صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

اجابت یک دعوت

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ

شب های قدر، همیشه برام حکمِ یک فرصت طلایی رو داشتند. فرصتی که در اون می‌تونم به اندازه ۱۰۰۰ ماه دوپینگ کنم.

دیشب هم رزق و روزی خودش رو داشت. اول برنامه جهان‌آرا در شبکه افق، که با حضور حاج آقا پناهیان، در مورد بازخوانی نگرانی های امام در ماه های آخر عمر با برکت‌شون، که باعث شد بیشتر فکر کنم و این فکر کردن حالم رو خوب کرد.... خیلی.

پیشنهاد میکنم تکرار برنامه رو ساعت ۱۵:۳۰ ببینید حتما. مخصوصا اگر دلتون میخواد با اسلام آمریکایی بیشتر آشنا شید :)

رزق ویژه بعدیم، خوندن سوره عنکبوت و روم بود. این بار که این سوره ها رو خوندم حس کردم انقلابی ترین سوره های قرآن رو دارم میخونم. حس عجیبی بود که با خوندن هر آیه به جانم منتقل می‌شد... 

و بعدش هم در جوار حضرت معصومه بودن و قرآن روی سر گذاشتن...

در شب های قدر بعدی،‌ برای کل جهان دعا کنیم. برای همه‌ی آدم ها... خودمون رو یک بنده‌ی خار و ذلیل کنیم به درگاه خدا تا ما رو عزیز کنه و ظرفیتمون رو بی‌نهایت کنه... مثل خودش. مثل خدا

در ادامه مطلب ✍ یادداشت علیرضا پناهیان | ۲۰ نکته برای احیاء شبهای قدر

 ۱. شباهت قدر و قیامت را حس کنیم 

۲.  امیدوار باشیم و به کم قانع نباشیم 

۳.  بی‌قراری برای خدا (خود خدا را بخواهیم)

۴. مؤمنان مثل گنه‌کاران، گنه‌کاران مثل مؤمنان 

۵. جلب محبت خدا با محبت به دیگران 

۶. بزرگوار باشیم (فقط برای خود و اطرافیان خود دعا نکنیم)

۷. رسیدگی به نیازمندان، محبت به بستگان 

۸. محبت به والدین، دعا برای پدر معنوی جامعه 

۹. طلب معیشت خوب و نابودی فقیرسازان 

۱۰. حضور در جمع مردم 

(لااقل بخشی از شب از نور نیّت دیگران بهره مندی شویم)

۱۱. دعای مناسب حال 

۱۲. کمی قرآن 

۱۳. تفکر و محاسبۀ نفس  (دلمان از کوتاهی‌هایمان بگیرد)

۱۴. اندیشیدن به لحظۀ وداع و مرور وصیت‌نامه 

۱۵. از فکر و ذکر علی(ع) غافل نشویم 

۱۶. خود را در محضر حضرت ولی‌عصر(عج) ببینیم 

۱۷. کمی مشارطه و برنامه‌ریزی برای آینده 

۱۸. شب قدر سوم، شب دعا برای ظهور 

۱۹. دعا برای عاقبت به‌خیری و شهادت 

۲۰. زیارت امام حسین(ع) و فاتحه برای شهدا ؛ به ویژه شهدای مدافع حرم که امنیت‌مان مدیونشان است.

علیرضا پناهیان- ۱۸ رمضان ۱۳۹۵

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۴
صالحه

نظرات  (۷)

۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۴ آسـوکـآ آآ
اصلا نمیتونم با پناهییان ارتباط برقرا کنم
حال خوبت موندگار
دیشب گفتم خدایا ظرف وجودم رو ببر بالا 
خیلی ظرفم کوچیکه 
امروز می بینم همونم 
هی...هی دل
پاسخ:
عزیزم....
راستی که خیلی دیر دارم جوابِ کامنتت رو میدم ولی ...
خواستم بگم فقط نا امید نشو... نا امید نشو
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۳ سید محسن ابوطالب زاده
تلاش و توکل یادت نره.

try

توکل
چه توصیه های خوبی..ممنون
پاسخ:
خدا رو شکر 
چه پست خوبى 
محتاجیم به دعاتون دیگه..مارو یادتون نره تو دعاها :)
پاسخ:
چشم... :)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۵۷ گوشنا صبور
شما را دنبال می کردم ولی از امشب نه

ما هم طرفدار انقلاب و شهدا و مظلومانیم

ولی وقتی پست راهپیمایی می گذارید کاملا روشنه که شما دغدغه مردم را ندارید

اصلا هم هویت یک شهروند عادی را ندارید به نظر من

و قطعا نفستان از جای گرم درمیاد که این محتواها را می نویسید

یا همسر یک کارمند دولت در یک سازمان عالی هستید که بزرگترین دغدغه و مشکلش همین راهپیمایی هست
مساله ای ندارد

ولی کاش انقدر که این ها را در وبلاگتان می گذاشتید

دردهای دیگر مردم را هم می نوشتید

دردهای کسایی که مانند شما و همسر گرامیتان پول و امکانات حاکمیتی و اینترنت

ندارند که بخواهند دردهایشان را بنویسند!

یاحق
پاسخ:
سلام آقای صبور
کاش کامنت تون رو زیر پست مظلومان تاریخ میذاشتید حداقل
من قبلا هم به شما گفته بودم که من هیچ ویژه خواری ای از سفره انقلاب و مردم نکردم و ان شاء الله نخواهم کرد ولی شما باور نمی کنید. ایرادی هم ندارد ولی اگر دلتان با مردم و انقلاب است نباید از دیدن یکی دو پست در مورد راهپیمایی و آرمان های انقلاب برآشفته شوید
موفق باشید
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۴۷ گوشنا صبور
ما طرفدار ارمان انقلاب هستیم ولی هیچیش دیگه نمونده

خودمون رو هم فریب ندهیم!!!

من نگفتم ویژه خواری! ولی اگر دوست داشتید بگید خودتان و همسرتان شغلتان چیست؟

و درامد زندگی از کجا کسب می کنید؟؟

این را بگویید تا با همان ارمان انقلاب صحبت کنیم!!

اگرم می خواهید خودتان را فریب بدهید یا توجیه پاسخی به این کامنت ندهید

یاعلی
پاسخ:
من در یکی از پست هام نوشتم و یک بار هم بهتون در یکی از کامنت های خصوصی به سوالتون جواب دادم.
با اینکه دوست ندارم جوابِ این سوال را مستقیما بدم اما میگم و مطمئنم واکنش شما هیچ تغییری نمیکنه
من و همسرم هر دو طلبه هستیم
از اون طلبه ها هم نیستیم که تبلیغ بریم و پول به جیب بزنیم
فقط شهریه!
آرمانِ انقلاب هم از ذهنِ کسی اگر پاک شده، به معنای از دست رفتنِ اون نیست

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">