صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

عملیات خاک بر سری

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ
چند روز پیش که اسرائیل چند تا موشک زد به یکی از پایگاه های هوایی سوریه و چند تا ایرانی هم شهید شدند، از همون روز، نتانیاهو هر شب توی رختخواب داره خودش رو از ترس خیس میکنه. اما این ایرانه که تصمیم میگیره چه جوابی بهشون بده و انتقامش رو هم همون طور که سید حسن نصرالله گفت، میگیره. از همون روز فرودگاه های اسرائیل پر شده از مسافرایی که ترس عین خوره به جونشون افتاده. اسرائیل اوضاعش خرابه...
اما جنایتی که امروز رخ داد، اوضاعشون رو خراب تر هم کرده! نتانیاهو هم دقیقا از همین میترسید. که ترامپِ کودن و جوگیر بخواد با دلارهای سعودی یه گندی توی منطقه بزنه که زد. ترامپ دلش لک زده بود برای یک Mission accomplished! گفتن! اما خودشون هم میدونن که خراب کردند. (اصلاحیه->) وقتی که خودشون چند ساعت قبل به روس ها میگن که میخوایم به کجاها حمله کنیم، معلومه که روسیه به سوریه خبر میده و با هم تو افق محو میشن.
 بیش از هفتاد درصد موشک‌ها هم که روی هوا زده شده بودند! اونم با چی؟ با ضد‌هوایی‌هایی که از زمان شوروی سابق تو سوریه بودند! 
کاش آمریکای احمق و مغرور میفهمید که روس‌ها همیشه یک سر و گردن از آن‌ها بالاتر بودند، مخصوصا در کارهای اطلاعاتی و نظامی.
انگل‌یس بدبخت تر از آمریکا و فرانسه بدبخت تر از انگلیس صغیر هم برن یه خاکی تو سر خودشون بریزن! وقتم رو براشون تلف نمیکنم.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۵
صالحه

نظرات  (۱۰)

خاک بر سرشون ...
پاسخ:
دیگه نزدیکای مدفون شدنن!
۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۴۲ علی ابن الرضا
و فتح قریب ان شالله
پاسخ:
خیلی نزدیکه! آدم با گوشت و پوست و استخونش حس میکنه :))
۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۲۸ چارلی ‎‌‌‌
درباره همین حمله یه متنی خوندم بامزه بود:

‏بن سلمان:همین؟
ترامپ:بعله!همین!
بن سلمان:چرا عاخه؟
ترامپ:داداش!۲۰ میلیارد دلار نقد دادی، ۳۰ میلیارد سهام خریدی،۸۰ تا هم هواپیما؛ میخواستی جنگ جهانی راه بندازم؟

اینکه گفتین از قبل تخلیه شده بودن پایگاه ها، فکر نکنم نیازی به جاسوس باشه برای اینکار. آمریکا از قبل گفته بود که هدفش انهدام سلاح های شیمیاییه (مثلا!) و واسه همین انبار های مهمات و مراکز آزمایشگاهی مشکوک رو میزنه. ینی اهداف حمله کمابیش مشخص بود از قبل، بعدم خب هر کشوری طبیعتا خودش میدونه که کدوم مناطقش بیشتر از همه مهمه و میتونه مورد حمله قرار بگیره. 
و من خونده بودم حدودا یک سوم موشک ها رو پدافندای سوری تونستن بزن! حدود 30 تا موشک بود که 13 تاش رو زدن. و البته خب مسلما هیچکدوم از اون کشورا نمیخواستن واسه همچین عملیات مسخره ای از آخرین تکنولوژی و خفن ترین موشکاشون استفاده کنن. همونطور که ایران با موشک های متوسطش دیرالزور رو زد. ینی اینکه پدافندا تونستتن بزننشون خیلی هم دور از انتظار نبود! فقط تعجب میکنم چرا پدافندای روسی هیچکدوم رو نزدن :| روسیه حتی گفته بود اگه موشکی شلیک بشه به سوریه، محلی که موشک ازش شلیک شده رو میزنه! 

+ این پستتون به شدت حال داد :) خصوصا اون تیکه اولش درباره اسرائیل!

