صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

به عقب برمی‌گردم :)

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۱۹ ب.ظ

گچ‌پژ رو می‌خوندم، رفتم سرچ کردم: محسن رضوانی. وبلاگش اومد و نگاه کردم دیدم، سید علی رکن‌ الدین هم کامنت گذار فعال رضوانی بود. شبی که روضه وبلاگی رو برقرار کردم، اول به واسطه همسرجان از خودشون برای نشر شعر اجازه گرفتم. گفته بودن: مگه دیگه الان کسی وبلاگ هم می‌نویسه؟

نفسِ عمیق...
حالا می‌خوام از خجالت آب بشم برم تو زمین! :)

دارم توی لینک‌دونی‌ها می‌گردم و میبینم همه _علی‌الخصوص شعرا_ وبلاگ داشتن و همه رها کردن و رفتن اینستا و توئیتر و ...
بعضی‌ها هم دارن کتاب می‌نویسن و ...

روزایی که وبلاگی نویسی در اوج بود، من ننوشتم.
روزایی که اینستا مد شد، من دل ندادم.
روزایی که کسی وبلاگ نمی‌خونه، من دارم اینجا آسمون ریسمون می‌بافم.
در آینده هم احتمالا رفتار ناهمگونی با جریان متداول خواهم داشت.
خدا عاقبتم رو به خیر کنه. شما هم نخونید خواهشا، بلکه از رو برم :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۳
صالحه

نظرات  (۷)

ما هم می‌خونیم و هم مینویسیم همون موقع  که مد بود، هم الان ...

 

پاسخ:
مستدام باشید
منم یجورایی مثل خودتم بانو
۰۳ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۴۷ سارا سماواتی منفرد

سلام

من که همیشه میخوانم اینجا را و نوشته هاتون را دنبال می کنم و چیز یاد می گیرم.

حالا اینکه کامنت نمی زارم بگذارید از تنبلی یا بی حوصلگی و کم دانشی

و دیگه اینکه نوشتن یکی از مهمترین تفاوت هایی که انسان را نسبت به سایر مخلوقات خدا متمایز میکند حالا تو هر جا که باشه جاش مهم نیست هر روز یک چیزی مد میشه

 

پاسخ:
شما لطف دارید و شکسته نفسی می‌کنید.
راستش نیت اصلیم هم همین نوشتن هست وگرنه رهاش می‌کردم ولی نمیشه :)

والا منم هر چی مجازیجات بود تجربه کردم اما وبلاگ یه چیز دیگس و بیشتر از اینکه بنویستم میخونم خصوصا شما رو که قدیمی هستین ...

پاسخ:
ممنونم. منم همینطور فکر می‌کنم. وبلاگ یه چیز دیگه‌است :)
۰۴ بهمن ۹۹ ، ۰۶:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے

:* با کمال میل میخونمت 

پاسخ:
ممنونم عزیزم. خودت چرا یه مدته نمی‌نویسی؟

فکر نمی کردم روزی برسه که من رو تهدیدم کنن که ننویس! 

تهدیدم کنند که به حریم شخصی ت تجاوز می کنیم تا ننویسی!

مجبورم کنند تا وبلاگ رو از دسترس عموم، خارج کنم و یا رمزی ش کنم، چون اونا نمی خوان من بنویسم!

 

اونم چه نوشتنی؟ من حق ندارم از وقایع روزمره ام هم بنویسم!!!

 

پاسخ:
خیلی زشته کارشون. با توهین و تهدید نباید آزادی بیان کسی رو گرفت. اینا کسانی هستند که حرفی برای گفتن ندارند وگرنه حرفشون رو مثل آدمیزاد می‌زدند. خیلی راحت‌تر.

منم هم زمان با سقوط دوران شکوهمند وبلاگ نویسی آروم آروم شروعش کردم :دی

پاسخ:
:))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">