صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

در آغوش گرفتن درد

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

حیفم اومد اینو نذارم اینجا تا شما هم استفاده ببرید. برای خودم تداعی کننده چهار ماه خیلی سخته... شما چی؟ تا به حال درد رو در آغوش گرفتید؟




مدت زمان: 2 دقیقه 33 ثانیه 
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۷
صالحه

نظرات  (۹)

اون تیکه ای که به افراد لوس که همه چیز براشون فراهم هست، اشاره کرد خیلی خوب بود.

این ظلم پدر و مادرهای امروزی به فرزندانشون هست که همه چیز رو براشون فراهم می کنند. چون این موضوع باعث تربیت یک نسل ضعیف غیر توانمند هست.

سختی ها، دردها و محدودیت های زندگی باعث توانمند شدن و رشد انسان هاست.
پاسخ:
یه جایی خوندم که: وقتی پدر و مادرها بچه هاشون رو جوری تربیت میکنند که انگار نباید کم و کسری داشته باشند، انگار که دارند توی هتل بزرگشون میکنند. پس تعجبی نداره اگر بعد از مواجه شدن با کمبود درکشورشون، توی زندگیشون، به فکر مهاجرت بیافتن! نسل غیرتوانمند برا یه لحظشه...
ممنون رهرو‌ جان
۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۳۰ چارلی ‎‌‌‌
یه لحظه از خودم متنفر شدم :/ که با این همه امکاناتم بازم سر کنکور غر میزنم و بهونه میتراشم. تازه اونم کنکوری که اصلا در مقایسه با چالشا و مشکلات بزرگتر آینده چیزی حساب نمیشه!
من سنم کمتر از اونه که همچین تجربیاتی داشته باشم، ولی ورژن خیلی ناچیزی که از در آغوش کشیدن درد داشتم، توی کلاس پنجم بود واسه آزمون تیزهوشان، که نتیجشم گرفتم. البته در مقایسه با چالشای مهمتر زندگی رسما جوک حساب میشه اینی که گفتم D:
ویدیوی خیلی به موقعی بود! تشکر :)
پاسخ:
جزو محدود کلیپ هایی بود که حرفاش رد خور نداشت. خودمم خیلی خوشم اومد و برای خودمهم الهام بخش بود.
خواهش میکنم :)
۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۴۵ علی ابن الرضا
قابل تامل و عالی
دقیقا هر دوطرفش رو تجربه کردم تو زندگی..و چقدر شیرین لذت بعد از تلاش و کوشش
چه علمی چه ورزشی چه اقتصادی ..
واقعا همینطوره
پاسخ:
روایت داریم از امیرالمؤمنین که بزرگترین تفریح کار هست... واقعا سختی های یه فعالیت مفید خیلی لذت بخشه! 
ممنون از شما
کلیپ الهام بخشی بود
ممنون
♦ توی زمانی که دانشجو بودم شبا میرفتم باشگاه.
یه مرحله ای باید تمرین میکردیم که پاهامون  رو 180 درجه باز کنیم
مربی میگفت به این درد فکر کنید تا هر شب بتونید بیشتر موفق باشید
پاسخ:
اتفاقا تصور و خیال پردازی از آن چیزی که هدف ماست خیلی در موفقیت تاثیر داره. به ظاهر مطلب اثبات شده ای نیست! ولی احتمالا خیلی تجربه اش کردیم
کسایی که شعور و درک جایگاه متولدین خونواده های ثروتمند و بار سنگین این مساله رو روی دوش این بچه ها رو ندارن دو تا راه رو میرن.یا مثل این یکی عکس العمل نشون میدن،یا حسرت میخورن.
پاسخ:
کدوم یکی؟
سلام :)

خیلی جالب بود ...
این توصیه ها در معارف غنی خودمون هم هست ولی توجه نمی کنیم ...


پاسخ:
سلام. بله. بر منکرش لعنت.
ولی خب مطلب شسته رفته ای بود... خودم خوشم اومد
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۶ سیده طهورا آل طاها
سلام. امروز تقریبا تمام پست های شما رو خوندم. به قولم عمل کردم. آفرین قلم خوبی دارین. یقین دارم اگه در فصل رونق وبلاگ نویسی بودین , جز وبلاگ های برتر شناخته می شدید. موفق باشید.
پاسخ:
سلام. واقعا تعجب کردم چون اصلا ازتون توقعی نداشتم. شکرا جزیلا یا حبیبتی
بازم نظر لطفتونه چون من در عصر رونق وبلاگ نویسی کودکی نو پا بودم.
راستی چرا کم مینویسید؟ حیفه ما رو محروم کنید
درد تنهایی سخته خصوصا اگر یک مرد در جامعه امروز باشی
درد بی زن بودن برای یک مرد معتقد سخته
خصوصا اگر رنت فریبت داده باشه و حتی دوشیزه نباشه!
درد از دست دادن بهترین سال های جوانی برای ازدواج خوب سخته...
و..
این ویدئوی شما جسارتا عرض می کنم مبنای غربی داره...و مادی گرایی
البته این نظر من هست
من بهترین سال های جوونیم رو درس خوندم و کار کردم...و اخرش شد یک عقد تلخ با چاشنی فریب...
و حالا شدم یک مرد تنها و پر از شهوت تو این جامعه که می بینید...چیکار باید بکنم؟؟؟
دردهایی هستند ادم رو خرد می کنند خواهرم
پاسخ:
خیلی برام سخته که از درد های شما بشنوم... خیلی برام سخته که نتیجه‌ و حاصل عمرتون رو تباه شده میبینید... و واقعا درک میکنم. اما کم نیستند جوان هایی مثل شما... همین امشب پسرخاله ام رو دیدم و اینکه با اون همه جمال و جوانی از دست رفته، و با فریب خوردن از یک دختر و کم‌مهری دیدن از یک دختر دیگه و پونصد تا شکست عشقی!!! هنوز هم لبخند میزنه و بعد از این همه سال اسیرِ مشکلات بودن، باز هم امید داره و میخواد دوباره (برای بار سوم ) ازدواج کنه :)
نا امید نشید برادرم  :)
اما در مورد کلیپ: شاید این کلیپ برای آدم های غربی و در راستای اهداف اومانیستی و فرهنگ مدرنیته الهام بخش باشه در همان سمت و سو...
و میتونه برای ما مسلمان ها الهام بخش تلاش کردن و رنج کشیدن و تحمل سختی ها برای تحقق اهداف جامعه‌ی دینی باشه... بستگی به نگاهمون داره
امیرالمومنین میفرمایند بزرگترین تفریح کار است... خب این نشون میده که رنجی که در کار میبریم قطعا لذت بخش هست...
از خدا میخوام که مثل اسمتون صبور باشید و امیدوار به لطفش
ببندد گر ز حکمت دری
ز رحمت گشاید در دیگری
:)
قصد من دردودل نبود...اگرچه درد زیاده
تنهایی سخته..خصوصا تو این دوره
دنبالتان می کنم با افتخار به عنوان یک تولیدکننده محتوا و عاشق نوشتن
و همین طور لینکتان می کنم
باعث افتخاره در لینک های شما باشم و نوشته های بنده را نیز دنبال و از نظرات خود بهره مند سازید

پاسخ:
ممنونم. اما من فقط میتونم دنبال کنم چون اصلا به لینک کردن عادت ندارم :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">