پاسخ:
اولا که تعداد موشکها ۱۰۳ تا بود
بعدم که ایران رو با آمریکا مقایسه نکن
بعدم که کلا زده شدن موشک آمریکایی، برای آمریکا خجالت داره با اون دک و پوزش! چه پدافند روس باشه چه غیره
بعدشم در معادلات پیچیده دنیای سیاست، همیشه پاسخ ها ضرب الاجلی داده نمیشن. 
باید دید مسئولین ارشد نظام جمهوری اسلامی و همینطور سوریه و روسیه و ... چه تصمیمی خواهند گرفت که در راستای نابودی کاملشون باشه
در مورد اینکه از قبل معلوم بوده که کجا رو میزنند، باید بگم در این حمله چند ساختمان دولتی هم مورد اصابت قرار گرفته بودند اما بدون تلفات. طبیعتا خالی کردن پایگاه نظامی هم کار راحتی نیست و سه پایگاه رو خالی کردن کاری هست که نیاز به یک دلیل منطقی داره و یک حمله احتمالی اون دلیل نیست.
بنده به عنوان یک تحلیلگر غیر رسمی وجود جاسوس رو تائید میکنم ولی بذارید مساله در تحلیلهای رسانه ای مسکوت بمونه تا آمریکایی ها دنبالش نرن. گرچه من بازم معتقدم خنگ‌تر از این حرفان که اینو هم بفهمن...
Mission accomplished! !!!
اسراییل کجا از ایران عذرخواهی کرد؟(منبع خبر لطفا)
شما از کجا از فرودگاه های اسراییل خبر دارین؟

متاسفم برای اوضاع جاری مملکت که دلخوشیمون به روس های کمونیست هست و قدرت نظامی اون ها


پاسخ:
باید اعتراف کنم که ماجرای عذرخواهی رو با یک عذرخواهی دیگه اشتباه گرفتم و متاسفم و ممنون که آگاهم کردید.
اما در مورد مساله ایران و روسیه: اولا ما به روسیه تکیه نکردیم بلکه هم پیمان هستیم در منافع مشترک منطقه. طبیعیه که منطقه غرب آسیا علاقه ای به حضور بیگانگان در حریمش رو نداره. برای همین هم ما توان موشکی مون رو تقویت میکنیم و برای همین هم آمریکا با ما اینقدر سر جنگ داره.
 این پست من خیلی در مورد ایران نبود. اتفاقا در مورد خود آمریکا و اسرائیل بود و اینکه دشمنی آمریکا با روسیه از دشمنی با ایران هم قدیمی تره چون روس ها از سال ها قبل خودکفایی در زمینه های نظامی واقتصادی و ... رو شروع کرده بودند.
اما در دفاع از روسیه: حدود نیمی از مردم روسیه ارتدکس هستند و به نسبت مسیحیت کاتولیک و نیز پروتستانیسم، دینشان کمتر تحریف شده و آن طور که شما میگید کمونیست نیستند! شوروی کمونیستی که از هم پاشید! البته یکی از کشیش های ارتدکس روسی که در برنامه راز آقای طالب زاده اومده بود، معتقد بود مسیحیت ارتدکس و اسلام حتی آرمان های مشترک هم دارند! و صد البته که در عالم واقع هیچ وقت پیامبران، مبلغ چند خدا و چند دین نبودند. بلکه همه اونها مردم رو به یک حقیقت فرامیخواندند. 
حالا اینکه شما از توان نظامی ایران خبر ندارید و باید مثل آقای ظریف ببرنتون بازدید از سایت های موشکی! این یه بحث دیگه است!

۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۱۴ چارلی ‎‌‌‌
الان که چک کردم دیدم درست میگین. نمیدونم کجا خوندم 30 تا بوده :|
بعد اینکه من هیچ منظوری نداشتم! تصور نکنید قصد دفاع یا هرچی داشتم! منم اندازه شما از این دولت ها متنفرم و منتظر پاسخ ایرانم!
پاسخ:
شما اثبات شده اید... 
حالا اتفاقا منم چک کردم دیدم در مورد راپورت جاسوس ها اشتباه کردم. آمریکای بدبخت چند ساعت قبل از حمله به روسیه هشدار داده بود که هواپیماها و نیروهاش رو از پایگاه ها خارج کنه و روسیه هم به سوریه گفته بود و با هم دو تایی در افق محو شدند.
چقدر ذهنم دچار ماجراهای جاسوسی شده...
دو نکته به نظرم جالب میاد که بگم
1-از مهم ترین عواملی که باعث شد ایران در جنگ هشت ساله شکست نخوره این بود که نیروی هوایی مجهز به هواپیمای تامکت بود و نیمه ی اول جنگ رو به برکت همین هواپیما برتری هوایی داشت و هیچ هواپیمای روسی و فروانسوی حریفش نشد!
2-وارد شدن به یک جنگ نیاز به ثروت و قدرت نظامی داره و از همه ی اینا مهم تر متحد
آمریکا با تمام قدرتش و بی نیازش میاد میگه حمله مشترک با انگلیس و فرانسه انجام دادیم در حالی که اونا هیچ کاره ان.فقط برای اینکه پشتوانه اش باشن...یه جور بازی با ذهن مردم ساده لوه
ما هیچ کدوم از این سه مورد رو نداریم.اگر از روسیه به عنوان متحد نام میبرین باید بگم روس ها در طول تاریخ ثابت کردن چقدر غیرقابل اتکا هستن

اصلا برام قابل درک نیست شاخ و شونه کشیدن برای آمریکای قدرت مند و اسراییل ثروتمند.
پاسخ:
قبل از یک: جواب قبلی رو لطفا بخونید دوباره. ممکنه ادیت شده باشه.
یک: سی سال از جنگ گذشته و ما الان خیلی تغییر کردیم!
دو: متحد واقعی یعنی انگلیس و فرانسه ای که اسمشون توی عملیات بود برای اینکه چندر غاز از پول سعودی ها نصیبشون بشه؟
سه: پول و ثروت این حمله مال خود آمریکا بود یا عربستان؟
چهار: یه عملیات جنگی نیاز به نیرو هم داره! می دونید که بعد از جنگ عراق آمریکا کم کم متوجه شد که باید دخالت نظامی مستقیم رو کم کنه. همون کاری که انگلیس همیشه میکنه. حالا یه سوال؟ اگر یه روز ایران بخواد چند تا موشک بزنه تو اسرائیل و بعدشم نیروهاشو بفرسته که کار رو تموم کنند، آمریکا چند تا سربازش رو میتونه اجیر کنه که بیان و تو منطقه برای دفاع از هم‌پیمان قدیمیش بجنگن؟ اصلا چند تا سرباز شجاع داره؟
پنج: اسرائیل اگر ثروت داشت از آلمان بابت کشتار یهودی ها در جنگ جهانی دوم گدایی نمی کرد. اگر ثروتمند بود که برای یه آب باریکه با لبنان وارد جنگ نمیشد (همش واسه اینکه کشور غصبی ش آب نداره ) 
راستی در مورد فرودگاه های اسرائیل هم بگم که یه حدس منطقی بود بر اساس دو دو تا چهار تا ها (تا بحرانی ایجاد میشه همیشه اول فرودگاه ها شلوغ میشه ) و مطالعاتی که قبلا در مورد اسرائیل داشتم. مردم اسرائیل خیلی ترسو اند. ضمن اینکه همشون خونه و آشیونه شون رو ول کردن و از یه کشور دیگه اومدن اسرائیل. با این اوضاع خب چه کاریه بمونن! بر میگردن خونه شون
۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۵۰ سیده طهورا آل طاها
خواهر خوبم سلام . از اینکه در این فضای سوت و کور تنها نیستم خوشحالم . مطالبتون رو دارم به مرور می خونم و ان شاالله نظر می ذارم . امیدوارم موفق باشید و ثابت قدم ....
پاسخ:
سلام خانووم. قدم رنجه می فرمایید...
روسیه از ایالات ملحده خصوصا در صنایع نظامی و استخباراتی بالاتر نیس و البته در برخی مسائل مثل ادبیات و این چیزا پیشتر و نه حتی حالا،میتونیم بگیم بهتر بود.
+آرمان نابودی اسراییل با دوستی با روسیه قابل جمع نیس.روسیه یک ایالتش رسما یهودی و از طرفی زبان دوم و مبدا بسیاری از اسرائیلیا زبون و مملکت روسیه(شوروی)س.
++بعید نیس روسا آمار شهدای شیعه ی حزب الله و ایرونی در حملات اسرائیل رو به حمله کننده داده باشن‌.
+++روسا از امریکاییا و انگلیسیا رذل تر نباشن دست کمی هم ازشون ندارن.قتل،خیانت و اشغالگری روسی چندان بر ما پوشیده نیس.
پاسخ:
اتفاقا من دقیقا برعکس شما فکر میکنم. روسیه از آمریکا چه نظامی، چه استخباراتی  به قول شما! اطلاعاتی، فرهنگی و اقتصادی از آمریکا قدرتمند تره. شواهد همه این مطلب رو تائید میکنند. پول ارزشمند اونا، مردم کتابخون شون، و موشک های بسیار پیشرفته و غیر هسته ای اونا!!!
از نظر اطلاعاتی هم فقط اینو بدونین که پوتین یک افسر ارشد کاگ‌ب بوده و بعدا رئیس جمهور شده. این نشون میده که اونا بسیار به مسائل اطلاعاتی اهمیت میدن. فرهنگ هم که تو آمریکا گفتن نداره! وقتی رئیس جمهوری به این حد کاسب و احمق روی کار میاد!!!! اصلا تعجبی نداره که آمریکایی ها هزاران قدم همیشه از دشمن قدیمیشون عقب تر باشند
+ بعدم که میزان حال فعلی افراد است... روسیه دیگه شوروی کمونیستی نیست و اگر هی این دو تا رو با یه چوب بزنید معلومه که اصلا به اصلاحاتی که در روسیه انجام شده و هنوز هم ادامه داره آگاه نیستید
++ بعدم حالا آمار شهدا رو داده باشن! به نفع ماست! و صد البته که این کارها رو بدون هماهنگی با ما انجام نمیدن!
+++ آرمان نابودی اسرائیل؟؟؟؟ ما هیچ کاری انجام ندیم هم خود به خود اسرائیل نابود میشه چون این وعده خداست. آرمان ما تمدن سازی در راستای ظهور حضرت حجت هست.

