه ! ولی ان شاءالله روزیمون بشه ...
پاسخ:
ان شاءالله 
۲۳ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۳۲ چارلی ‎‌‌‌
قیافه کوفته ها که خیلی خوشمزس! تا نظر مهمونا چی بوده باشه :)
ایشالا که دل گرفتیگتون برطرف شده باشه.
پاسخ:
کلا آشپزی من خیلی خوبه. مخصوصا اینکه عاشق غذاهای اصیل و بسیار سنتی ام. برای همین یادشون میگیرم.
خدا رو شکر... همون موقع رفع شد :)
حالا چرا رُمنتیک؟؟
اسم گل دخترت چیه و چند سالشه؟ تو پرانتزم بگم که خداوند زیر سایه امنش حفظ کنه براتون ^_^
پاسخ:
نمیدونم دقیقا منظورتون چیه اما استعمال لفظ رومانتیک یا همون رمنتیک romantic در اینجا هیچ مناسبتی با معنی اصلیش نداره. شاید بشه گفت من این لفظ رو در معنای مرتجلش که اشاره به احساسات عاشقانه و لطیف داره، استعمال کردم. راستش این لحظاتی که از زندگیم ثبت کردم به شدت برای خودم لطافت شاعرانه داره. شاید این حس به شما منتقل نشده باشه... نمیدونم!
دخترم دو سالشه! فاطمه زهرا است. ممنونم. 
خدا شما رو هم حفظ کنه در پناه خودش.
اولندش میشه ازت بخوام منو جمع نبندی و در کل راحت باشی ^_^ 
ضمنا "شما" خودتی :| : )) 

منظورم دقیقا لفظ "رُمنتیک" بود. فکر کردم معنی و مفهومی جدای از کلمه "رمانتیک" داره :| وگرنه پستت عالی بود و حس خوبی بهم منتقل شد ^_^
پاسخ:
:)
:)
صالحه جون!
در پاسخ به جناب چارلی گفتی که آشپزیت خوبه. خب چرا به ماها آموزش نمیدی؟ مثلا همین کوفته تبریزی + تمام فوت و فناش
البته اگه زحمتت نیست :*
پاسخ:
خدا وکیلی؟؟؟؟ یعنی آشپزی متقاضی داره؟؟؟
من که پایه ام! 
ولی من بگم ها! زنیّت داشتن تو زندگی از کوفته درست کردن واجب تره! من نمیدونم چرا هیچکی بهم نگفت یه پست هم در مورد زنیّت بذار. من واقعا فکر کردم در مورد این مساله! حاصل عمرمه این تجربیات!!!
۲۴ فروردين ۹۷ ، ۰۷:۳۱ علی ابن الرضا
چه باغچه قشنگی...
اما جمعه ها... روزی می آید که غروب جمعه دیگر دلگیرنیست من آنروزررا دیدهام روزی او می آید
پاسخ:
و از آن روز به بعد، تاریخ به دو قسمت ق‌ظ و ظ تقسیم می شود... :)
الهی بگردممممم :* :)) منم بچه بودم فک میکردم تمام اشیا دور و برم احساس دارن..سردشون میشه.. گرمشون میشه.. و جالب اینجاست که حالا فهمیدم واقعا تمام اجزای این هستی شعور دارن و احساسات مارو درک میکنن. درختر گلت نابغه است

چه کارای خوبی کردی چقد آرامش بخش بود این پستت. چقد من عاشق کوفته تبریزیممممم اینجا مشدیا بلد نیستن هر موقع مامانم درست میکنه میبرم سر کار همه حمله ور میشن :))
امیدوارم همیشه همینجوری حال دلت خوب باشه :)
پاسخ:
وااای ممنون سپیده جان. چقدر پیامت پر از انرژی بود. پس تو و فاطمه زهرا، هر دو نابغه اید!
ممنونم عزیزم
خب ما که پایه ایم. 
کمتر وبی رو دیدم که به این موضوع بپردازه.
بسم الله
شروع کن :*
پاسخ:
:)))
باشه!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">