صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

در آخرین ساعت‌های روز ۱۱ بهمن، با نوای "بوی گل سوسن و یاسمن آید" بلند شدم و توی خانه شادی کردم و دخترها از شادی من می‌خندیدند. باید حافظه تاریخی آن‌ها را پر کنم. چه قدر این روزها را دوست دارم خدایا... چه خاطره‌ها... چه حسرت‌ها و شوق‌ها...
بعد هم سعی کردم به تندی آخرین بخش‌های ۸۰۰ صفحه اولِ "جانِ شیفته" را تمام کنم. راستش تصمیم دارم در این ده روزِ پیشِ رو، در این ایام‌الله شادی و سرور و افتخار، "ارتداد" را بخوانم و سفر کنم به زمان و مکانی که این انقلاب شکست خورده. رنج و عذاب آن را بر جانم پذیرا شوم بلکه اندکی قدر این انقلاب را بهتر بدانم. همسفر هم لازم دارم. هر کس بیاید، بر برکت سفر می‌افزاید. اگر آمدید، خبرم کنید.
و پیش از راهی شدن، باید برویم و سر در خانه‌ها و کوچه‌هامان را با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران آذین ببندیم. 
دانستن ارزش این خاک و آب، از کسی بر می‌آید که بداند نبودش یعنی چه و این مساله، سفر لازم دارد. یا رنج غربت باید کشید یا به یک سفر داستانی رفت. برای من که هر دو را تجربه کردم، نمی‌دانم کدام ضروری‌تر است اما لذت این سفرهای داستانی را نباید از دست داد. تمام هم نمی‌شوند و در دسترس‌ترند‌. بعد از "ارتداد" هم می‌توانیم "سالهای بنفش" را بخوانیم و های‌های گریه کنیم، "رسول مولتان" را بخوانیم و بغض کنیم و گلویمان را فشار دهیم... خلاصه قدر کشورمان را باز هم بیشتر بدانیم. به خداوند قسم، هیچ‌کجای این کره خاکی اینقدر دامنش، مادرانه پهن نیست. هیچ‌کشوری هم مثل ایران، مادر نیست. به قول آقای ساربان، خانم جمهوری اسلامی، الهی قربانش بروم... 

بیایید برویم به سفر، به زمان و مکانی دیگر. هل من همسفر؟ :)

نظرات  (۴)

سلام و نور

عیدتون مبارک باشه 💚🤍❤️🇮🇷😍

 

من ارتداد و رسول مولتان رو خوندم☹️ امیدوارم بتونم به  «سالهای بنفش» برسم😊

منم منتظرم ارتدادم از راه دور برسه و گامی در جهت فهم انقلاب بردارم :))

۱۲ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۲۸ مامان حسین

سلام صالحه جان خوبی؟صالحه جان من از طریق وبلاگ شما با وبلاگ خانم اینک آشنا شدم و خوندمشون و اخیرا موسسه حسنی ک معرفی میکنن ایشون تو وبلاگ

شما نظر آقا درباره تعدد زوجات میدونید؟؟؟؟

ب نظرتون صحیح این فعالیت ها

ببینید وبلاگ ایشون عملن باعث بدبینی افراد ب مردان مذهبی و علی الخصوص این بحث مدافع حرم ک چندین بار مطرح کردن ک همشرشون میخوان برن و...

دیدی تو کامنت ها چقد فش خوردن مدافع ها حرم

ب نظرتون این خانم جهت دار داره ضربه میزنخ

من بارها خواستم نظر آقا رو بگن درباره تعدد زوجات ولی هیچ بار حتی کامنتم منتشر نکردند...

چرا؟؟؟؟مشکوک نیست؟؟؟؟؟

این موسسه حسنی مشکوک نیست؟؟؟چرا خلاف نظر آقا دارن عمل میکنن؟؟؟؟

کاسه داغ تر از آش شدن..

 

 

اون دو تا کتاب دیگه هم درباره انقلاب هستند؟یا دفاع مقدس؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">