ارزش پولش که از امریکا بنظرم پایین تر بود.بعنوان یه مهندس الکترونیک دست کم در رشته ی خودم بهتون قول میدم ایالات ملحده از نظر فناوری،مراکز علمی و استاد،خیلی بهتر از روسیه س.در مورد کتاب خواندنشون البته اطلاعی ندارم.
مرکل هم جاسوس بود،بنظر شما الان آلمانیا بخاطر اینکه رییس 2لتشون پیش از اینا جاسوس بود از نظر اطلاعاتی بر ایالات ملحده ی امریکا غلبه دارن؟!استدلال پرت و پلا نکنین!
اینکه کسی مثل ترامپ با این میزان پول و موفقیت شغلی رو درحالی که رییس ایالات ملحده س احمق میدونین هم کم عجیب نیس!(البته کاسب بودن بد نیس.)
من در مورد روسیه حرف میزنم که ایالت یهودی درش قانونی و روابطش با اسرائیل بشدت گرم و حسنه س.اصلاحات در همه جای جهان در جریانن‌.
اینکه آمار بدن و اسرائیلا،شیعیان رو در سوریه بزنن کجاش به نفع ماس؟!
روسا از اونا رذل تر نباشن کمتر نیستن!
سرودی که بوسنیایی ها می خوندن. یه ملودی خاصی داشت.
لالالای لای لای لاای لای لااای
سرود ملیشون بود، چی بود، نمی دونم! ولی همیشه حس خوبی بهم می داد!
پاسخ:
بچه که بودم، داشتم بوسنیایی یاد میگرفتم... حیف شد... شاید دو زبانه میشدم! احتمال خیلی زیاد اون سرود ملی رو شنیدم ولی دیگه الان خیلی چیزا یادم رفته :(

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">