صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

جوک سال

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۰ ق.ظ
جوک سال از زبان رهبر انقلاب: رئیس جمهور آمریکا به سران اروپایی: شما ۲-۳ ماه صبر کنید، کلک جمهوری اسلامی کنده می‌شود.
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

همین الان یهویی. تلویزیون :)
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۷/۰۷/۱۲
صالحه

نظرات  (۱۳)

۱۲ مهر ۹۷ ، ۰۹:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
برو بمیر مو بور بی خاصیت

پاسخ:
بابا واج آرایی!!! :))
از نظر من این هم می تونه جمله ی سال بشه
این ملت و نسل جوان تصمیم گرفته است دیگر تحقیر نشود
پاسخ:
آره. هر چند من به دنبال جمله‌ی سال نبودم...
گرچه خودم از بعضی از جملات دیگه رو هم خیلی دوست داشتم
تیتر احتمالی فردای نیویورک تایمز: لیدر ایران، ترامپ را شتر خواند!
پاسخ:
اگه این تیتر رو زدن، میفهمم که شما این تیتر رو بهشون پیشنهاد دادید :)
:))))
پاسخ:
:)
از تمام حرفای این وری و اون وری خسته‌ام:( خسته خسته :(
پاسخ:
سلام خسته! سلام جوانِ خسته!
رجوعت میدم به صحبت های خود آقا
:))
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۳ علیــ ـرضا
:/ 
دهنت کج 
پاسخ:
وات دِ فاز؟
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۰ عارفه زهرا
داشتم چرت میزدم از خواب پریدم با این جمله اقا
پاسخ:
من صبح یهو از خواب بیدار شدم... رفتم تلویزیون رو روشن کردم... دیدم اولین جملات آقاست خیالم راحت شد :)
بعدش نشستم یادداشت برداری کردم :)

خداییش این جملات خیلی باحال بود
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
چه جلب
:))))
به واج آراییش دقت نکردم
پاسخ:
:))
خیلی باحال بود خدا رهبرمونو حفظ کنه
پاسخ:
خدا حفظشون کنه :)
۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۸:۱۷ علیــ ـرضا
:/ 
فاز که نبود یکم دقت بیشتر تو کامنت خوندن ! 
پاسخ:
باورتون نمیشه ولی من خیلی دقت می‌کنم...
هر چقدر فکر کردم دیدم کامنتتون خیلی گنگه. خیلی ابهام داره.
کاش کامنت که میذارید بیشتر توضیح بدید.
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۸:۵۸ ستوده‌ی خشنود
قیافه اش هم شبیه شتره!!!
پاسخ:
شتر شرف داره که!!!!
شاید جنگ خاتمه یافته باشد..
اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت..

شهید آوینی..
پاسخ:
:)
واقعا....
حالا می‌گفتین جوک ماهی، روزی، نه دیگه جوک سال!
[لازم شد یه چندتا جوک بنویسم پست کنم]
پاسخ:
خب بحث خنده دار بودنش یه چیز دیگه است...
جوک از زبانِ یار شنیدن داره...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">