صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

اینجا برای از تو نوشتن، هوا کم است!

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ب.ظ
چقدر نوشتن برام سخت شده. چند روزه انگار نمی‌دونم اینجا باید چی بنویسم. سختمه حرف زدن. انگار دلم می‌خواد توی خودم فرو برم...
بشینم و ۴۰ روز، چله‌ی مراقبه بگیرم. تمام خورد و خوراکم، تمام چیزایی که میشنوم و میبینم و میگم رو کنترل کنم. دلم می‌خواد ۴۰ روز، شاید هم تمامِ عمر! دو ساعت قبل از اذان روی سجاده بشینم. دلم قرآن می‌خواد. دلم دعاهای صحیفه رو می‌خواد. دلم صبح‌های زود جمعه رو می‌خواد که از رختخواب بکّنم و تنهایی برم خیابون ارم؛ ماشین رو پارک کنم و تنهایی گوشه حرم، نُدبه کنم. دلم نماز امام زمان می‌خواد تو جمکران. دلم نماز حضرت جعفر طیار می‌خواد. دلم سجده می‌خواد. دلم یه رکوع می‌خواد با ۳۰۰۰ ذکر لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین!...
آخه دلم خیلی پوسیده... باید برم یه دلِ نو بسازم.
بچه‌ها! من برم؟
کاش برم!
دنیا و زمین و زمان دارن بهم میگن برو...
چند روزه دنبالِ بهانه‌ام برای رفتن. معلوم نیست؟
احساس می‌کنم یا دارم تاریخ‌نگاری می‌کنم که دستِ کمی از هرزه‌نگاری نداره. یا دارم چرت و پرت‌نویسی می‌کنم‌...
حالا من در طولِ یک هفته زیر و رو شدم و از خودم بی‌خود شدم و اگر اینجا بمونم ناخودم خواهد نوشت. ولی می‌نویسم. گله به گله... وقت و بی‌وقت. ببخشید. قرار نبود این وبلاگ اینطوری باشه. تقصیر خانم دکتر N و DJ هست... حلال کنید.
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۵
صالحه

نظرات  (۱۰)

خوبه که اون جور کارها رو داری برای دلت 
پاسخ:
آره... 
خوبیش اینه که هیچ‌چی نمی‌خواد به جز دو تا دستِ خالی
این روزا و شبا دعام کن :*
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۵۴ کرگدنِ بنفش
آدمی که بخواد حقیقتا بره میره 
نظر دیگران رو نمیخواد 
یه چیز مثل خودکشی 
آدمی که بخواد خودش رو واقعا بکشه ، میکشه میمیره ... اگر نمرد بدون نخواسته حقیقتا خودش رو بکشه :) 
حکایت همه ی ماس ...
تو نمیخوای بری 
نوشتنه بهت انرژی خاصی میده که وادارت میکنه به موندن... :) 
پاسخ:
خخخخ :)
دلم نمی‌خواست یه جوری خداحافظی کنم که بگن این چقدر خودخواهه و فقط حالِ دلش براش مهمه. دلم می‌خواست مخاطبم هم راضی بشه.
اتفاقا انرژیم ته کشیده ولی خوشحالم. این مدل ته کشیدنِ انرژی رو دوست دارم
دعا کن منو این شبا و روزها :*
خوب میشی
الانم برای ما دوست داشتنی‌ای
حالتم کامل خوب میشه :)
من که با اینایی که گفتی خوب نمیشم البته :))
ولی تو وقتی دلت میخوادشون یعنی راهش همیناست
من راه دلم آسون‌تره :)) دلم هیچ وقت با نماز و دعاهای طولانی و قرآن آروم نشده
فقط و فقط و فقط توسل و زیارت عاشورا
البته یه دعای طولانی هم هست که فکر کنم بدونی :دی جوشن کبیر اونم تا 20 تاش میخونم خوب میشم :دی جان خودم این اسم اعظمی که میگن تو همین 20 تای اوله :دی
پاسخ:
خوبم ولی اینطوری بهتر میشم... این حالِ خوب برام کافی نیست. مثلِ حالِ بده!
ممنونم عزیزم که اینقدر بهم روحیه میدی...
منم راه‌های تو رو دوست دارم. اینا رو دارم ولی دلم اونا رو هم می‌خواد :/
مورد بوده دلم گرفته بوده، جوشن رو از اول تا آخر، نصفه شب تو تنهایی خوندم. سریع... ولی خیلی حال داد :))
حالا می‌خوام یه ذره به حرفِ دلم گوش بدم. بیچاره خیلی بهش کم محلی شده.
نیوشا، این روزا و شبا برام دعا کن عزیزم. یادت نره :*
شب قدر فقط دهه آخر ماه رمضان نیست...
هر وقت انسان اصلاح شد همون روز شب قدره...
پاسخ:
:)
هیئت میثاق میآیید؟؟؟ :)
O____o من!؟ زدی به کاهدوناااا
پاسخ:
زدم به هدف
صالحه بگو دیگه از رو چه چیزی شک به کم خونی بردی؟ 
سلام علیکم
انتظار من از این وبلاگ اینه که مطالبی با عمق مطلب " در مسیر شدن" بیشتر نوشته بشه... چون میدونم در توانتون هست 
اما آدمیزادیم... فراز و نشیبها طبیعیه...

خودم هم در نوشتن همین بودم... گاهی فقط برای تخلیه خودم مینوشتم... منتها سعی ام این بوده که همون چیزی که برای تخلیه خودم هم مینویسم محتواش طوری باشه که قابل استفاده باشه... نکته ای داشته باشه...

به نظر من شما بنویسید براتون بهتره... اما اگر تشخیصتون ننوشتنه، حتما براش یه جایگزین مشخص کنید...
ان شا الله خیره
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۲۵ ستوده‌ی خشنود
عه !؟؟؟
قراره سه شنبه بریم انشاءالله...
شما از کجا فهمیدید!؟
پاسخ:
برید دیگه! دهه تموم شد! :)
هیچی... جمله کامنت قبلی تون شبیه یک جمله بود که روی رزقِ معنویِ هیات میثاق نوشته بود! حدسم اشتباه بود :))
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۳۹ ستوده‌ی خشنود
البته سوء تفاهم نشه چون من یه هیأت نمیرم...
پاسخ:
:))
والله من هم دلم گرفته شدیدا
رفتم بیرون راه برم انقدر شلوغ و پر سر و صدا بود که دلم طاقت نیاورد و برگشتم
به نظرم یک مدت تنهایی مناسب هست
نمی دانم فکر کنم برای شما هم خوبه
پاسخ:
احتمالا به خاطر شستشویِ روح در دهه‌ی محرمه.
کشتیِ نجات سوار می‌کنه میبره دیگه :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">