صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

خرس قطبی صورتی

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ
دیشب سردم بود.
پریشب هم سردم بود.
شب قبلش هم سردم بود.
می‌خوام یه پتو مسافرتی ژله‌ای بخرم و باهاش یه سرِهمی کلاه‌دار برای خودم بدوزم. جلوش هم زیپ داشته باشه. همش رو هم با دست می‌دوزم که چرخم خراب نشه.
بعدش شبا می‌پوشمش و بازم پتو رو خودم می‌کشم.
باید خودم به فکر خودم باشم. وگرنه هیچ وقت نه طراحان لباس‌های مدرن و کلاسیک به فکر مشکلات مردم تو سرما و گرما بودند و هستند و نه طراحان لباس اسلامی.
حالا شاید هم پتو مسافرتی‌ مذکور رو قهوه‌ای خریدم. خرس‌های گریزلی رو هم دوست دارم آخه.
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۲
صالحه

نظرات  (۱۰)

چرا بوتیک و رگِ خوابِ حمید نعمت‌الله کپی هم اند؟ واقعا کارگردانِ مذکور خجالت نمی‌کشه؟؟؟

پاسخ:
به خودش مربوطه. تو خجالت بکش که کامنتت مرتبط با بحث نیست :/

هشدار!

پیام تبلیغاتی و هرزنامه!

کانال @dotakafinist1 رو تو ایتا عضو شدی؟؟؟ خیلی باحاله :)

کلا وبلاگ‌نویسا دو دسته‌ان، یه دسته که برای خودشون نظر می‌ذارن و یه دسته که نمی‌ذارن.

من شخصا این حرکت رو از بانو دردانه یاد گرفتم و الان به نظرم خیلی باحاله:)

 

عاقا با اون جمله که طراحای لباس اصلا به فکر آدم نیستن کاملا موافقم🤚

پاسخ:
من خیلی دوست ندارم برای خودم نظر بذارم. ولی این دوتا تو گلوم گیر کرده بود :))

اوهوم... الان آناشید حسینی داره یه مدل پالتو_دامن برای زمستون طراحی می‌کنه و من مطمئنم هرکی اونو بپوشه باید تو زمستون خدا سگ لرزه بزنه :D

پیشنهاد میکنم کرسی بذارید

یه منقل برقی میخواد..یه کرسی چوبی که میتونید از مادربزرگها بگیرید...یه لحاف کلفت...خیلی فاز میده اونم تو سرما

پاسخ:
ما کرسی داشتیم... با منقل برقی... یکی از دوستامون قرض گرفت ازمون. هنوز نیاورده... ولی خب فایده نداره. تو طول روز چیکار کنم که بازم سردمه! :|

پتو مسافرتی ژله ای؟

با پتو مسافرتی می‌خوایید برای خودتون سرهمی کلاه دار بدوزید؟

من یکم دچار هنگ شدم :/

پاسخ:
آره... پتو ژله‌ای از گلبافت نازک‌تره. عین یه پارچه کلفت باهاش خیاطی میکنم دیگه‌!
آخه وقت ندارم برای بافتن یه همچین سرهمی بزرگی! 
بعدم سر همی بزرگ بافتنی تو ایران پیدا نمیشه یا حداقل من ندیدم چون اینجا خیلی سرد نیست و سوخت هم ارزونه. مردم همیشه بخاریشون رو زیاد می‌کنند ولی تو اروپا که مردم تو سوخت صرفه جویی می‌کنند، از این چیزا خیلی زیاده. تو مستند میراث آلبرتا (اروپا ) هم دیدید که خانومه یکی از اینا داشت...
۰۲ آبان ۹۸ ، ۱۶:۱۶ میرزا مهدی

کدوم قسمت از بدنتون بیشتر سرده؟ دستها؟ پاها؟ مچ پاها؟ پهلو ها؟ بالا تنه کلا؟ پایین تنه کلا؟ یا کلِ بدنتون با هم سرد میشه؟ در هر صورت من برای رفع این مشکلتون هیچ راهکاری ندارم D:

پاسخ:
سرمایی ام... ولی خب آدم هرجا رو خوب نپوشونه اونجا کم کم بیشتر یخ میزنه. مثلا اگر جوراب نپوشیم و تو زمستون روی سرامیک راه بریم کم کم پا درد هم میگیریم.
متشکرم :)
۰۲ آبان ۹۸ ، ۲۰:۵۷ آب‌گینه موسوی

شاید کم خونی داری، خواهر!

پاسخ:
نه... 
داشتم سرما می‌خوردم. :)

عاقا اینو یادم رفت بگم کجا بوتیک و رگ خواب عین همن؟:/

و کلا هم نعمت‌الله کارگردان محبوب منه.‌ باهاش مهربون‌تر باش پلییییییز :دی

پاسخ:
ببین من که خودم همیشه فیلم‌های نعمت الله جزو انتخاب‌های اولم بوده... بعد از حاتمی کیا من فقط از نعمت الله این همه فیلم دیدم. حتی بدون اینکه بدونم این فیلم رو اون ساخته عاشقش میشدم. اصلا فکر نکن کاراش رو دوست ندارم... وگرنه اینقدر با اطمینان نمی‌گفتم!
بوتیک نسخه‌ی کار نشده  و تلفیق بی‌پولی و رگ خواب بود.
مردهای عزبِ بی‌پولِ آس و پاسِ بی‌پولی... توی بوتیک هم‌خونه‌های جهانگیر بودند.
جهانگیر معلوم نبود مال کدوم شهر و فرهنگه...  اون مرده تو رگ خواب هم همینطور
یه دختر بی‌پناهِ در به در... در هر دوی رگ خواب و بوتیک مشترکه
دختره با پدرش مشکل داره... در هر دو مشترک
یه مردِ عوضی دخترِ قصه رو تو آشپز‌خونه گول می‌زنه... در هر دو مشترک
اون دردِ دندون و مطب دندون‌پزشکی ... مشترک
قبرستون... مشترک
خیلی شبیه هم بودند.... خیلی!

من وقتی سردم باشه، بیشتر با نوشیدنی های داغ، گرم میشم تا با پوشیدنی های گرم و کلفت.

پاسخ:
اتفاقا واقعا اثر می‌کنه... چقدر زیاد. زمستون آدم  هوس می‌کنه چیزای گرم بخوره... خیلی حال میده.
من اون روزا داشتم مریض میشدم و حواسم نبود. برای همین هیچی گرمم نمی‌کرد.
۰۴ آبان ۹۸ ، ۱۵:۱۵ پیـــچـ ـک

سلام

یکم چاق شو. این بهترین سرهمیه!😀😀

پاسخ:
اوهوم!!! دوست دارم چاق بشم...
من اصلا اشتها ندارم! چیکار کنم آخه؟؟؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">