صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

هندوانه_زیرِ_بغلِ_کسی_گذاشتن :)

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۳۸ ب.ظ
گفتم: خیلی خوشحالم که تو این خونه، علاوه برخودمون، مورچه‌ها هم از غذاهامون میخورند وقتی اضافه میاد! :)
گفت: عزیزم تو مظهرِ اسمِ الرّزاق خدایی! :)
گفتم: همه‌ی زن‌ها مظهر این اسم خدا هستن...
#حیاطِ_باغچه_دار!
موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۷/۰۲/۰۷
صالحه

نظرات  (۱۴)

۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۰۴ وحید عبدی پور
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته.
واقعا این هندونه نبود، این کدو تنبل دویست کیلویی بود :-)
پاسخ:
:)

خونه ای که حیاط داره تیکه ای از بهشته ...
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
:)
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۴۲ چارلی ‎‌‌‌
وقتی این مورچه ها توی خونه و روی فرش میان هم، بازم مظهر این اسم خدا هستین؟ :))))
پاسخ:
به نکته خوبی اشاره کردی!
اگر خودم خونه رو جارو نزده باشم که طفلکی ها اومدن که جورِ منو بکشن! ولی اونا همیشه بچه های خوبی هستند و به خوان نعمتی که تو حیاط پهنه؛ قانع ان.
اما اگر بی خود و بی جهت قشون کشی کنند در این صورت دو تا راه دارم:
اول توسل به اذکار و اوراد مرتبطه
دوم توسل به جارو برقی!:)
:)
پاسخ:
:)
واللا مورچه های خونه ما دارن خودمونم میخورن :/ غذا که هیچی. شب روی تخت می‌خوابم صبح پا میشم میبینم دم در خونمونم
پاسخ:
اگر خیلی اوضاع ناجوره میخواید اون دعای مخصوصش رو براتون بنویسم، بنویسیدش بذاریدش کنارِ درِ خونشون که دیگه اذیت نکنند؟
منم توی محیط کارم از این مورچه ها دارم.
کلا عادت کردن که سر یه تایم میان واسه دریافت سهمیه غذاشون. :))
پاسخ:
:) و واقعا مورچه چه تفاوتی با یک پروانه یا گنجشک داره؟
به قول سهراب: و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست؟
فقط اونی که منفی داده!
پاسخ:
خیلی دوست دارم بدونم کیه یا کیا بودن! :)
تا الان سه تا از پستام منفی گرفتن
همه اش خوب بودا
اخرش از اون مدل فمنیستی های افراطی شد به نظرم :-|
پاسخ:
:)
ولی من رو هوا حرف نزدم. نازل ترین مرتبه رزاقیت خداوند در همین کارهای ساده است... اینکه یه سیب بشوری بدی دست خواهرت یا مادرت غذا درست میکنه برای خانواده... این یعنی رشد دادن یکی از اسماء الهی در وجود خودمون... همونطور که وجود ما مرتبه‌ای نازل از وجود خداونده.
از اونجایی که غذا درست کردن و غذا دادن کاریه که زنان بدون وجود یک اجبار از ناحیه دین و شرع به اون مبادرت میورزند پس فکر نمیکنم که این پست فمینیستی شده باشه
اما در مورد مردها باید اجبار و وجوب نفقه میبود... چون زن ها فطرتا این کار رو انجام میدن ولی نفقه دادن در فطرت مرد نیست
من به این حرفا تابه حال فکر نکردم
خیلی صحبت منصفانه ای نمیشه اگر بازش کنم
باید فکر بشه ، تحقیق بشه و ...

امیدوارم که حرف شما درست نباشه و همه ادمها ذاتا رزاق و بخشنده باشن

پاسخ:
دقیقا متوجه نمیشم که در منظورتون کجای حرفای منه
اما فکر کنم که خودم هم باید دوباره کتاب زن در آیینه جمال و جلال الهی رو بخونم 
قطعا خالی از لطف نیست
شما گفتین که روی هوا حرف نزدین
در مورد بحث رزاق بودن و ...

من هم گفتم من توی این زمینه مطالعه نداشتم
که واقعا زن صفت رزاق بودن در وجودش چطور هست
و در مرد



پاسخ:
شاید در مورد فطری بودن رو هوا حرف زدم:)
ولی اصل بحث ظهور اسماء‌و صفات الهی در انسان ها کاملا مبنا داره.
حالا خوب شد شما حرف رو به اینجا کشوندید که بهانه بشه برای من تا مطالعاتم رو به این سمت بکشونم و اون کتاب ها و سی دی هایی که قرار بود گوش بدم و بخونم رو بذارم دم دست! 
راستی، زمر ۵۳ واقعا اسم قشنگیه... از امشب هروقت این اسم رو میبینم انگار یه بار اون آیه رو دارم تو ذهنم میخونم!
:-) لطف دارید

خداروشکر خداروشکر


پاسخ:
:)
یک آقایی از قول یکی از بزرگان نقل میکرد که به هرکاری که مشغول هستید، کنارش کار کشاورزی هم بکنید. چون باعث میشه موجودات زیادی از جمله مورچه و کرم و زنبور و گربه و سگ و پرنده و غیره هم از کنارش روزی بخورند
پاسخ:
:)
و این خیلی حسِ قشنگیه!
فکر کنم مورچه های خونه ی ماامسال کنکور دارن،لای همه ی کتابام هستن:||
پاسخ:
و لای کتابای من هم :)
البته وقتی تو آشپزخونه درس می خونم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">