صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

من و انتخابات و مخفی کاری

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۱۷ ب.ظ

نزدیک انتخابات داریم می‌شیم.
منم خیلی جدی دارم تحلیل ها رو می‌خونم و می‌شنوم. و خدا می‌دونه چه کارای مسخره‌ای که برای فهمیدن تحلیل ها نکرده‌ام!

امسال بنا دارم برعکس دوره قبل، اسم کاندید منتخبم رو به کسی نگم و به قول معروف علنی اش نکنم.
اما یه چیز مهم‌تر اینه که دارم تلاش می‌کنم خانواده‌ام و شوهرم خیلی از این پیگیری‌ها و رصد‌هام باخبر نشن. دلم می‌خواد جو خانواده آروم بمونه.
سیاست مدارها میان و میرن ولی من می‌مونم و حرص و جوش‌هایی که خوردم و بحث‌های بیهوده‌ای که کرده‌ام.

شما هم موافقید؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
صالحه

نظرات  (۵)

موافقم جز با جمله ی آخر :) قبلیا تصمیم خوبیه
پاسخ:
جمله آخر که‌ گفتم سیاست مدارا میان و میرن؟ خب غیر از اینه مگه؟
نمیدونم ولی من با جملات قبلش موافقم :) 
پاسخ:
:) :) :)
۲۴ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۲۳ قالب بلاگ رضا
اینکه تحقیق می کنید خیلی عالیه
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم.
سلام و عرض ادب.
حالا کی هست کاندیدای مورد نظرتون
پاسخ:
هنوز که تحقیقاتم کامل نشده!
ولی من میخوام برای کاندیدای خودم تبلیغات هم بکنم
پاسخ:
احسنت. من امیدی فعلا (البته فعلا ) ندارم که اصلح رای بیاره

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">