صالحه


صالحه
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان
دختر والدین برای ۲۹ سال
همسر ۱۱ ساله
مادر × ۳
سطح ۲ گرایش فلسفه از جامعه الزهرا
کارشناسی ارشد معارف انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران

بایگانی
نویسندگان

من چند تا قاعده کوچولو دارم برای خودم. برای این‌که مثل دنیای واقعی، برای رفتارم چهارچوب ایجاد کنم و تکلیف مناسباتم رو با همسایه ها و دوستای وبلاگی مشخص کنم تا کار هر دو طرف آسون بشه... هم من از شخصیت حقیقی‌م دور نشم و هم شما بدونید من چطور رفتار میکنم:
۱. اگر دارید صالحه + رو زورکی دنبال میکنید، لطفا همین الان دست از دنبال کردن بردارید!
۲. شما لازم نیست برای من حتما کامنت بذارید. اگر دلتون میخواد کامنت بذارید و من هم خوشحال میشم اما این که بخونید و لذت ببرید و استرس کامنت گذاشتن نداشته باشید، برای من لذت بخش تره... و هر وقت دوست داشتید که من رو حسابی بچزونید و حالم رو بگیرید، اگر کامنت بذارید خیلی خیلی بیشتر خوشحال میشم!
۳. من اگر تمایل به دنبال کردن منظم یک فرد داشته باشم، اونو دنبال میکنم ولی این به معنای این نیست که بهتون سر نمی‌زنم! :)
۴. ممکنه چند پست اخیر شما رو بخونم ولی یک کامنت بگذارم یا کامنت نذارم! و در کل کامنت گذاشتن یا نذاشتنِ من، هیچ رابطه‌ای با هیچ چیزی نداره! ممکنه از اون پست خوشم نیاد ولی کامنت بذارم یا خوشم بیاد و کامنت نذارم!!!
۵. اگر شما رو دنبال کنم هیچ وقت عمومی دنبال نمیکنم و هیچ وقت برای مدت طولانی، کسی رو خاموش دنبال نخواهم کرد.

و یک نکته کوچولو برای قاتلانِ تازه کار:
من این‌جا خودم هستم، و با شما صادقم چون نقاب دنیای مجازی طوری ست که گاهی ما رو از جنسیت غافل می‌کنه. پس شاید در دنیای واقعی بیشتر سکوت کنم و نیز لبخند بزنم.
پس سعی کنید این‌جا فقط با شخصیت حقوقیِ صالحه سر و کله بزنید و شخصیت حقیقیِ صالحه را در ذهنتان بکشید...