صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

حی علی الصلاه، هدیه توست...

سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ
وقتی که عطر می‌زنم
_محمدی یا یاس یا نرگس_
تفاوت فقط در یادِ یار است_
چادرم را سر می‌کنم
و به نماز می‌ایستم
یادِ شما می‌افتم که فرمودید:
من از دنیای شما ۳ چیز را دوست دارم
زن، عطر و نماز

+ تسلیت... امّت، پیامبر رحمت را از دست داد
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۵
صالحه

نظرات  (۳)

۱۵ آبان ۹۷ ، ۲۰:۱۷ عارفه زهرا
تسلیت خواهرجان
تسلیت صالحه جان
یه سوال دارم : برای یادگیری زبان عربی باید از کجا شروع کنم . هم یادگیری متن هم مکالمه 
پاسخ:
مثل انگلیسی همه چیز رو باید با هم تقویت کرد.
برای گرامر یک کتاب مبادی العربیه ۲ کافیه که خیلی مختصر و کم حجمه. هر چند بعضی از چیزهای خاص توی مبادی العربیه ۴ هست که یادگیریش خالی از لطف نیست.
برای صرف کردن افعال و اسماء هم خیلی کتابی رو پیشنهاد نمی‌کنم. اگر یه ذره بلد باشی کافیه. صیغه های مهم ۱ و ۳ و ۴ و ۷ و ۱۰ و ۱۳ و ۱۴ اند که خیلی شبیه هم هستند و یادگیریشون آسونه.
اما لغت مهمه ... لغات عرب رو سعی کن با قرآن یاد بگیری در درجه اول
بعد از منبعِ غنی‌ای مثل قرآن، روایات...
و برای مکالمه کافیه که یک کتابِ عربی در سفر بخری و با اون تمرین کنی

برای لهجه خوب داشتن، باید تجوید بلد باشی اما کافی نیست. مثلا لهجه‌های عربی، جیم رو مثل ژ تلفظ می‌کنند. در نتیجه نیاز به ممارست زیادی داره اما تاثیر خیلی زیادی در فهمِ مخاطبت از صحبت‌هات داره.

همینا دیگه. به نسبت انگلیسی پیشرفت در زبان عربی برای یک فارسی زبان سریع تر و بیشتر و موثر تر هست
امیدوارم مفید بوده باشه :)
ممنونم عزیزم
خیلی لطف کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی