صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

برای خاطر سلامت

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ
مطلب قبلی رو که می‌خوندم فهمیدم که در مورد دکتر منیری و داروهای تقویتیش چیزی نگفتم.
اینکه من چطور با دکتر آشنا شدم جالبه. همون موقعی که خانم صادقی، همسر آقای دکتر توی تلویزیون مصاحبه کردند و در مورد تعداد زیاد فرزندانشون صحبت کردند، یه عالمه سوال تو ذهنم ایجاد شد که آخه مگه میشه؟ و توی دلم مطمئن بودم که خانم صادقی از نظر جسمی داغون شده. چند روز بعدش الهامِ عروس خاله، منو تو یه گروه خانومانه_مادرانه توی نرم‌افزار بله دعوت کرد که قرار بود خانم صادقی بیان و به سوالات حدود ۵۰۰ خانم در خصوص زندگی، همسری و فرزندآوری و ... جواب بدن.
توی اون گروه کاشف به عمل اومد که خانم صادقی، همسرشون دکتر طب سنتی هستند و به طور آکادمیک رشته داروسازی رو در هند تحصیل کردند و خانم صادقی نه تنها هیچ ضعف جسمی‌ای نداره، بلکه خیلی قوی هست و قبلا هم ورزش رو جدی دنبال می‌کرده: تیراندازی و بدنسازی (چون این دوتا مکمل هم هستند)
خلاصه اینکه خانم‌های گروه خیلی درخواست کردند که آقای دکتر هم بیاد توی گروه (استثناءاً)‌ و به سوالات ریز و درشت خانوما جواب بده. و من که قبلا هم مطالعات طب سنتی داشتم، همونجا متوجه شدم که چقدر رویکرد آقای دکتر درسته...
از همون‌ موقع پیگیر درمان‌های دکتر شدم. نسخه سینوزیتشون خیلی سریع برای من جواب داد و یه بار هم برای ورم لپ زینب نسخه گرفتم که اونم داره جواب میده. داروی تقویتی کل بدن (السلطان) و داروی خونساز (فردوس) رو هم برای خودم خریدم و خیلی هم سریع دارم جواب می‌گیرم.
مامان میگه توان بدنیم افزایش پیدا کرده و من اینو مرهون داروها می‌دونم که رنگ زرد و پژمرده‌ام رو داره مثل سابق می‌کنه. هرچند صبح زود بیدار شدن، خواب قیلوله و ورزش کردن فوق العاده برای من اثر داشته‌اند ولی لازم بود یه چیزی بخورم که بدنم رو اصلاح کنه...
حالا هم اگر دوست دارید با دکتر و خانومش بیشتر آشنا بشید می‌تونید یه جستجو توی فضای مجازی بکنید. حرفاشون خیلی جالبه :)
راستی دکتر نسخه‌های پیشگیرانه زیادی داره. مثلا برای پیشگیری از آنفولانزا، آش علوی رو توصیه کردند. چند روزه ما داریم این آش سریع التحضیر و خوشمزه رو می‌خوریم. جاتون خالی.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۴
صالحه

نظرات  (۶)

🌺برای جلوگیری از آنفولانزا آش علوی میل کنید 👇
#طرز_تهیه_آش_علوی
برای دفع سموم اعم از #سرماخوردگی_یا_اعتیاد_به_مواد_مخدر
برنج + گندم + جو + ماش + عدس هر کدوم یک قاشق غذاخوری.
یک کیلو اسفناج و گشننیز مخلوط با هم بیست دقیقه آخر اضافه کنید تو کاسه لعاب دار بعد از پخت با آبغوره خانگی بدون نمک میل کنید (اندازه آبغوره برای هر کاسه نصف لیوان
🔴نسخه ها اینترنتی نیست؛ انتشار با ذکر منبع مجاز است؛تشکر که در ترویج طب سنتی کوشا هستید_دکتر داود
https://telegram.me/joinchat/AfAi0z9hnRSBzwdYS_LYpg
@Dr_davoud
۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۰ کاکتوسِ خسته

همیشه به طب سنتی علاقه داشتم:)خیلی خوبه

پاسخ:
آره...‌ من دوست دارم چون اگر درمان اصولی باشه عوارض نداره. برعکس داروهای شیمیایی.
۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۸:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے

طبیب من هم خیلی خوبن. 

خانم شون هم بسی پایه کارند. ^___^

تقویت بدن چرا و چگونه?! :)) دو سه روزه از شدت شلوغی هایی که دارم توی برنامه ام چیز درست و حسابی نخوردم.

پاسخ:
خدا رو شکر. پس یه دکتر خوب پیدا شد برات؟ :)
برای بعد از زایمان و توی دوران شیردهی که ضعیف میشم. یه ذره هم می‌خوام وزنم بیشتر شه. طبعم گرم شه. :)
با همین داروهای طب سنتی دکتر منیری، اشتهای آدم بیشتر میشه. حالا خودشونم تقویتی هستند ولی این جنبه‌اش هم برام مهم بود.
۱۵ آذر ۹۸ ، ۰۰:۱۲ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

دوتا لیوانش برا چند وقته؟؟

چرا انقدر گرون؟؟ مگه پودر طلا توش ریختن؟ عیب طب سنتی همین گرون بودنشه

پاسخ:
برای یک الی دو ماه رو راحت کفاف میده.
قضیه اینه که بعضی از این داروها رو اولا خود آقای دکتر ثبت اختراع کردند.
دوما درست کردنشون سخته. یعنی حتی اگر ما محتویاتش رو هم بدونیم سخته برامون درست کنیم. پولِ ساختنِ دارو هم به پول مواد اضافه میشه.
فکر کنم این گرون‌ترین داروی آقای دکتره. دیگه بقیه قیمتاشون پایین‌تره ولی من ترجیح میدم برای پیشگیری بیشتر هزینه کنم تا درمان. دوست ندارم مریض بشم بعدش کاسه چکنم دستم بگیرم و این دکتر اون دکتر کنم. آخرشم یهو یه عمل جرحی باید بکنی n میلیون.
طب جدید ارزونه؟
۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے

بله فکر میکنم. ^___^ الحمدلله

من اشتهام یه نمودار سینوسی داره :|

دستور مربوط به اشتها رو هم دیگه فعلا رعایت نکردم.

پاسخ:
من هر وقت توی جمع دوستان باشم می‌خورم وگرنه کم.
ولی این دارو تقویتی اشتهام رو خیلی خوب کرده. متعادل... نه کم نه زیاد‌.
حالا خوبه دکترت به فکر این مساله هم بوده و هست.

منم طب سنتی رو خیلی قبول دارم.

خوش به حال شماها که توی گروه ،مستقیم باهاشون ارتباط برقرار کردین.

 

از دخترم بی خبرم متاسفانه

پاسخ:
ولی بازم کانال تلگرام دکتر هست. ایشون موقعی هم که ازشون وقت برای ویزیت میگیریم خیلی با حوصله جواب میدن.

+چقدر بابت دخترتون ناراحتم و منتظرم که زودتر با هم آشتی کنید ان شاءالله

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">