صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

صالحه نیاز به احیاء دارد

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۹ ب.ظ
در آستانه‌ی افسردگی وبلاگی هستم. وقتی که نوشته‌های پر ملات و فربه علمی رو می‌خونم و در مقایسه با این نوشتن‌هام و وبلاگی که برای خودم درست کردم، احساسِ مسخرگی بهم دست میده. کاش یه مدت فقط مطالعه آزاد می‌کردم. ترسِ از درس‌های تلنبار شده و بی‌انگیزگی و خواب‌آلودگی در این دورانِ بارداری، خسته‌ام کرده.
+ خواستم یه چیزی برای ۱۳ آبان و اون لانه جاسوسی که کلی ازش خاطره دارم، بنویسم... نشد!
+ امضاء: معاونِ تربیتی اجتماعی!!!
+ آیا این مسئولیت رو هم زمین خواهم گذاشت یا نه؟
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۴
صالحه

نظرات  (۷)

۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۶:۳۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام عزیزم
هر طور که راحتی بنویس. قرار نیست که نوشتن هم بشه مایه رنج آدمی.
قرار نیست که حال و روز مون همیشه یه جور بمونه. ;)
:* خدا مراقبت باشه.
پاسخ:
خودم مایه رنج خودم شدم
ممنون عزیزم :*
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۷:۱۳ پیـــچـ ـک
سلام
بی خیال بابا!
مگه خودت خودتو از لحاظ علمی قبول نداری؟ حالا لازمه حتما بکنی توی چشم ما بیسوادا! بذار همین جوری باهات حال کنیم دیگه....:))))
پاسخ:
اَههههه... یعنی الان با من حال می‌کنی؟؟؟ :|
یادمه یه زمانی یه جمله از عباس کیارستمی در مورد اخوان شنیدم که خیلی خوشم اومد...
میگفت اگر اخوان فقط همین یه شعر (الان شعرش یادم نیست ) رو گفته بود کافی بود تا در تاریخ به عنوان شاعری بزرگ معرفی بشه...

توی وبلاگ نویسی هم همینه... گاهی در یه وبلاگ از بین صدها مطلب یه مطلبش توجهم رو جلب میکنه که نشان از بنیه و عمق و قابلیت نویسنده اش داره...
از نظر من اون شخص انسان توانمندی هست بقیه مطالبش که به قدرت اون نیست رو خیلی نمی بینم...
معتقدم اگر هم افتاده ، از اسب افتاد نه از اصل...

ان شا الله در حال احیا شدن باشید همیشه...
پاسخ:
پس از اسب افتادم... باید برم باشگاه سوارکاری :)
همین امروز داشتم به شوهرم می‌گفتم من اسب و سوار کاری دوست دارم
از لحاظ شرعی ایراد نداره برای خانوما؟ :))
نمیدونم...
ولی میدونم هیجان بیش از حد معمول یکی از عوامل دیر زایی یا نازایی برای خانمهاست و مخصوصا بچه ها...
بیش از حد مثل بعضی از سرگرمی ها در شهر بازی ها
پاسخ:
من اگر چیزی برام هیجان منفی داشته باشه سمتش نمیرم. مثلا از سونوگرافی متنفرم و نمیرم به خاطر همین هیجان منفی
ولی واقعا این اسباب‌بازی های زاییده تمدن مدرن هیچ کدوم هیجان ندارن. مسخره ان.
اسب هم که قابل مقایسه نیست با اینا... خیلی زنده است. خیلی جذابه. پر از انرژی مثبته...
حالا باید بذارم سال های آتی. می دونم الان نمیشه.
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۸:۴۶ پیـــچـ ـک
نه  پس مرض دارم دنبالت میکنم!😲
خودت با خودت حال نمیکنی؟

ببین تو داری خودت رو مینویسی. لازم نیست حرف تخصصی بزنی. بلاخره خودت رو نشون میدی. میفهمم کی طرفمه.
بعدشم الان توی این وضعیت من حرف عادی رو نمیفهمم تو چه طور میخوای مطالعه آزاد کنی؟! تمرکز داری؟ چشمات میبینه؟! قدرت تحلیلت سرجاشه؟ من که توی همه اینا شدید میلنگم الان.
خخخخ

پاسخ:
نه بابا... کتاب که دیگه می تونم بخونم.
الان من موندم با اون ۱۶ واحدی که باید پاس کنم چه کار کنم. چه خاکی تو سرم بریزم. اصلا انگیزه ندارم :|
منظورم اون قطارهایی هست که در مسیرهای پر پیچ و خم و پر فراز و نشیب با سرعت میرن... یا اون پرتگاههایی که با طناب میپرن و ....
اینها به شدت عقیم کننده هست...
البته بستگی به اشخاصش هم داره بعضی خانمها وقتی سوار چرخ و فلک های بزرگ هم میشن از شدت هیجان تا مرز غش کردن پیش میرن... اینها اصلا نباید سوار این وسایل بشن...
پاسخ:
اون خانم‌ها شدیدا کم خونی دارند و کمبود ویتامین‌های دسته B :))
ناامید نشو ، تو می‌تونی 😍😍😊💪
به نظر من که مطالب وبلاگت خیلی هم عالی و سطح بالاست...پس اگه این‌طوری باشه من باید کلا وبلاگمو تعطیل کنم برم که! با این سطح داغونش😶
پاسخ:
نه... منظورم به نسبتِ اون‌چیزایی که باهاشون سر و کله ی‌زنم سطحش پایینه :|
حالا نباید مقایسه کرد کلا 😶

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی