صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

آموزش‌های چپل چلاق

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۰۸ ب.ظ
بعد از پست "گشت تعصب و فلسفه لگد خورده حجاب"، خیلی حرفا رو دلم موند و نتونستم در مورد اون آموزش های چپل چلاق خیلی حرفی بزنم چون باید یه آدم کلف تر از خودم اونا رو میگفت! ... جنس این حرفا جدیده... از دستش ندید... فقط همین :|

 

مدت زمان: 3 دقیقه 10 ثانیه 

مدت زمان: 3 دقیقه 11 ثانیه 
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۷
صالحه

نظرات  (۱۸)

درود بر کلر ژوبرت
مطهری فرانسه
و عروس سیرجان :)

مصاحبه :
http://fna.ir/
پاسخ:
یه لطفی هم بکنید بگید اون خانومه که داره صحبت میکنه کیه؟
خانمه مشهدیه :)
پاسخ:
کیه؟ نگفتم که کجاییه!
چم...

نگاه کن ببین چی میگه
چیکار داری به اسمش!
پاسخ:
با خودم گفتم شاه بیان یا میدونه یا پیداش میکنه!
بااااشه!!!!
شاه بیان حسن قاسمیه :|
اون اتفاقا میتونه پیداش کنه :)

+ شما خب از کجا اوردینش کلیپ رو؟
پاسخ:
اینترنت
ولی ندیدم جایی درمورد این کلیپ توضیح داده شده باشه
هر دوتا کلیپ عالی بود .
واسه اون گشت تعصب قسمت اول کلیپ دوم 
و اون داستانی که واسه دانشگاه تعریف کرد رو کاملا موافقم 
خیلی خوب بود ممنون صالحه:)
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم :)
سلام
کلیپ اول اشکمو در آورد! میدونی حتی عرف ما هم حجاب و فلسفه حجاب و نگاه ولای اسلام بهزن رو درک نکرده!
وقتی یهدختر بچه ببینیم اولین صفتی که برای تعریفش میگیم معمولااینه: به به چه دختر خوشگلی! میزنیم کل انسانیت دختر رو داغون میکنیم! کلمه به به رو قبل از خوشگلی میاریم. یعنی تو مقبولی چون خوشگلی! خب معلومه اون دختر بزرگ که بشه کل هم و غمش میشه خوشگل کردنش تا مقبولتر باشه!

به ما میگن از صفات جایگزین استفاده کنید: صبور. خنده رو، خوش صحبت، باهوش، عاقل، خوش اخلاق.... ببین القاب حضرت زهرا سلام الله علیها  و حضرت زینب سلام الله علیها هم همین طوره.
وجوه انسانی و اخلاقی پررنگتره.

اون خانوم مثل این که مترجم کتاب لینالونا بوده.
پاسخ:
آخی... عزیزم! گریه نداره که!

ولی تو تربیت دختر یا پسر فرقی نداره... باید معیارها رو عوض کرد. وقتی نگاه های ما مادی و ظاهر نگره باید خودمون رو مجبور کنیم که به یک بچه صفات انسانی نسبت بدیم. باید در درجه اول، نوع نگرش و بینش خودمون رو تغییر بدیم :)

+ ممنون
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۲۶ وحید عبدی پور
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته.


حجاب من می دونم چیه، خیلی ها نمی دونن چیه

عفاف من می دونم چیه، خیلی ها نمی دونن چیه.


کاش همه سمت فقاهت فردی می رفتن...

امان از عصر زدگی
امان از بزرگ زدگی


سخنان بالا همین قدر باز بشه بهتره...

شورشی در دل بود که فرو نشست
پاسخ:
 o_o
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۳۹ وحید عبدی پور
حجاب آن نیست که توده مردم فهمیده اند، یا توده خواص.



حجاب امری دیگریست که خیلی ها بد فهمیدنش...

پاسخ:
خب حجاب چیست؟
شما بفرمایید!
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۴۵ وحید عبدی پور
می نرسم...
از گفنه بعضی حرفا واهمه دارم...

علامه مجلسی راجیه حجاب سر حرفی عجیب داره...

همین قدر کافیه.
پیگیر بودید خودتون تتوشو در می آرید

پاسخ:
اگر خدا بهتون یه دختر بده هم میترسید در مورد حجاب باهاش حرف بزنید؟
حرف زدن در مورد حجاب واهمه داره؟ o_o
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۵۹ وحید عبدی پور
اینجا عمومی هستا.....
خصوصی همه حرفا رو بهش می زنم...
بدون واهمه..


پاسخ:
لابد دخترتون رو هم مینشونید روبه روتون و یه پارچه هم میندازید رو سر خودتون و اون تا قیافه هم رو نبینید و خجالت نکشید. :))) آره؟
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۰۵ وحید عبدی پور
والا از تفکرات من، این شیوه برخورد در نمی یاد....

پاسخ:
به نظر من خیلی هم برخورد باحالی هست.
اینو من باب این گفتم که انگار شما صحبت در مورد حجاب رو با صحبت در مورد مسائل ناموسی قیاس میکنید :|
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۱۲ وحید عبدی پور
نه...اینطور نیست
پاسخ:
خب... ان شاءالله که یه طوِ بهتره
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۰۲ نیوشا یعقوبی
باشه با گوشی دانلود کنم ببینم چی هستن :دی

خوبی؟
پاسخ:
سلام عزیزم... ممنون
تو خوبی؟
من این خانم میشناسم!
خیلی اهل مطالعه هستن و مدیریت آموزشی خوندن
دقیق
نکته سنج
مومن
پاسخ:
و همه‌ی این ها کاملا از ظاهر ایشون مشخصه و آدم لذت میبره از تیزهوشی و نکته سنجی شون.
اسمشون رو نمی دونید. نه؟
خانم رقیه فاضل


پاسخ:
ممنون عزیزم
۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۳۰ چارلی ‎‌‌‌
خیلی حرفای درست و جالبی بودن. بر خلاف انتظارم برام تازگی داشتن :)

پاسخ:
خوشحالم :)
۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۰۷ علی رضا عظیمی راد
سلام
بسیار زیبا
در محجبه نیز منتشر شد
پاسخ:
:|
درود بر خانم دکتر رقیه فاضل
من همیشه از نظرات بکر و ناب ایشون اذت میبرم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">