صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

pride & prejudice

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۹ ب.ظ
تعجب می‌کنم از آدم‌هایی که دیگران رو درک نمی‌کنند ولی انتظار دارند، درک شوند...
آن‌ها علاقه‌ای به کشف دنیای دیگران ندارند ولی تعجب میکنند اگر دنیای آنها را نفهمیم!
و معمولا قاضی‌هایی یک‌طرفه اند و در دنیای آنها همه محکوم اند به جز خودشان!
#مذهبی
# غیرمذهبی
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۶
صالحه

نظرات  (۹)

اگه یاد بگیریم کاری به کار بقیه نداشته باشیم خیلی خوب میشه . اینجوری نه دیگران رو قضاوت میکنیم نه اذیت . باشد که رستگار شویم ...
پاسخ:
نمیشه کاری به کار دیگران نداشت ولی میشه سر به سرشون نذاشت یا پاپیچشون نشد یا روی اعصابشون راه نرفت!
 حرف دلم رو زدی  جالب اینه که بعدش دو قورت و نیمشون هم باقیه
پاسخ:
همیشه اون دو قورت و نیم باقیه!
و اصولا این دسته از آدما هستن که خودشون به شدت مبتلا به تحجر اندیشه هستن اما دیگرانو متحجر و افراطی خطاب می‌کنن...
پاسخ:
اکثراً...
اره ...
پاسخ:
:)
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۴۷ چارلی ‎‌‌‌
آخه بعضیا خودشون حواسشون نیست که اینجورین :/ منم بعضی وقتا به خودم میام میبینم چقدر خودخواه بودم تو یه موضوع، و باید فلانی رو درک میکردم، نباید همش توقع میداشتم :(
+ درباره عنوان پست، من فکر نکنم اینا ناشی از غرور و تعصب باشه. بیشتر از خودخواهی و توقع میاد.
پاسخ:
من اینجا prejudice رو به معنای prejuge مد نظر داشتم... یعنی پیش داوری...
نمی دونم دقیقا غروره... خود برتر بینیه... چیه... شاید عُجب باشه! 
+ عُجب به انگلیسی چی میشه؟ :)
عالی..
پاسخ:
نه به این شدت حالا :)
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۳۴ چارلی ‎‌‌‌
شما اول بگید عجب به فارسی یعنی چی اصلا تا من انگلیسیشو بگم  D:

+ من الان دیدم پریجودیس معنی پیش داوری هم میده! تشکر که گفتین :)

پ.ن: اون پیام درباره قالب رو دیدین آیا؟ آخه توش آدرس یه سایتی رو داشت گفتم شاید رفته تو هرزنامه :/
پاسخ:
:))) 

بله و باز هم ممنون و ببخشید که جواب ندادم. آخه ذهنم مشغولِ هدر شد... باید بگردم تا یک هدرِ خوب پیدا کنم... یه ذره سخته! 
فکر کنم من جزو همون دسته ام :| 
پاسخ:
خیلی وقتا لازمه دیگران رو درک کنیم ولی یادمون میره و مهم همین فهمیدن هست! ... اگر این تبدیل به یک رفتارِ ریشه دار بشه خیلی خطرناکه... 
و اینکه یک گزاره دیگه هم احتمالا درمورد این آدم ها هست و اون اینه که هیچ وقت به خودشون نمیان تا یه تغییری تو رفتارشون بدن :/
سلام، اتفاقا افرادی که تلاشی برای درک دیگران نمی کنن از طرف اطرافیان بیشترین میزان درک و همدردی رو دریافت می کنند! چرا؟ چون تمام انرژی شون صرف چه طور درک شدن میشه.
پاسخ:
آره... خنده دار و ناراحت کننده هم هست... اصلا  برای همین اینو نوشتم
در مورد اونایی هم که تمارض میکنند و با درد ااشون جلب توجه و ترحم میکنند هم همین اوضاعه!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">