صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

دعاهای خاله‌زنکی

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷ ب.ظ
همسر گفت: برای خانم فلانی خیلی دعا کردیم‌... یه اکیپ بودیم. به همشون گفتم براشون دعا کنند.
امروز خانم فلانی رو هم دیدم. صورتش بشاش‌تر از قبل بود. حالش صدهزار مرتبه شکر خیلی بهتر از قبل بود.
امشب هم که رفتیم منزل مادرشوهر و پدرشوهرم... الکی و توهمی هم نمی‌گم... خدا شاهده! رفتار مادرشوهرم خیلی تغییر کرده بود. خیلی...
حتی بعضی از چیزا که مستقیما با رفتارش ارتباطی نداشتند هم خوب شده بودند.
خیلی عجیب بود. از همسر پرسیدم: تو سفر برای رفتارهای مامانت‌اینا هم دعا کردی؟ گفت: خیلی.
فکر می‌کردم فقط برای خوب شدن من دعا کرده. چون تو ایامی که نبود بی‌خیال همه‌چیز شده بودم و اولین چیزهایی که به همسر گفتم این بود که دیگه نمی‌خواد با مادرت صحبت کنی. می‌دونستم این بی‌خیال شدنم خیلی یهویی هست. عادی نیست‌. احتمالا دعا کرده...

ای شما، ای‌تمام عاشقان هرکجا دعا کنید. دعا اثر دارد...
حالا خودتون انتخاب کنید که برای چی دعا کنید :)
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۰
صالحه

نظرات  (۶)

۲۰ مهر ۹۸ ، ۲۳:۳۷ مهتاب ‌‌

نه عزیز چرا خاله‌زنکی؟ فرمودن بند کفشتون رو هم از خدا بخواید.

این که روابط انسانیه:)

پاسخ:
یعنی واقعا صفتِ چیزایی که من باهاش درگیر شدم خاله‌زنکی نبود؟
البته چیزهای خاله‌زنکی هم جزء زندگی ما هستند :)
۲۱ مهر ۹۸ ، ۰۷:۲۳ پلڪــــ شیشـہ اے

واقعا اون قدری که دعا انرژی های خاص و مثبتی داره که آدم حس شون میکنه، فکر نکنم چیزی هم قد و قواره اش باشه.

به غیر از مرثیه برای ارباب و الخ ...

ان شاءالله که عاقبت بخیر باشیم جمیعا

 

پاسخ:
موافقم... پیچک خانوم هم تو وبلاگش اخیرا یه مطلب نوشته بود در مورد همین صحبت کردن‌ها با خدا. خیلی قشنگ بود.
ان‌شاءالله.
۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۰:۲۱ آب‌گینه موسوی

چقدر خوب! الحمدلله.

اِن‌شاءلله حرمِ امامِ رئوف دعاگو خواهم بود. از من هم التماسِ دعا، صالحه جان!

 

یادداشت‌های رمزدار را همان زمانِ به روز شدن، وقت نکردم بخوانم. حالا هرچه گشتم نیافتم. لطفاً کمک کن! :)

پاسخ:
متشکرم عزیزم... سلام ما و همه‌ی مشتاقان زیارت امام رضا (ع ) رو خدمتشون برسونید.
اومدن اون نو رسیده کوچولوی مامانی هم مبارک باشه آبگینه جان. پر روزی و پر خیر و برکت برای خانواده بشه و مایه سربلندی اسلام و مسلمین :)

از آرشیو مهرماه وارد بشی فکر کنم میان!

شنیده بودم دعا در حق دیگران تاثیر خودشو می ذاره.‌اما الان با پست شما، مصمم تر شدم.

 

 

راستی، بابت کامنتی که برام گذاشتی، ممنونم. دل نگرانی ام سبک تر شد کمی.

به همسرمم گفتم. قرار شد همون پیشنهاد شما رو امتحان کنیم. قطعا درست میشه همه چی

پاسخ:
شک نکنید که درست میشه :)
تازه ممکنه طول بکشه که همه چیز درست بشه ولی خیلی چیزا هم به دست میارید.
همون کسی که براتون گفتم دچار بحران شده بود تااا زمان ازدواجش، حافظ کل قرآن شد و مدرک کارشناسی علوم قرآنیش رو گرفت و زبان انگلیسی‌ش رو هم تکمیل کرد... خیلی براش خوب بود :) شاید اگر اون بحران رو پشت سر نمی‌ذاشت این چیزا رو هم به دست نمی آورد.
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۷:۳۲ آب‌گینه موسوی

سلامت باشی، عزیزم! سپاس.

والّا خواهر! ماشاءلله خیلی تند تند می‌نویسی. من چطور بیابم؟! :)

انگار قسمت نبود، آن را بخوانم و ببینم چرا رمزدار شد.

پاسخ:
حالا کمیت زیاد شده، کیفیت افت نکرده که؟؟؟ 
۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۶ آب‌گینه موسوی

از آن‌هایی که من دیدم و خواندم، راضی ام! :) 

پاسخ:
خدا رو شکر :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">